بیت کوین

چهار دلیل خرید بیت کوین، حتی به میزان کم درسال 2019!

زمان مطالعه 3 دقیقه

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیدایش مواردی مانند بیت کوین و آلت کوین ها، این سوال به ذهن هر کسی خطور می کند که آیا خرید این ارزها لازم هست یا خیر. در این گفتمان به بررسی چهار دلیل خرید بیت کوین، حتی به میزان کم درسال 2019 می پردازیم.

بیت کوین
بیت کوین

بیت کوین یک ارز کاملا منحصر به فرد است.

چیزی که باعث شده بیت کوین کاملا انقلابی شود، این است که به اعتماد تکیه ندارد!هم چنین نرم افزار غیر متمرکز آن(بلاکچین)، این ارز را در برابر حملات هکرها و دیگر موارد مقاوم می سازد.

ناکاموتو اظهار داشت برای رسیدن به نهایت اوج قیمت بیت کوین، باید مردم ارزش گذاری را بر اساس محدود بودن، کارآیی و اعتماد به نفس مدنظر قرار دهند.

بیت کوین بدون تکیه برهیچ نهاد ثالثی، هر 10دقیقه و با شکل گیری یک بلاک جدید، هم چنان به کار خود ادامه می دهد. تنها چیزی که امروز در مورد بیت کوین کمتر قابل پیش بینی است می توان به قیمت آن اشاره کرد. با وجود عرضه 21 میلیونی مشخص شده برای بیت کوین، نوسان قیمت از عرضه و تقاضا پیروی نمی کند و به دلیل استخراج بیت کوین جدید قابل پیش بینی نیست.

بیت کوین
بیت کوین

بیت کوین زنده مانده است و به بقایش ادامه می دهد.

امروز بیت کوین در بخش توان محاسباتی، امنیت و کاربرد بیش از هر زمان دیگری ظاهر شده است. خطرناک ترین دوره برای مرده شمردن بیت کوین زمانی بود که به خواهد ارزش کمی بیش از صفر حاصل کند و بزرگترین نقطه عطف آن کسب ارزشی معادل یک سنت و یا برابری با دلار طی دو سال باشد. نکته جالب این است که به دلیل رسیدن ارزش بیت کوین از صفر به 20،000 دلار، در حال حاضر میلیون ها نفر از مردم در سر تا سر دنیا در مورد قیمت بیت کوین و تحلیل نوسانات این ارز پایه، بحث می کنند.

دیجیتال کمیاب، پتانسیل محدود

برخلاف دلار و دیگر پول های فیات، بیت کوین به طور دیجیتالی کم یاب است. عرضه بیت کوین محدود به 21 میلیون واحد است که در حال حاضر 17.6 میلیون عدد ا آن استخراج شده است. بنابراین می توان گفت قیمت بیت کوین می تواند به میزان قابل توجهی رشد کند. به این دلیل که تنها چند میلیون نفر از نزدیک به 8 میلیارد نفر، امروزه بیت کوین را حفظ می کنند. می توان مطمئن بود اگر بیت کوین به مسیرش ادامه دهد، حجم بازار رمز ارزها می تواند به تریلیون برسد.

بیت کوین
بیت کوین

نقش راهبردی بیت کوین

نقش راهبردی و اثر شبکه بیت کوین، با گذشت زمان آشکار و آشکارتر می شود. هم اکنون این موضوع را می توان در پیروی بیشتر آلت کوین ها از حرکت قیمت بیت کوین مشاهده کرد. این مساله می تواند نشانه ای واضح از تبدیل بیت کوین به شاخص محوری برای سایر رمزارزها تلقی گردد. هم چنین با گذشت زمان، مانند برنامه های ارسال ایمیل و اپلیکیشن های پیام رسان است که امروزه در دسترس همگان قرار دارد، استفاده بیت کوین برای مردم بسیار طبیعی خواهد بود و تراکنش های روزمره و پس انداز دارایی ها شامل این موضوع می شود.

قیمت فعلی بیت کوین: 5،237.58

قیمت فعلی اتریوم:181.09

مجموعه ی اول پرداخت امکان خرید و فروش ارز های دیجیتالی را بدون در نظر گرفتن کارمزد و فقط با پرداخت کارمزد های عملیاتی شبکه ی بلاک چین به راحتی فراهم آورده است. همچنین در زمینه پرداخت های ارزی و بین المللی از طریق پی پال و نیز مسترکارت وویزا کارت نیز در آماده ارایه خدمات به کاربران عزیز می باشد.

امتیاز 5/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT