Corporate Traveller

Corporate Traveller شرکت مسافرتی در بریتانیا، بیت کوین می پذیرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

Corporate Traveller (کورپوریت ترولر)، بزرگترین آژانس مسافرتی بریتانیا که ارایه دهنده خدمات مسافرت کاری به شرکت های کوچک و متوسط است، با همکاری بیت پی (BitPay)، در حال حاضر بیت کوین (BTC) را برای انجام پرداخت ها می پذیرد.

مدیر کل Corporate Traveller

مدیر کل آژانس مسافرت بریتانیا، اندی هگلی (Andy Hegley) بیان کرد که درخواست های زیادی برای افزودن گزینه ی پرداخت با بیت کوین برای رزرو از سوی مشتریان دریافت کردیم. هم چنین درگاه پرداخت بیت پی را برای مدیریت پردازش معاملات خود انتخاب کردیم زیرا این درگاه، کار را آسان می سازد. هم چنین بنابر گزارشات، کورپوریت ترولر نسبت به نوسان قیمت بی تفاوت است زیرا بیت کوین ها مستقیما به پوند انگلیس تبدیل خواهند شد. برای تبدیل این سرمایه ها، بیت پی 1 درصد کمیسیون دریافت می کند و کورپوریت ترولر ادعا می کند که این میزان، از پردازش کارت اعتباری ارزان تر است.

Corporate Traveller
Corporate Traveller

گزارشات بیت پی

در سال گذشته، بیت پی بیش از 1 میلیارد دلار تراکنش ثبت کرد. با توجه به گزارشات منتشر شده در ماه ژانویه، این شرکت رکورد جدیدی را در درامد حاصل از کارمزد تراکنش ها به ثبت رساند و خدمات خودش را به خود مشتریان بزرگی مانند شرکت دیش نتورک (Dish Network)، هکروان (HackerOne) و ایتلت اوهایو آمریکا گسترش داد.

در ادامه بیت پی در 30 ژانویه با بنیاد ویکی مدیا (Wikimedia) ،سازمان غیرانتفاعی اداره کننده ی ویکی پدیا، همکاری کرد و در نتیجه ی این همکاری توانست تعداد ارزهای دیجیتال قابل قبول برای اهدا را افزایش دهد.

Corporate Traveller
Corporate Traveller

خدمات اول پرداخت


اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 5/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT