ریپل ۲۷ دلاری

آیا منتظر ریپل ۲۷ دلاری باشیم ؟

قیمت XRP روند صعودی خود را به بالای 0.8 دلار از سر می‌گیرد، زیرا صندوق‌های شاخص ریسک تمایل را برای توکن اصلی سیستم پرداخت ریپل افزایش می‌دهند. آیا منتظر ریپل ۲۷ دلاری باشیم ؟

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

آیا منتظر ریپل ۲۷ دلاری باشیم ؟

قیمت XRP در هفت روز گذشته 70 درصد افزایش یافته و به 0.81 دلار رسیده است زیرا توکن همچنان با رکود گسترده بازار که توسط ارزهای دیجیتال برجسته مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هدایت می شود، به نوسانات خود ادامه می دهد.

این در حالی است که بیت کوین با کاهش 2 درصدی، به شدت از 30000 دلار حمایت می کند در حالی که اتریوم تلاش می کند چشم انداز صعودی بالای 1900 دلار را حفظ کند.

سرمایه گذاران به حکم دادگاه ریپل اعتماد کرده اند!

قیمت XRP از یک ادغام طولانی مدت در محدوده بین 0.45 تا 0.55 دلار به طور چشمگیری افزایش یافت و به بالاترین حد خود از دسامبر 2021 در 0.9368 دلار رسید.

اگرچه توکن بومی سیستم پرداخت ریپل کمی کاهش قیمت را تجربه کرد، اما در سطح 0.7 حمایت شد و سرمایه گذاران با خرید ریپل موفق به ایجاد یک رالی صعودی شدند. در نتیجه قیمت XRP را در روز سه‌ شنبه به 0.8 دلار رساندند.

ریپل ۲۷ دلاری

ریپل ۲۷ دلاری

به گفته دیوید لاانت، که رئیس تحقیقات FalconX، یک صرافی ارز دیجیتال درجه یک سازمانی است، دعوای حقوقی ریپل در مقابل SEC باعث افزایش ماندگاری گسترده‌تر در حوزه ارزهای دیجیتال نشد.

با این حال، ریسک‌ پذیری برای توکن پرداخت‌های فرامرزی به سمت صندوق‌های دارایی دیجیتال تغییر کرده است، زیرا آنها به دنبال قرار گرفتن در معرض XRP هستند. لاانت افزود: وجوه شاخص یکی از منابع بالقوه جریان نهادی اضافی است که من همچنان در حال بررسی آن هستم.

ریپل به دلیل داشتن ارزش بازار 3.5 برابر کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) که مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده صندوق‌های شاخص هستند. اگر بیت کوین و اتریوم در نظر گرفته نشوند.

در همین حال، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ با 42 میلیارد دلار سرمایه در بازار و 3.3 میلیارد دلار در حجم معاملات 24 ساعته خود، روند صعودی را نسبت به پشتیبانی اخیراً تأیید شده در 0.7 دلار شروع کرده است.

معامله گران Longs به دنبال بسته شدن کندل روزانه بالای 0.8 دلار برای تأیید ریپل یک دلاری هستند. بر اساس شاخص جریان پول (MFI)، وجوهی که در بازارهای XRP دنبال می‌شوند، به میزان قابل‌توجهی از حجم خروجی فراتر می‌روند، به این معنی که توکن همچنان آماده رسیدن به قیمت 1 دلار است.

ریپل ۲۷ دلاری

ریپل ۲۷ دلاری

با این حال، در همان نمودار روزانه، اسیلاتور Stochastic نشان می‌دهد که خریداران تسلط را در دست دارند و حرکت همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. علاوه بر حفظ حرکت از سطوح اولیه ژوئیه کمی بالاتر از 20، شاخص قدرت روند از خط روند نزولی شکسته شد، که نشان می‌دهد که قدرت صعودی اکنون بسیار قوی‌تر است.

در صورت شروع رالی نزولی، پوزیشن های فروش کمتر از 0.8 دلار ممکن است سودآور باشند و معامله گران به 0.7 دلار و 0.6 دلار به عنوان نقاط خروج از معامله نگاه می کنند و سپس دوباره معامله گران با باز کردن پوزیشن خرید به شرط بندی روی ریپل برای افزایش قیمت برنامه ریزی می کنند.

آیا قیمت XRP به 27 دلار می رسد؟

Egrag Crypto، یک تحلیلگر با بیش از 31 هزار دنبال کننده در توییتر پیش بینی می کند که قیمت ریپل در راه رسیدن به بالاترین سطح 27 دلار است. این پیش‌ بینی، بر اساس الگوی نمودار مثلث برمودا، نشان می‌دهد که XRP احتمالاً روند صعودی جاری را به محدوده بین 1.6 تا 1.8 دلار در نمودار هفتگی گسترش خواهد داد.

در بازه زمانی هفتگی، XRP باید حمایت خود را بین 1.6 تا 1.8 دلار پیدا کند.

اگرچه تحلیلگر به نبرد شدید بین گاوها و خرس‌ها هشدار می‌دهد، اما این توکن با شرایط جدیدی روبرو خواهد شد “جایی که می‌تواند به ارتفاعات جدیدی صعود کند یا برای مدتی تثبیت شود.”

بر اساس نمودارهای به اشتراک گذاشته شده در بانک ها، صندوق های تامینی و موسسات مالی شروع به پذیرش XRP به همراه XRPArmy در “Blue Ocean” خواهند کرد و راه را برای صعود قیمت ریپل به 27 دلار هموار می کنند.

ریپل ۲۷ دلاری

ریپل ۲۷ دلاری

در بازارهای مالی، “Blue Ocean” یا همان “اقیانوس آبی” به یک بازار نوآورانه جدید اشاره دارد که در آن رقابت کمی و پتانسیل رشد گسترده وجود دارد. این شانس شما برای سرمایه گذاری در نسل جدید ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا است.

این تحلیلگر در پایان گفت: “ما با اطمینان به سمت هدف 27 دلاری خود حرکت می کنیم و آماده دیدار با کوسه ها و نهنگ ها هستیم.”

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT