هاستینگ وب HostGator

بررسی هاستینگ وب HostGator 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا HostGator ارزش ثبت نام را دارد؟

برنده جوایزی مانند جایزه بهترین هاستینگ وب از PCMag، HostGator برای تحسین بیگانه نیست. و به حق. این پیشرو صنعت به مدت 2 دهه خدمات هاستینگ وب قابل اعتماد و با کیفیت را از اشتراک گذاری شده تا فروشندگان، VPS و اختصاص داده شده به مشاغل ارائه می دهد. HostGator نیز به گسترش پیشنهادات خود ادامه می دهد، بنابراین چشمان خود را دائماً برای ویژگی های جدید نگه دارید. آسان، مقرون به صرفه، قدرتمند. این برای ما کار می کند. در ادامه هاستینگ وب HostGator را بررسی کرده ایم.

خرید هاست خارجی

خرید از هاستینگر

مزایا و معایب HostGator

مزایا

+ قیمت های جذاب

+ با ضمانت برگشت 30 روزه پول

+ امنیت عالی

معایب

– محدودیت های ذخیره سازی کم

– گارانتی کم 99% آپتایم

بررسی اجمالی

HostGator در یک نگاه

پهنای باند :نامحدود

پیشنهاد مارکتینگ رایگان :پیشنهادات مختلف آنلاین به طور مداوم

آپتایم :99.9٪

سازنده وب سایت : آره

تضمین بازگشت پول :45 روز

قیمت در ماه :شروع از 2.75 دلار در ماه

ایده آل برای:

. مشاغل وردپرسی

. استارت آپ ها

. هر کسب‌وکاری که از هاستینگ انعطاف‌پذیر، آسان و با ویژگی‌های غنی بهره می‌برد

تا 62٪ تخفیف کوپن ها و کدهای تبلیغاتی HostGator

. ثبت دامین 1 ساله رایگان در برنامه های منتخب

. صدها قالب وب سایت کشیدن و رها کردن

. تجارت الکترونیک آماده است

. 1- روی نصب وردپرس کلیک کنید

. تجارت الکترونیک آماده است

. 150 دلار در گوگل ادوردز و 100 دلار اعتبار تبلیغات بینگ

نحوه استفاده از کد تبلیغاتی HostGator

با استفاده از این کد کوپن انحصاری HostGator می توانید تا 62٪ تخفیف هاستینگ وردپرس آنها را دریافت کنید که تخفیف قابل توجهی برای خدماتی مانند این است. به عنوان بخشی از معامله، شما همچنین یک نام دامین رایگان و گواهی SSL رایگان برای کمک به تمام نیازهای میزبانی خود دریافت خواهید کرد.

برای اینکه بتوانید کد کوپن HostGator را به درستی بازخرید کنید تا حداکثر تخفیف را دریافت کنید، کارهایی که باید انجام دهید این است:

1. روی لینک HostGator کلیک کنید تا به وب سایت آنها بروید. لوگوی WPBeginner را در سمت چپ صفحه خواهید دید.

2. برای شروع روی دکمه «شروع به کار» کلیک کنید.

3. یکی از سه طرح را انتخاب کنید: طرح Hatchling ، طرح کودک (Baby Plan) یا طرح کسب و کار (Business Plan).

4. نام دامین مورد نظر خود را تایپ کنید.

5. یک نام کاربری برای اکانت Hostgator خود ایجاد کنید و یک شماره پین ​​4-8 رقمی را برای امنیت انتخاب کنید.

6. اطلاعات تماس و پرداخت خود را وارد کنید.

7. در زیر “Enter a Discount Code” باید ببینید که کد تخفیف HostGator قبلا برای شما وارد شده است.

HostGator چگونه کار می کند

انواع هاستینگ

HostGator گزینه‌های هاستینگ زیادی برای انتخاب دارد، بنابراین می‌توانید بستر را از نظر اشتراک‌گذاری در مقابل انتخاب کنید. اختصاصی، ابری، وردپرس یا هر سبک هاستینگ دیگری که نیاز دارید. HostGator به شما 3 برنامه برای کار در هر دسته ارائه می دهد. در اینجا نگاهی گذرا به هر یک از آنها داریم:

. هاستینگ وب اشتراکی

هاستینگ وب اشتراکی HostGator در 3 گزینه به نام‌های Hatchling Plan، Baby Plan و Business Plan ارائه می‌شود (طرح‌های مبتنی بر موضوع زیبا، اما آنها به نوعی توپ را روی آخرین مورد رها کردند). شما یک گواهی SSL رایگان با تمام برنامه ها، نصب با یک کلیک و پهنای باند بدون اندازه گیری دریافت خواهید کرد. با Baby Plan دامین های نامحدود دریافت می کنید و با Business Plan چندین ویژگی دیگر از جمله ارتقاء رایگان به Positive SSL، آدرس IP اختصاصی رایگان و ابزارهای SEO رایگان دریافت خواهید کرد. با 5.95 دلار در ماه، طرح کسب و کار یک معامله خوب برای اکثر مشاغل است.

. هاستینگ VPS

هاستینگ VPS HostGator با 3 برنامه دیگر برای انتخاب، کنترل اختصاصی را در یک محیط کاملاً مقیاس پذیر به شما می دهد. طرح اولیه Snappy 2000 نام دارد که به شما 2 گیگابایت رم، 2 هسته پردازنده مرکزی، 120 گیگابایت فضای دیسک و پهنای باند غیر قابل اندازه گیری می دهد. Snappy 4000 با رسیدن به سطح بعدی، 4 گیگابایت رم، 165 گیگابایت فضای دیسک و پهنای باند نامحدود را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید به دنبال طلا باشید، Snappy 8000 دارای 8 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته ای، فضای دیسک 240 گیگابایتی و پهنای باند نامحدود است. شما سفارشی سازی کامل را دریافت خواهید کرد، یک برنامه مجازی که به شما امکان می دهد اسکریپت های سفارشی، ابزارهای توسعه وب و هاستینگ برای دامین های نامحدود، زیر دامین ها، آدرس های ایمیل، پایگاه های داده، اکانت های FTP و موارد دیگر بنویسید. مقدار زیادی را در یک بسته بسته بندی می کند.

. هاستینگ سرور اختصاصی

استفاده از یک سرور اختصاصی به این معنی است که شما بر هر جنبه ای از محیط هاستینگ خود استقلال و کنترل کامل دارید. برنامه Value Server به شما پردازنده Intel Xeon-D 2 core/8 thread، 8 گیگابایت رم، فضای هارد 1 ترابایت و پهنای باند نامحدود می دهد. با سیستم عامل لینوکس یا ویندوز نیز کار می کند. طرح Power Server شما را تا 8 هسته/16 رشته، 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت هارد دیسک (یا 512 گیگابایت SSD) تقویت می کند. در نهایت، برنامه Enterprise Server همان برنامه Power Server به اضافه 30 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD را ارائه می دهد.

هاستینگ ابری وردپرس مدیریت شده است

همانند سایر خدمات، هاستینگ مدیریت شده وردپرس HostGator دارای 3 گزینه است. Starter Plan به شما 1 سایت مدیریت شده، 100 هزار بازدید در ماه، 1 گیگابایت فضای پشتیبان و یک گواهی SSL رایگان می دهد. طرح بعدی طرح استاندارد است، و این گزینه‌های شما را دو برابر می‌کند، به این معنی که می‌توانید 2 سایت را با 200 هزار بازدید در ماه و 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبان مدیریت کنید. در نهایت، Business Plan با 3 سایت کار می کند و به شما 500 هزار بازدید در ماه با 3 گیگابایت پشتیبان می دهد.

هاستینگ وردپرس HostGator بسیار جذاب است (صرف نظر از برنامه) زیرا به لطف معماری ابری سرورهای هاستینگ خود (و چند جزئیات فنی دیگر که به آنها اشاره نمی کنیم) زمان بارگذاری تا 2.5 برابر سریعتر را تضمین می کند. زمان بارگذاری سریعتر یک امتیاز بزرگ برای همه مشاغل در وب است.

همانطور که می بینید، HostGator قطعا گزینه های هاستینگ زیادی دارد. علاوه بر این، HostGator وب سایت شما را با تمام داده ها و جزئیات آن کاملاً رایگان منتقل می کند. برخی از اخطارها در مورد این پیشنهاد وجود دارد، مانند اینکه باید آن را در 30 روز اول پس از ثبت نام انجام دهید، و تعداد سایت هایی که می توانید مهاجرت کنید ممکن است به طرحی که انتخاب می کنید محدود باشد. اما همچنان یک پیشنهاد عالی است.

Uptime و عملکرد

HostGator به کاربران خود 99.9% گارانتی آپتایم می دهد. و به عنوان یکی از نام‌های برتر در هاستینگ وب امروز، HostGator ثابت کرده است که این تضمینی است که آنها بایستند. از نظر عملکرد، HostGator نیز بیش از حد خود را به عنوان یک ضربه زن قدرتمند نشان داده است که به همان اندازه قابل اعتماد است. برای پشتیبانی بهینه از مشتری، با این سرویس تا 2.5 برابر سریع‌تر زمان بارگذاری صفحه را دریافت کنید.

ویژگی های وب سایت ساز

HostGator یک برنامه جداگانه برای ساخت وب سایت دارد. ما دوست نداشتیم که این یک محصول مستقل باشد به جای اینکه در برنامه های هاستینگ مانند بسیاری از خدمات هاستینگ وب دیگر گنجانده شود. اما با توجه به معقول بودن نرخ ها از HostGator، شکایت از هزینه اضافی دشوار است.

پلن های سازنده وب سایت در 3 سطح ارائه می شوند:

. طرح شروع

Starter Plan به شما هاستینگ رایگان، نام دامین و گواهی SSL می دهد. شما می توانید از ابزار زیبا و آسان کشیدن و رها کردن سازنده برای ایجاد طراحی های جذاب و حرفه ای وب سایت استفاده کنید. خوب است که حتی در Starter Plan HostGator به کاربران قالب های قابل تنظیم و تجزیه و تحلیل وب، 2 ویژگی را می دهد که اغلب برای دریافت خدمات دیگر باید آنها را ارتقا دهید.

. طرح حق بیمه

این طرح همه چیزهایی را که از طرح شروع به دست می آورید ارائه می دهد و همچنین شامل پشتیبانی مشتری اولویت دار است. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که دوست دارند شخصی هنگام مسائل فنی دست خود را بگیرد.

. طرح تجارت الکترونیک

در نهایت، طرح تجارت الکترونیک شامل همه برنامه های سازنده وب سایت HostGator است. این به این دلیل است که همه چیز از 2 طرح دیگر به علاوه عملکرد تجارت الکترونیک را دارد. همه بخش‌های پیچیده ساخت یک وب‌سایت تجارت الکترونیک را ساده می‌کند، بنابراین می‌توانید روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

ایمیل

بسته به طرح و سطحی که انتخاب می کنید، HostGator دارای هاستینگ ایمیل نیز می باشد. یکی از مواردی که ما در مورد این سرویس دوست داریم این است که می توانید تنظیمات ایمیل خود را برای عملکرد مطلوب تنظیم کنید. بنابراین، می‌توانید به ایمیل خروجی خود بگویید که به عنوان مثال، برای جلوگیری از قرار گرفتن در لیست سیاه IP، 500 در ساعت را محدود کند. این یک سرویس خوب است و HostGator حتی نکاتی را به شما می دهد تا به شما در درک بیشتر آن کمک کند.

کنترل پنل

HostGator از کنترل پنل cPanel پرکاربرد استفاده می کند. این بدان معنی است که شما برای پیمایش یا مدیریت هیچ یک از ویژگی ها، تنظیمات یا اقداماتی که می توانید از داشبورد خود کنترل کنید، مشکلی نخواهید داشت.

پشتیبانی مشتری HostGator

HostGator به همان اندازه دوستانه که mascot gator خود دارد، در دسترس ترین و با شخصیت ترین کارکنان پشتیبانی را دارد. شما می توانید 7/24 و در هر روز از سال به شخصی دسترسی پیدا کنید. برای هرگونه سؤال فنی، فروش یا مشتری، از طریق چت زنده یا تلفن، یک نماینده پشتیبانی مشتری دریافت کنید.

قیمت گذاری HostGator

قیمت و پیشنهادات ویژه

همانطور که در بالا توضیح داده شد، HostGator دارای برنامه ها و بسته های زیادی برای انتخاب است. اینکه کدام یک برای شما مناسب است به کسب و کار شما و نیازهای آن بستگی دارد. در اینجا تجزیه و تحلیل ساختار قیمت گذاری HostGator است:

بر کسی پوشیده نیست که این برند برخی از مقرون به صرفه ترین طرح های قیمت گذاری را ارائه می دهد. علاوه بر این، HostGator به مشتریان 45 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می دهد، بنابراین می توانید تا یک ماه و نیم بدون هیچ خطری این سرویس را امتحان کنید. این زمان به اندازه کافی طولانی است تا با یک محصول آشنا شوید، ببینید آیا با کسب و کار شما کار می کند یا خیر، و هر مشکلی را بشناسید.

اغراق نیست اگر بگوییم که HostGator در میان 3 برند برتر هاستینگ وب موجود است. با نقل و انتقالات رایگان وب سایت، 45 روز ضمانت بازگشت وجه، و هزاران برنامه برای انتخاب، HostGator دارای خدمات چشمگیر برای هر کسب و کاری است. کنترل پنل کاربری آسان، ساختار قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی مشتری 365/7/24 را به آن اضافه کنید، و HostGator جایگاه خود را در صدر به دست آورده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت