اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن

13 اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگر پیاده روی برای شما پول یا پاداشی فراتر از تی شرت ها و مدال های مسابقه به همراه داشته باشد، عالی نیست؟ ممکن است در حال حاضر از یک برنامه گام شمار برای ردیابی راه رفتن خود استفاده کرده باشید. برخی از این برنامه‌ها می‌توانند گام‌های شما را به پول، تخفیف یا کمک‌های خیریه تبدیل کنند. شما نمی توانید کار روزانه خود را رها کنید، اما خوب است که برای تلاش های خود چند دلار به دست آورید. اکنون این باید به شما کمک کند تا بر بهانه های راه رفتن غلبه کنید. اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن را بشناسید.

1-اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن: خیریه مایلز

برنامه Charity Miles به شما این امکان را می دهد که برای خیریه ها بدون التماس از دوستان و خانواده خود برای کمک های پیاده روی کسب درآمد کنید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا تمرینات دویدن، دوچرخه سواری یا پیاده روی را ثبت کنید. شما یک موسسه خیریه را انتخاب می کنید و برنامه از GPS و حسگرهای حرکتی گوشی شما برای ردیابی مسافت پیموده شده شما استفاده می کند.

این می تواند تمرینات داخل و خارج از خانه را ثبت کند تا بتوانید از زمان تردمیل به خوبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میان بیش از دوجین موسسه خیریه، از جمله ASPCA، Habitat for Humanity، Nature Conservancy، انجمن آلزایمر، انجمن سرطان خون و لنفوم، المپیک ویژه، و پروژه جنگجوی زخمی یکی را انتخاب کنید. Charity Miles برای iOS و Android در دسترس است.

یکی از اشکالات این برنامه این است که باید آن را باز کنید و هر تمرین را دنبال کنید. شما اعتباری برای مراحل و فعالیت تمام روز دریافت نمی کنید، فقط برای آن تمرینات اختصاصی.

2- اثبات

با برنامه Evidation، می‌توانید برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و سایر تمرین‌هایی که از طریق برنامه ردیابی می‌شوند، درآمد کسب کنید. شما می توانید روزانه 80 امتیاز برای فعالیت های ورزشی و 6 امتیاز در روز برای ثبت غذا، ردیابی خواب، وزن کردن، مدیتیشن، یا اشتراک گذاری سفر سلامتی خود در توییتر کسب کنید.

Evidation به ازای هر 10000 امتیازی که کسب می کنید، 10 دلار پرداخت می کند و شما می توانید امتیاز خود را به موسسات خیریه خاصی اهدا کنید.

حتی اگر درآمد خود را به حداکثر برسانید، باز هم چهار ماه طول می کشد تا 10 دلار به دست آورید. اما این مبلغ 30 دلار در سال برای فعالیت های بهداشتی است که شما انجام می دادید.

امتیازها یک سال از تاریخ کسب آنها منقضی می شوند. همچنین فرصت های دیگری برای کسب امتیاز وجود دارد، مانند نظرسنجی در مورد ورزش و سلامتی.

Evidation می تواند به بیش از 20 ردیاب و برنامه تناسب اندام دیگر از جمله Apple Health، Samsung Health، Fitbit، Garmin، Strava، RunKeeper، MapMyFitness، MyFitnessPal و Misfit متصل شود. برای استفاده از Evidation نیازی به ردیاب تناسب اندام ندارید، زیرا می تواند به فعالیت ثبت شده توسط تلفن همراه شما متصل شود.

واقعاً می‌توان آن را “تنظیم و فراموش کرد” غیر از اینکه به یاد داشته باشید امتیازات خود را با پول نقد بازخرید کنید. با این حال، اگر بررسی کنید که در روز چند امتیاز کسب می کنید، ممکن است انگیزه بیشتری داشته باشد.

3-اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن: HealthyWage

HealthyWage به شما امکان می دهد در چالش های کاهش وزن برای جوایز نقدی تا سقف 10000 دلار شرکت کنید. می‌توانید روی خودتان شرط‌بندی کنید و در یک چالش فردی شرکت کنید تا حدس بزنید با پیاده‌روی یا فعالیت‌های دیگر چقدر وزن کم می‌کنید.

چالش‌های جک‌پات یا چالش‌های تعداد قدم‌ها را انتخاب کنید. چالش های جکپات بر اساس رسیدن به وزن هدف شما است. چالش‌های هدف قدم بر اساس میانگین قدم‌های فعلی و قبلی شما هستند و به شما کمک می‌کنند تعداد قدم‌های روزانه خود را بسازید.

چالش‌های محل کار و تیم می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در افراد متعدد برای کسب جایزه شود.

4- فیت سیب زمینی

برنامه FitPotato به شما امکان می دهد دوستان و سایر کاربران را با هدف کسب درآمد برای مراحل به چالش بکشید. گروه‌های جوایز هفتگی در دسترس هستند، و برای برنده شدن باید سه جلسه مرحله‌ای را طی ۷ روز انجام دهید. شما می توانید انتخاب کنید که آیا جلسه شما پیاده روی، دویدن یا پیاده روی سگ شما باشد.

هر کسی که به چالش کشیده شود و هر سه جلسه را در 7 روز کامل کند، بخشی از جایزه هفتگی را دریافت خواهد کرد. اگر شما تنها برنده باشید، تمام پول جایزه را برنده خواهید شد.

FitPotato از داده‌های Apple Health Steps استفاده می‌کند و همچنین از GPS شما هنگام ردیابی تمرین شما استفاده می‌کند.

5- پاداش تعادل Walgreens

می‌توانید با ردیابی پیاده‌روی‌ها و سایر فعالیت‌های تناسب اندام خود در برنامه پاداش‌های تعادل، امتیاز پاداش تعادل به دلار رستگاری در Walgreens کسب کنید.

در وب سایت Walgreens ثبت نام کنید، حساب Walgreens BR خود را به برنامه “انتخاب های سالم” پیوند دهید و برنامه را دانلود کنید. این برنامه برای iOS، Google Play و Windows Phone در دسترس است.

می‌توانید یک ردیاب تناسب اندام (از جمله حسگر حرکت تلفنتان) را برای ثبت قدم‌ها، مسافت یا مدت زمان در برنامه پیوند دهید. در هر مایل 20 امتیاز BR دریافت می کنید. با این حال، سقف 1000 امتیاز در ماه برای فعالیت های تناسب اندام وجود دارد.

همچنین برای ردیابی وزن، فشار خون، گلوکز خون، خواب و اکسی‌متر (اکسیژن خون) خود با سایر برنامه‌های سلامت امتیاز کسب می‌کنید. این یک امتیاز بیشتر برای کسانی است که خواب خود را از قبل با Fitbit یا MyFitnessPal پیگیری می کنند.

در داخل برنامه، می توانید فعالیت خود را در چند مرحله و چند دقیقه مشاهده کنید. در وب‌سایت Walgreens، شما همچنین می‌توانید مجموع‌های خود را که در یک نمودار ردیابی شده‌اند، مشاهده کنید.

ما بهترین ردیاب های تناسب اندام را امتحان، تست و بررسی کرده ایم. اگر به دنبال ردیاب فعالیت هستید، بررسی کنید که کدام گزینه ممکن است برای شما بهترین باشد.

6-اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن: جوایز PK

PK Rewards یک برنامه iOS است که به شما امکان می دهد سکه های مجازی برای جوایز یا حمایت از خیریه ها کسب کنید. هر فعالیت بدنی که توسط تلفن شما قابل ردیابی باشد، سکه کسب می کند. هرچه تلاش بیشتری برای تمرین انجام دهید، سریعتر سکه به دست می آورید، بنابراین برنامه فعالیت بدنی متوسط تا شدید را تشویق می کند.

می‌توانید Apple Watch یا مانیتور ضربان قلب سازگار خود را پیوند دهید تا تخمین دقیق‌تری از تلاش دریافت کنید. می توانید به برنامه های تمرینی دیگر متصل شوید و تمرینات را از آنها وارد کنید.

شما می‌توانید سکه‌های ورزشی نامحدود در روز به دست آورید، اما محدودیتی وجود دارد که چقدر می‌توانید در روز برای خرید اقلام یا کمک‌های مالی هزینه کنید. با ارتقا به حساب Max می توانید سکه های بیشتری در روز بانک کنید.

7- Sweatcoin

Sweatcoin برای پیاده روی به شما پاداش ارز دیجیتال می دهد. هر 2000 مرحله را به واحد پول خود تبدیل می کند که می توانید از آن برای پاداش های مختلف یا تجارت استفاده کنید. برنامه اصلی رایگان است اما محدودیت قدم برای پیاده روی در روز دارد. این اپلیکیشن هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است.

یک اشکال این برنامه این است که شما باید در فضای باز راه بروید زیرا به هیچ ردیاب تناسب اندام متصل نمی شود، بلکه فقط از GPS و شتاب سنج داخلی گوشی شما استفاده می کند. همچنین از الگوریتمی استفاده می کند تا مطمئن شود که شما به جای رانندگی، راه می روید، بنابراین محدودیت سرعت وجود دارد.

جوایز ویژه شامل کارت‌های هدیه است، اما در دسترس بودن محدود است. اگر 20000 Sweatcoin به دست آورید، می توانید آنها را به 1000 دلار پول نقد پی پال تبدیل کنید. با این حال، انجام این کار 18 ماه طول می کشد، و شما می توانید فقط یک بار برای هر مشتری از آن استفاده کنید.

8- هیگی

Higi برنامه خودش نیست. در عوض، با بسیاری از دستگاه ها و برنامه ها همکاری می کند تا تلاش های تناسب اندام را به امتیاز برای پاداش تبدیل کند. این شرکت سایت Earndit را خریداری کرد که همان عملکرد را انجام می داد (حساب شما قابل انتقال است).

می‌توانید به صورت رایگان عضو شوید و برنامه‌های خود را پیوند دهید تا امتیازهای کسب‌شده در چالش‌های Higi به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند. چالش ها می توانند یک هفته یا یک ماه باشند.

شما در هر مایل امتیاز کسب می کنید (یا به ارزش قدم های روزانه). همچنین می توانید با استفاده از ایستگاه ردیابی سلامت Higi واقع در داروخانه ها امتیاز کسب کنید. این نبض، فشار خون، وزن، BMI و چربی بدن شما را اندازه گیری می کند.

امتیازها در قرعه کشی جایزه در پایان یک چالش به شانس تبدیل می شوند. امتیازها نیز جزو پاداش‌ها محسوب می‌شوند، از جمله تخفیف برای اقلام سلامتی و تناسب اندام. می توانید با جذب دوستان برای ثبت نام امتیاز بیشتری کسب کنید. امتیازات خود را در مقابل دوستان خود دنبال کنید و آن را به یک رقابت اجتماعی سرگرم کننده تبدیل کنید.

Higi به طیف قابل توجهی از برنامه‌ها و دستگاه‌ها، از جمله Fitbit، Nike+، Strava، RunKeeper، Omron، endomondo، Garmin، iHealth، Striiv و Under Armour پیوند می‌دهد. نمی‌توانید با ردیابی یک تمرین روی بیش از یک برنامه یا دستگاه، سیستم را بازی کنید. این فقط به شما اعتبار می دهد که بیشترین فعالیت را ثبت کرده است.

یکی از ایرادات این است که بیشتر جوایز تخفیف‌ها و تبلیغات هستند، مانند دریافت 20 درصد تخفیف در محصولات Garmin، نه نقدی یا جوایز. گاهی اوقات، Higi جوایز خیریه ارائه می دهد تا بتوانید امتیاز اضافی را اهدا کنید.

9-اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن: BetterPoints

اپلیکیشن BetterPoints برای پیاده روی و سایر فعالیت های بدنی جوایزی ارائه می دهد. پس از عضویت، یک چالش را انتخاب می‌کنید و برای امتیازهای زیادی امتیاز یا یک بلیط در قرعه‌کشی کسب می‌کنید.

کمپین ها حدود سه ماه یا بیشتر طول می کشند و از اهداف و پاداش ها برای افزایش انگیزه استفاده می کنند. مدال‌ها، تابلوهای امتیازات و قرعه‌کشی جوایز برای افزایش تعامل وجود دارد.

امتیازها برای کارت هدیه قابل بازخرید هستند. همچنین می توانید از امتیازات برای کمک های خیریه به موسسات خیریه خاص استفاده کنید. تمرکز زیادی روی کاهش ردپای کربن با پیاده روی وجود دارد.

توجه داشته باشید که این برنامه فقط در بریتانیا و اروپا در دسترس است.

10- رانتوپیا

Runtopia یک ردیاب در حال اجرا و شمارش گام است که از داده های GPS برای تبدیل فعالیت به ارز خود، سکه های SPC استفاده می کند. سپس می توانید از این سکه ها برای خرید وسایل ورزشی، جوایز و خدمات در فروشگاه درون برنامه ای استفاده کنید.

برنامه های تمرینی دویدن سفارشی در دسترس هستند. با پرداخت هزینه، می‌توانید مربیگری ممتاز مانند پیاده‌روی و دویدن برای مبتدیان را اضافه کنید. تمرینات کاهش وزن؛ برنامه های آموزشی 5K، 10K، نیمه ماراتن و ماراتن کامل و غیره.

چندین رویداد درون‌برنامه‌ای و مسابقات زنده آنلاین شامل سطوح مختلفی از جوایز برای ایجاد انگیزه در شما هستند.

11-اپلیکیشن پول به ازای راه رفتن: StepBet

با برنامه StepBet، برای رسیدن به اهداف قدم خود (با پول واقعی) روی خود شرط بندی می کنید. شما می توانید برنده شوید یا ببازید. مراحل شما با برنامه سلامت Fitbit، Garmin یا گوشی هوشمند شما ردیابی می شود.

این برنامه اهداف گامی شما را بر اساس فعالیت قبلی‌تان تعیین می‌کند، هم روزهای فعال معمولی و هم روزهای قدرتی که به یک هدف طولانی دست می‌یابید. شما باید به چهار روز فعال و دو روز قدرت در هر هفته برای طول هر دوره بازی (معمولاً شش هفته) برسید تا پات را تقسیم کنید.

اگر بعد از هفته اول هیچ هفته ای به اهداف خود نرسیدید، از بازی خارج شده اید و پول خود را از دست می دهید. برای هر دوره بازی مقدار مشخصی لازم است، معمولاً 40 دلار. کاربران گزارش می دهند که در صورت برنده شدن، چند دلار بیشتر از شرط بندی خود کسب کرده اند. این می تواند بسیار انگیزه دهنده باشد زیرا شما پوست واقعی در بازی دارید.

12- MapMyFitness

استفاده از MapMyWalk، MapMyRun، یا هر یک از برنامه‌های MapMyFitness به شما امکان می‌دهد به چالش‌ها بپیوندید و شانس دریافت جوایز را به دست آورید. جوایز شامل بسیاری از محصولات Under Armor و سایر شرکت های تناسب اندام است.

در حالی که شما پول نقد واقعی یا جوایز تضمینی دریافت نخواهید کرد، این یک مزیت خوب استفاده از این برنامه ها است. این برنامه ها می توانند برای فعالیت تمام روز به Fitbit و حسگرهای تلفن شما متصل شوند یا می توانید تمرینات فردی را از طریق GPS ردیابی کنید.

حتی می‌توانید اپلیکیشن را با کفش‌های هوشمند Under Armour همگام‌سازی کنید. اینها سرعت، طول گام و آهنگ شما را ردیابی می کنند. همچنین با پیشرفت، نکات مربیگری شخصی را دریافت خواهید کرد.

13- هویج

برنامه هویج برای رسیدن به هدف گام روزانه شما جوایزی را ارائه می دهد، اما فقط برای افرادی که در استان های خاص کانادا هستند. این برنامه هدف گام شما را تعیین می کند و می توانید مراحل خود را با تلفن یا فیت بیت مرتبط ردیابی کنید.

بازی کنید، در مسابقات شرکت کنید، به چالش ها بپیوندید، در حراجی شرکت کنید، یا یک کارت هدیه دیجیتال با امتیازاتی که کسب می کنید، دریافت کنید. امتیازهایی که کسب می کنید از طریق چندین برنامه قابل بازخرید هستند، از جمله Aeroplan Miles، Drop، More Rewards، Petro-Points، RBC Rewards و SCENE.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT