جان مک آفی و پیش بینی در مورد قیمت بیت کوین در سال 2020

زمان مطالعه 2 دقیقه

جان مک آفی به واسطه شرکت معروفش که در زمینه امنیت دیجیتال فعالیت دارد شناخته شده است و در سال 2017 اعلام کرده بود که قیمت بیت کوین تا پایان 2020 به 500 هزار دلار می رسد. او وعده داده بود اگر این پیش بینی محقق نشد، جلوی دوربین دست به اقدامی عجیب و غیر منتظره زده و بخشی از بدنش را جدا کرده و می خورد.

جان مک آفی
جان مک آفی

بیت کوین در سال 2018

در سال 2018 اوضاع بیت کوین خوب نبود.قیمت بیت کوین از 17500 دلار در ژانویه 2018 به 3800دلار دسامبر رسید و نزدیک به 80درصد از ارزش قیمت بیت کوین کاسته شد.

این در حالی بود که قیمت بیت کوین در سال 2017 از 100 دلار به 20هزار رسید.

اولین پیش بینی جان مک آفی

اولین پیش بینی مک آفی در دوره صهودی در دسامبر 2017 صورت گرفت.وی معتقد بود که بر اساس مدلی که به دست آورده، قیمت بیت کوین در پایان سال 2017 به 5هزار دلار می رسد. از آن جا که در زمان، قیمت بیت کوین تقریبا دو بربر شد، مک آفی نیز پیش بینی قبلی خود(500 هزار دلار برای پایان 2020) را دو برابر کرد.

جان مک آفی
جان مک آفی

اظهار نطر جان مک آفی در کورد قیمت بیت کوین از نظر ریاضی

مک آفی اذعان داشت که از نظر ریاضی محال است که بیت کوین به یک میلیون دلار نرسد. این اظهارات نشانگر ان است که او هم چنان به این پیشبینی خود پایبند است. با این حال برخی از طرفداران ارزهای دیجیتال معتقدند مه هرچند این پیش بینی ها با چاشنی داده های ریاضیاتی همراه باشد، بیش از حد خیالبافانه است.

اظهار نظر ونس کاسارس(Wences casares)

ونس کاسارس(Wences casares)، یکی از مدیرات پی پل و مدیر عامل شرکت ژاپو(Xapo) نیز با پیش بینی مک آفی هم نظر است و می گوید قیمت بیت کوین طی 7 تا 10 سال آینده به یک میلیون دلار خواهد رسید.

ونس کاسارس
ونس کاسارس

خدمات اول پرداخت


اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 4.9/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT