پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا در حال حاضر در کیف پول بیت کوین خود مقداری BTC ذخیره کردید و نمی دانید با توجه به قیمت آن چه اتفاقی در آینده نزدیک می افتد؟ پیش بینی قیمت بیت کوین در 2020 چیست؟ آیا چیزی در مورد آن چیزی شنیده اید و می خواهید بدانید که خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری خوب در دراز مدت است؟ اگر پاسخ به هر یک از این سوال ها مثبت است… ما به تمام آنها در این پست پاسخ می دهیم. به صفحه درستی مراجعه کرده اید.

در این راهنمای پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 ابتدا به شما توضیح مختصری در مورد اینکه بیت کوین دقیقا چیست می دهم . پس از توضیح مختصری از چیز هایی که شما باید قبل از سرمایه گذاری بیت کوین بدانید، در مورد معروف ترین پیش بینی های قیمت بیت کوین در سال 2020 بحث خواهیم کرد و نظرات افراد معروف در دنیای ارز دیجیتال را با شما در میان می گذارم. در پایان نیز در مورد اتفاقاتی بحث خواهیم کرد که ممکن است بر روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارد.

بیت کوین دقیقا چیست؟

بیت کوین در سال 2009 توسط یک فرد ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد و این اولین و اصلی ترین ارز دیجیتال بود. بیت کوین به افراد این امکان را می دهد که بدون واسط به شخص ثالث مبالغی را ارسال و دریافت کنند و به همین ترتیب یک سیستم پرداخت غیر متمرکز است.

پیش بینی قیمت بیت کوین
پیش بینی قیمت بیت کوین

این شبکه توسط هیچ یک از افراد و یا مقامات به صورت مجزا کنترل نمی شود و از طرف هیچ بانک مرکزی پشتیبانی نمی شود. در عوض معاملات توسط ماینر ها انجام می شود که از قدرت محاسباتی خود برای تایید تراکنش های سرمایه استفاده می کنند. در عوض ماینر ها برای مشارکت در شبکه بیت کوین پاداش می گیرند.

بلاکچین

فناوری که از بیت کوین پشتیبانی می کند بلاک چین نام دارد که مانند یک کتاب حسابداری غول پیکر است. هر معامله ای که تاکنون در شبکه بیت کوین پردازش شده است قابل مشاهده در شبکه بلاک چین است. علاوه بر این به محض افزودن معامله دیگر هرگز قابل تغییر یا حذف نمی باشد که این امر به شفافیت این شبکه افزوده است.

هنگام ارسال بیت کوین به شخص دیگری، یک معامله به طور معمول 10 دقیقه طول می کشد. در مجموع شبکه بیت کوین می تواند به طور متوسط 7 تراکنش در هر ثانیه پردازش کند و کارمزد آن به تعداد افرادی بستگی دارد که از سیستم استفاده می کنند.

پیش بینی قیمت بیت کوین
پیش بینی قیمت بیت کوین

پروژه بیت کوین موفقیت شگفت انگیزی داشته است. وقتی در سال 2009 منتشر شد، قیمت آن کمتر از یک سنت بود. 8 سال بعد در سال 2017، به بالاترین قیمتش در تمام زمان ها رسید… بیست هزار دلار!! این تمام ماجرا نبود، بیت کوین 1600 ارز رمزنگاری دیگر را تشویق به ورود به بازار کرده است.

تا اینجا شما کمی در مورد این سوال که بیت کوین چیست می دانید. در قسمت بعد در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 صحبت می کنیم پس با اول پرداخت همراه باشید.

پیش بینی قیمت و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

در واقعیت هیچ کس نمی تواند برای کریپتوکارنسی ها آینده ای را پیش بینی کند اگر بتوانیم همه ما میلیاردر خواهیم شد. قیمت ها بسیار بی ثبات هستند. این بدان معنی است ارزش کوین (سکه) به سرعت می تواند بالا یا پایین شود و اغلب یک توضیح دقیق در مورد آن وجود ندارد. این امر پیش بینی قیمت ها را بسیار دشوار تر از بازار های سنتی می کند.

هنگام پیش بینی آینده رمز ارز ها همیشه بهتر است به حوادث دنیای واقعی نگاهی بیندازیم. این می تواند شامل تکنولوژی های آینده، نقشه راه آینده، مشارکت های جدید یا حتی قوانین وضع شده باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین
پیش بینی قیمت بیت کوین

مهم ترین نکته ای که همیشه باید قبل از سرمایه گذاری در نظر داشته باشید، تحقیقات مستقل است. هیچ وقت یک ارز دیجیتال را نخرید صرفا به خاطر اینکه قیمت آن، شما را شگفت زده کرده است یا مثلا اینکه یوتیوبر مورد علاقه شما در مورد آن چیز هایی گفته است. در پایان می بینید همه تغییر عقیده دادند و هیچ تضمینی برای خرید شما وجود ندارد.

حال دیدتان نسبت به موضوع کمی باز تر شده است. می دانید بیت کوین چیست، می دانید باید چه نکاتی را در پیش بینی ها لحاظ کنید. وقت آن رسیده است که به پیش بینی بیت کوین در سال 2020 بپردازیم و ببینیم پیش بینی های معروف برای سال آینده بیت کوین چیست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

اولین پیش بینی برای قیمت بیت کوین که می خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم ، پیش بینی آقای جان مک آفی است.

McAfee

جان مک آفی سازنده آنتی ویروس معروف شرکت مک آفی است. مک آفی در صنعت ارز های دیجیتال نیز معروف است چرا که پیش بینی های عجیب و غریبی در توییتر انجام می دهد. به هر حال مشخص شده است او کسی است که بیش از 100 هزار دلار از پروژه های رمز نگاری شده دریافت می کرده است.

با تمام این داستان ها، مک آفی کسی است که در سال 2017 گفت که قیمت بیت کوین در سال 2020 به 500 هزار دلار می رسد. اگر هنوز فکر می کنید مک آفی دیوانه نیست بهتر است بدانید که او پیش بینی قیمت خود را برای سال 2020 به یک میلیون دلار افزایش داد. به نظر می رسد او خیلی مطمئن است.

مک آفی ادعا می کند که پیش بینی قیمت او بر اساس مدل پیش بینی خودش است و هیچ کس نمی داند مدل پیش بینی او چه شکلی است. اگر قیمت بیت کوین بر طبق پیش بینی جان مک آفی به یک میلیون دلار برسید، کل سرمایه بازار (حجم کل بازار) به 50 میلیون دلار می رسد.

Tom Lee

پیش بینی قیمت بعدی بیت کوین در سال 2020 که می خواهم در مورد آن صحبت کنم توسط یک تحلیلگر با نام تام لی مطرح شده است. تام لی برای سازمان تحقیقاتی cryptocurrency Fundstrat کار می کند و به خاطر بحث های زنده اش در تلویزیون در خصوص قیمت بیت کوین مشهور است. طبق پیش بینی Tom Lee بیت کوین بالاترین سطح قیمت خود یعنی رسیدن به 25000 دلار در سال 2017 را خواهد شکست.

هرچه به سال 2020 نزدیک تر می شویم ، لی معتقد است که قیمت بیت کوین 91000 دلار ارزش خواهد داشت. این محقق متخصص در تحلیل نمودار هاست. زمانی که شما به تغییرات نمودار ها در گذشته نگاه بندازید می توانید قیمت آینده را پیش بینی کنید.

در واقع بیت کوین تنها ارزی است که می توانید با مشاهده به نمودار قیمت های آن، آنالیز هایی را انجام دهید. دلیل این امر آن است که سایر رمز ارز ها از حجم معاملات کافی و یا داده های کافی در گذشته برخورار نیستند. در حالی که بیت کوین 9 سال سابق دارد!

Osato Avan-Nomayo

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 که می خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم واقعا جالب است که توسط تحلیلگر معروف Bitcoinist انجام شده است.

این پیش بینی بر اساس این واقعیت است که در سال 2020 پاداش استخراج بیت کوین از 12.5 بیت کوین به 6.25 می رسد.

همانطور که از نمودار زیر قابل مشاهده است. پاداش استخراج بیت کوین در تاریخ خود دو بار نصف شده است. در سال 2012 از 50 بیت کوین به 25 بیت کوین رسیده است و در سال 2016 از 25 بیت کوین به 12.5 بیت کوین رسیده است. نمودار قیمت ها نشان می دهد که در زمان رخ دادن این اتفاق، قیمت بیت کوین به قله های جدید دست پیدا می کند.

به عنوان مثال پس از اولین هاوینگ، بیت کوین برای اولین بار به هزار دلار رسید. سپس بعد از دومین کاهش پاداش استخراج بیت کوین، به قیمت 19500 دلار رسید. اگر چه Bitcoinist قیمت مشخصی برای سال 2020 بیت کوین ارائه نمی دهد، اما پیش بینی ها نشان می دهد که ارزش آن در سال 2020 به یک بالاترین سطح جدید برسد که حداقل 20 هزار دلار است.

Fran Strajnar

پیش بینی بعدی قیمت بیت کوین در سال 2020 توسط مدیر عامل شرکت Brave New Coin که یک سازمان تحقیقاتی ارز های دیجیتال است، انجام شده است. بر طبق این پیش بینی Fran Stranjnar معتقد است که قیمت بیت کوین تا سال 2020 به بالاترین سطح یعنی 200 هزار دلار خواهد رسید.

Stranjnar استدلال می کند که نرخ پذیرش در همه زمان ها در حال افزایش است که شامل تمام افرادی می شود که از شبکه بیت کوین استفاده می کنند یا از کیف پول بیت کوین و یا سایر اپ ها استفاده می کنند. این خود دلیل خوبی است چرا که هرچه تعداد بیشتری از مردم بیت کوین خریداری کنند و از آن استفاده کنند قطعا قیمت آن افزایش می یابد.

در حقیقت در کشورهایی مانند ژاپن بیش از 200 هزار فروشگاه وجود دارد که می توانید بیت کوینتان را بدهید و خرید کنید. بنابراین این امر همچنین به افزایش قیمت کمک می کند چرا که به استفاده واقعی از کریپتوکارنسی ها رونق می دهد.

بنابراین به نظر می رسد این پیش بینی قیمت برای بیت کوین در سال 2020 قانع کننده است. اما در ادامه برای شما از رویداد هایی می گوییم که می تواند بر قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد.

اول پرداخت ؛ انتخاب اول در پرداخت های بین المللی

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT