ارائه دهندگان Usenet

بهترین ارائه دهندگان Usenet 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین ارائه دهندگان Usenet دسترسی، استفاده و دانلود از Usenet را ساده و آسان می کنند، چه کاربر جدید و چه با تجربه باشید.

Usenet خود یکی از قدیمی ترین بخش های اینترنت است و در تمام این مدت تغییر چندانی نکرده است. این بدان معناست که دستیابی به آن برای کاربران مدرن اینترنت دشوار است. و با وجود همه ارائه دهندگان Usenet، چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام یک ارزش پول شما را دارند؟

TechRadar تمام بازیکنان اصلی Usenet در این زمینه را از نظر سرعت، حفظ، سهولت استفاده و – البته – قیمت بررسی، آزمایش و ارزیابی کرده است. ما در موقعیتی هستیم که به شما بگوییم کدام ارائه دهندگان Usenet را انتخاب کنید و از کدام یک اجتناب کنید. بنابراین در زیر بهترین ارائه دهندگان Usenet موجود در حال حاضر را فهرست می کنیم:

بهترین ارائه دهندگان Usenet در سال 2023 به طور کامل:

1. Newhosting

بهترین ارائه دهنده Usenet به طور کلی

مشخصات فنی

گروه های خبری: 120000+

ماندگاری (در روز): 5200

VPN: بله

دلایل خرید

+پیشنهاد انحصاری: 3 ماه رایگان دریافت کنید! (در تب جدید باز می شود)

+ حفظ باینری و متن پیشرو در صنعت

+سریع ترین و مطمئن ترین دسترسی

+ خبرخوان رایگان با جستجو

+ VPN رایگان

دلایلی برای اجتناب

-عدم پشتیبانی از پرداخت بیت کوین

Newhosting بهترین ارائه دهنده Usenet است که توسط کارشناسان ما ارزیابی شده است. یک سرویس همه جانبه قوی از یک سرویس یوزنت، سریع ترین سرعت و بهترین نگهداری را با کامل ترین آرشیو پست های یوزنت (بیش از 120000 گروه خبری و تقریبا 14 سال نگهداری باینری و متن) دارد.

Newshosting دارای بزرگترین آرشیو Usenet است که از هر ارائه دهنده ای موجود است. حفظ آنها روز به روز افزایش می یابد زیرا پست های بیشتری در Usenet جریان می یابد.

سایر ارائه دهندگان Usenet فایل های ارسال شده در Usenet را به طور موقت ذخیره می کنند و اگر آن فایل ها بلافاصله توسط کاربران کافی درخواست نشود، پس از مدت کوتاهی آنها را دور می اندازند. در عوض، Newshosting هر فایلی را که در یوزنت پست می‌شود، صرف نظر از اینکه چند ساله است یا چند کاربر آن را درخواست می‌کنند، نگه می‌دارد. بنابراین مهم نیست که پستی که در Usenet به دنبال آن هستید چقدر قدیمی یا غیرمحبوب باشد، Newshosting احتمالاً آن را خواهد داشت.

Newshosting چندین مزرعه سرور ایالات متحده و اروپا را برای سرعت های سریع در سطح جهانی راه اندازی می کند. همه برنامه ها شامل دانلودهای نامحدود و یک برنامه خبرخوان با کیفیت بالا با جستجوی یوزنت و پیش نمایش فایل داخلی است که یافتن مقالات ارسال شده در گروه های خبری را آسان می کند. یک سرویس VPN رایگان، اگر اساسی باشد، روی قالب (cake) است.

از طریق این تبلیغ انحصاری TechRadar، 3 ماه دانلود نامحدود رایگان Usenet با سرعت نامحدود، 100 اتصال در مجموع، به علاوه یک خبرخوان رایگان با جستجوی داخلی Usenet دریافت کنید. یک اکانت VPN نامحدود رایگان نیز برای امنیت آنلاین اضافی گنجانده شده است.

Newshosting در طول تست سرعت دانلود ما سریعترین آزمایش را انجام داد. ما آموختیم که آنها به جای پهنای باند ارزان‌تر که در زمان اوج ترافیک شلوغ می‌شود و بسیاری از ارائه‌دهندگان برای کاهش هزینه‌ها از آن استفاده می‌کنند، اتصالات پریمیوم را به تمام شبکه‌های اصلی ISP خریداری می‌کنند.

همچنین تست های ما را در بازیابی پست های Usenet قدیمی که نتوانستیم از سایر ارائه دهندگان Usenet پیدا کنیم، گذراند. شکایت بسیار کمی وجود دارد، صرف نظر از مشتری اصلی VPN و پشتیبانی فنی فقط انگلیسی، اما سرویس اصلی Usenet بهترین چیزی است که در تحقیقات خود پیدا کردیم.

Newshosting قیمت مناسبی دارد به خصوص با در نظر گرفتن دسترسی به بیشترین و سریعترین سرعت، یک خبرخوان رایگان با جستجوی Usenet و یک VPN رایگان. برای یافتن یک ارزش بهتر به سختی تحت فشار خواهید بود. بازدیدکنندگان TechRadar به طور انحصاری 3 ماه دانلود نامحدود رایگان Usenet بدون محدودیت سرعت به اضافه 100 اتصال SSL دریافت می‌کنند که 70٪ در ارائه دهنده برتر Usenet توصیه شده ما صرفه‌جویی می‌کند.

2. Eweka

بهترین برای نرخ تکمیل

مشخصات فنی

گروه های خبری: 121000+

حفظ: 5260

VPN: خیر

دلایل خرید

+ گیگابایت آزمایشی رایگان نامحدود

+سرورهای کامل با نگهداری طولانی

+ سرعت دانلود سریع

+ خبرخوان رایگان با جستجو

دلایلی برای اجتناب

-فقط سرورهای اتحادیه اروپا

Eweka یک ارائه دهنده یوزنت مستقل و مستقر در اتحادیه اروپا است که مالک و اداره کننده مرکز داده ای است که مزرعه Usenet خود را در خود جای داده است. در طول آزمایش ما، Eweka نرخ تکمیل نسبتاً بالایی را ارائه داد، به این معنی که ما معمولاً می‌توانیم پست‌هایی را در سرورهای آنها پیدا کنیم که در جای دیگری یافت نمی‌شوند. Eweka گزینه خوبی برای دسترسی به سرور Usenet اولیه یا ثانویه است.

Eweka همچنین برای سرعت های سریع و قابل اعتماد بدون توجه به موقعیت مکانی شما، از استحکام Usenet ترانس آتلانتیک خود استفاده می کند. آزمایش‌های سرعت خودمان نشان داد که ما می‌توانیم سرعت پهنای باند کامل ISP محلی خود را با سرعت دانلود نامحدودی که با طرح Usenet ما ارائه می‌شود، به حداکثر برسانیم.

نگهداری ارائه شده در Eweka نزدیک به بهترین چیزی است که می توانید در هر کجا بدست آورید. حفظ بالا مهم است و تعیین می کند که به چند پست Usenet دسترسی داشته باشید.

ارائه دهندگان با حفظ کم و محدود، پست های قدیمی را حذف می کنند تا فضا را برای مقالات جدیدتری که در Usenet پست می شوند باز کنند. بنابراین اگر به دنبال مقاله ای هستید که در مدت زمان نگهداری برخی از ارائه دهندگان در Usenet پست نشده است، آنچه را که به دنبال آن هستید در سرورهای آن ارائه دهندگان پیدا نخواهید کرد. در مورد Eweka اینطور نیست. آنها تقریباً همه چیز را در Usenet نگه می دارند: جدید و قدیمی.

چیزهای بیشتری برای دوست داشتن Eweka وجود دارد، از جمله عملکرد سرویس در طول تکمیل و تست حفظ (گرفتن فایل‌های قدیمی).

شما همچنین دسترسی رایگان به برنامه خبرخوان Newslazer دارید که شامل ابزار جستجوی Usenet، پیش نمایش فایل، واردات نامحدود nzb و دانلود خودکار است.

پیشنهاد رسمی TechRadar ما یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه با بارگیری نامحدود، سرعت دانلود نامحدود و یک خبرخوان رایگان به شما می دهد. پس از دوره آزمایشی رایگان خود مشترک شوید و در صورت ثبت نام برای دوره آزمایشی رایگان خود از طریق لینک زیر، 27٪ تخفیف مادام العمر اعمال کنید.

. 7 روز آزمایشی رایگان نامحدود گیگابایت، سپس اشتراک 7.28 دلاری در ماه (سرعت نامحدود + خبرخوان رایگان با جستجو) – 27٪ تخفیف مادام العمر TechRadar (در تب جدید باز می شود)

. یا پیش پرداخت (بدون آزمایش رایگان) به قیمت 10.58 دلار در ماه

3. Easynews

بهترین برای سرعت و دقت

مشخصات فنی

گروه های خبری: 120000+

نگهداری در روز: 5263

VPN: بله

دلایل خرید

+پیشنهاد انحصاری: 3 ماه رایگان دریافت کنید! (در تب جدید باز می شود)

+ شامل رابط جستجوی آسان و کامل است

+ نتایج سریع و دقیق با پیش نمایش فایل

+ روی هر دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ کار می کند

+ استفاده آسان، بدون نیاز به نرم افزار

دلایلی برای اجتناب

-پشتیبانی فقط به زبان انگلیسی

-نرم افزار اصلی VPN

Easynews یک سرویس یوزنت استثنایی است — دارای فناوری جستجوی سریع و دقیق و دسترسی نامحدود Usenet از هر مرورگر وب در هر دستگاهی از جمله تلفن همراه.

رابط جستجوی یوزنت مبتنی بر وب به خوبی طراحی شده و استفاده از آن ساده است. نتایج جستجو شامل پیش‌ نمایش فایل‌ها می‌شود تا به شما کمک کند دقیقاً پست‌هایی را که به دنبال آن هستید مشخص کنید. همچنین، فیلتر کردن بر اساس نوع فایل، پسوند فایل، گروه خبری و حتی اندازه فایل، جستجوی Easynews Web Usenet را انعطاف ‌پذیر و غنی می‌کند.

نرخ حفظ بیش از 13.75 سال است و در همه گروه های خبری متنی و باینری در حال رشد است.

اگر ترجیح می دهید از کلاینت خبرخوان خود مانند SABnzbd استفاده کنید، Big Gig Plan همچنین با یک سرویس VPN نامحدود (البته با یک کلاینت نسبتاً ابتدایی) همراه با دسترسی نامحدود NNTP Usenet به صورت رایگان ارائه می شود.

بسته به پهنای باند ماهانه مورد نیاز، قیمت گذاری از 9.99 دلار در ماه شروع می شود تا 29.94 دلار در ماه.

همچنین یک تخفیف 80 درصدی منحصراً از طریق TechRadar در دسترس است که به شما 3 ماه رایگان به علاوه دسترسی نامحدود (حداکثر حداکثری که معمولاً می‌توانید دریافت کنید 150 گیگابایت در ماه است) و سرعت بدون محدودیت با 30 روز ضمانت بازگشت وجه در اختیار شما قرار می‌دهد.

. [80٪ تخفیف] Easynews (تبلیغ رسمی) – 3 ماه دسترسی نامحدود رایگان بدون محدودیت دانلود یا سرعت + ضمانت بازگشت وجه دریافت کنید

4. Newsleecher

بهترین برای ادغام

مشخصات فنی

گروه های خبری: 120000

نگهداری در روز: 5375

VPN: خیر

دلایل خرید

+ Newsreader با جستجو

+ سرعت دانلود تا 500+ مگابیت بر ثانیه

+14 روز آزمایشی رایگان

دلایلی برای اجتناب

– Newsreader فقط با طرح‌های برتر موجود است

-فقط 14 گیگابایت با استفاده آزمایشی رایگان مجاز است

Newsleecher در سال 2002 راه اندازی شد و یک ارائه دهنده مشهور دسترسی Usenet با سرورها در ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا است. همچنین دارای یک کلاینت دسکتاپ پرکاربرد است که بر خلاف برنامه های رقیب، روی هاست Usenet خاصی قفل نشده است.

ذخیره متن و حفظ باینری Newsleecher 5019 روز است و روزانه به رشد خود ادامه می‌دهد – یک سطح خدمات استثنایی و دلیل اصلی اینکه آنها یک ارائه‌دهنده پیشنهادی برتر هستند. همچنین دانلودهای نامحدود، حداکثر 500 مگابیت در ثانیه، SSL و ویژگی های SuperSearch و SuperLeech برای کشف سریع فایل و دانلود خودکار دریافت می کنید.

ما Newsleecher را روی یک اتصال 63 مگابیت بر ثانیه با یک فایل ویدئویی 2.1 گیگابایتی آزمایش کردیم که با سرعت متوسط ​​2000 کیلوبیت در ثانیه بارگیری می شد و حداکثر سرعت آن 2100 کیلوبیت در ثانیه بود.

بررسی کامل NewsLeecher ما را بخوانید.

بسته نرم افزاری Usenet Newsleecher احتمالا بهترین گزینه آن است که با قیمت 9.49 دلار با 14 گیگابایت نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است. PayPal یا کارت های اعتباری پذیرفته می شوند، اما اگر کنجکاو هستید که چگونه از داده های خود استفاده می شود، هیچ خط مشی حفظ حریم خصوصی وجود ندارد.

. [9.49 دلار در ماه] فقط دسترسی به Usenet (در تب جدید باز می شود)

. [11.99 دلار در ماه] دسترسی به Usenet + Newsreader (در تب جدید باز می شود)

. [3.99 دلار در ماه] فقط Newsreader

5. UsenetServer

بهترین برای ارزش پول

مشخصات فنی

گروه های خبری: 110000

نگهداری در روز: 5263

VPN: بله

دلایل خرید

+ بسته های Usenet نامحدود با قیمت پایین

+از بهترین حفظ و سرعت

+ موتور جستجوی Usenet گنجانده شده است

+ VPN نامحدود رایگان در دسترس است

دلایلی برای اجتناب

– VPN رایگان در برنامه ماهانه گنجانده نشده است

-بدون پشتیبانی بیت کوین

اگر می خواهید یک پیشنهاد یوزنت قابل اعتماد با یک سرویس اصلی خوب داشته باشید، به این ارائه دهنده مقرون به صرفه نگاه نکنید. همه برنامه ها دانلود نامحدود از چندین سرور ایالات متحده و اتحادیه اروپا، سرعت عالی و حفظ باینری و متن بالا را ارائه می دهند. همچنین یک موتور جستجوی NZB همراه با اکانت شما برای یافتن پست ها و ایجاد nzbs خود وجود دارد.

UsenetServer دارای بهترین نرخ های نگهداری در تمام گروه های باینری و متنی، 99% تکمیل مقاله، و هیچ محدودیتی در محدودیت داده یا سرعت دانلود نیست.

حداکثر 20 اتصال دریافت می کنید که از بسیاری از خدمات کمتر است. گفتنی است، در آزمایش ما دریافتیم که UsenetServer به هر حال سطح سرعت دانلود 240+ مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد، بنابراین احتمالاً این موضوع مهم نخواهد بود.

چیزی که ممکن است برای مبتدیان مهم باشد این است که UsenetServer شامل خبرخوان نیست، اما دارای پشتیبانی فنی خوب و راهنماهای راه اندازی گام به گام برای برخی از محبوب ترین مشتریان است.

در حالی که یک VPN همراه برای امنیت بیشتر فراهم می کند، کلاینت ویندوز برای دومی به خوبی سایر کلاینت های موجود طراحی نشده است. این احتمالاً مشکل است زیرا رابط کاربری ساده اتصال به سرور VPN انتخابی شما را آسان می کند.

نقطه قوت دیگر در اینجا این است که UsenetServer برای کیف پول مناسب است، به ویژه برنامه سالانه ای که دارای موتور جستجوی Usenet و سرویس VPN نامحدود است.

در اینجا یک تخفیف انحصاری مادام العمر 60٪ (در تب جدید باز می شود) از طریق TechRadar برای شما وجود دارد.

. [60٪ تخفیف] طرح 12 ماهه (دانلود نامحدود به همراه VPN همراه) (در تب جدید باز می شود)

. [33٪ تخفیف] طرح 1 ماهه (دانلود نامحدود)

6. TweakNews

سرور سریع و مستقل اخبار

مشخصات فنی

گروه های خبری: N/A

ماندگاری در روز: 4200

VPN: بله

دلایل خرید

+تخفیف مادام العمر انحصاری برای بازدیدکنندگان TechRadar

+ عملکرد سریع

+ خبرخوان رایگان با جستجو + دسترسی VPN

+ تکمیل بالا

دلایلی برای اجتناب

-حفظ می تواند بیشتر باشد

-بدون پشتیبانی بیت کوین

TweakNews یک ارائه‌دهنده یوزنت مستقل در اتحادیه اروپا با نرخ تکمیل فوق‌العاده، ویژگی‌های خوب، و قیمت‌های خوب، به ویژه برای دسترسی نامحدود است. همه برنامه‌های TweakNews با یک خبرخوان رایگان با قابلیت جستجو و پیش ‌نمایش فایل داخلی و همچنین یک VPN رایگان ارائه می‌شوند – در کل ارزش فوق‌العاده‌ای دارد.

ما متوجه شدیم که عملکرد با سرعت دانلود سریع قابل توجه است و شامل VPN مدیریت شده سرعت مناسبی را در آزمایش به ما می دهد. در واقع، Tweaknews VPN به خوبی با یک ارائه دهنده VPN مستقل خوب با سرورهای VPN در بیش از 47 کشور مقایسه می شود.

نکته منفی این است که سایر ارائه دهندگان اروپایی (به عنوان مثال Eweka) نگهداری بیشتری را ارائه می دهند. ما همچنین دریافتیم که پشتیبانی فنی تا حدودی کند بود.

در اینجا دو معامله انحصاری TechRadar در Tweaknews موجود است که هر دو برای طول عمر اکانت شما خوب هستند. اگر برای صورتحساب سالانه ثبت نام کنید، 42٪ تخفیف دریافت می کنید. اگر صورتحساب ماهانه را ترجیح می دهید، 23 درصد تخفیف وجود دارد.

. 10 روز آزمایشی رایگان نامحدود گیگابایت، سپس 42٪ تخفیف – تخفیف مادام العمر TechRadar

7. Astraweb

بهترین برای افزونگی

مشخصات فنی

گروه های خبری: N/A

ماندگاری در روز: 4000

VPN: خیر

دلایل خرید

+ سطوح ماندگاری چشمگیر

+ مزارع سرور ایالات متحده و اروپا

دلایلی برای اجتناب

-بدون خبرخوان

-بدون VPN

Astraweb از سال 1997 شروع به کار کرده است و دارای تجربه آسان Usenet است. امکانات شامل سرعت نامحدود، 50 اتصال همزمان، SSL، سرور ایالات متحده و اتحادیه اروپا و پشتیبانی 24 ساعته مشتری است. نگهداری در همه گروه‌های خبری 4000 روز است که اخیراً از 3750 روز برای همه برنامه‌ها ارتقا یافته است.

ما Astraweb را روی یک اتصال 39 مگابیت بر ثانیه با یک فایل AVI 1.3 گیگابایتی 908 روزه آزمایش کردیم که با سرعت متوسط ​​2250 کیلوبیت در ثانیه دانلود می‌شد و حداکثر سرعت آن کمی بیش از 2500 کیلوبیت در ثانیه بود. همه بسته‌های Astraweb ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، با قیمت‌گذاری از ۸ دلار در ماه برای یک معامله ۱۲ ماهه، ۱۳ دلار برای دسترسی ۳ ماهه، یا ۱۵ دلار برای دسترسی ۱ ماهه شروع می‌شود.

گزینه های پرداخت مختلفی از جمله بیت کوین پذیرفته می شود و اشتراک Astraweb برای حفظ حریم خصوصی تقریباً کامل فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارد.

8. Giganews

یک راه حل جامع Usenet

مشخصات فنی

گروه های خبری: N/A

ماندگاری در روز: 6500+

VPN: بله

دلایل خرید

+سرویس سریع و ایمن

+ VPN همراه با برنامه های نامحدود

دلایلی برای اجتناب

-ارزان نیست

بیش از حد برای برخی از کاربران

-بدون خبرخوان

GigaNews تعدادی ویژگی مانند انتقال نامحدود، سرعت نامحدود، 100 اتصال، رمزگذاری SSL و VyprVPN را در سرویس Usenet خود قرار داده است. افزودن دومی جالب است زیرا استفاده از VPN – اگرچه توصیه می شود – ممکن است سرعت دسترسی را کاهش دهد (که در طول آزمایش متوجه شدیم).

ارزان ترین قیمت 12.50 دلار در ماه با اشتراک سالانه، یا 14.99 دلار برای 6 ماه یا 17.99 دلار برای 3 ماه است. یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است. برای هر کاری که از آن استفاده می‌کنید – و حتی اگر کار دیگری را به طور کامل آنلاین انجام می‌دهید – لایه اضافی حریم خصوصی ارائه شده توسط VPN با کیفیت اطمینان‌بخش است.

در دسترس بودن سرور GigaNews یک مزیت دیگر است، با افزونگی چندگانه در سرورهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا که متعلق به خود شرکت و اداره می شود. سرعت دسترسی متوسط ​​است، اما نگهداری در گروه‌های خبری باینری در مقایسه با 4 برابر میزان نگهداری که می‌توانید با برخی از ارائه‌دهندگان دیگر دریافت کنید، حداکثر 3 سال است.

. 10 روز آزمایشی رایگان نامحدود گیگابایت، سپس 42٪ تخفیف – تخفیف مادام العمر TechRadar

9. Pure Usenet

سرویس Usenet مقرون به صرفه و با استفاده آسان

مشخصات فنی

گروه های خبری: N/A

ماندگاری در روز: 4100

VPN: خیر

دلایل خرید

+ بارگیری نامحدود با حداقل 3,09 یورو در ماه

+7 روز، نامحدود گیگابایت آزمایشی رایگان

+ نگهداری اخیراً ارتقا یافته است

دلایلی برای اجتناب

-حداکثر 20 اتصال

-برخی از رقبا حفظ بیشتری را ارائه می دهند

سرویس EU Usenet با بودجه اما همچنان با کیفیت، Pure Usenet مالک مزارع سرور اروپایی خود است و بارگیری نامحدود و بدون کاهش سرعت را به قیمت 5,97 یورو در ماه ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که نمی‌توانید به ارز دیگری خرید کنید که اگر شرکت کارت اعتباری شما برای تبدیل از شما هزینه دریافت کند، ممکن است مشکل ساز شود.

ذخیره فعلی Usenet خالص 4100 روز در همه گروه های خبری است. یک سطح خدمات خوب، بله، اما، سایر ارائه دهندگان مانند Newshosting دارای مکان های نگهداری و سرور بیشتری در ایالات متحده و اتحادیه اروپا هستند، به علاوه یک خبرخوان رایگان.

با این حال، اگر فقط به دسترسی به سرور اتحادیه اروپا نیاز دارید و می توانید سرعت خود را با 20 اتصال به حداکثر برسانید، که برای اکثر کاربران قابل قبول است، Pure Usenet را به عنوان یک گزینه بودجه خوب بررسی کنید.

Pure Usenet را به مدت 7 روز با بارگیری نامحدود امتحان کنید

10. Supernews

ساده و روان نگه داشتن Usenet…

مشخصات فنی

گروه های خبری: 110000

نگهداری در روز: 5000+

VPN: خیر

دلایل خرید

+سرورها در آمریکا و اروپا

+ نرخ تکمیل 100% نظری

دلایلی برای اجتناب

-نرخ نگهداری پایین

-ارزان ترین ارائه دهنده نیست

-بدون خبرخوان یا VPN

Supernews یک ارائه دهنده قدیمی Usenet است که از اواسط دهه 90 با سرورهایی در سراسر ایالات متحده و اروپا فعالیت می کند. شما 1095 روز نگهداری باینری دریافت می کنید که به میزان قابل توجهی کم است، اما بیش از 18 سال حفظ متن اعلام شده است.

علاوه بر این، Supernews چندین نسخه از مقالات را در سراسر شبکه خود نگه می دارد و این شرکت ادعا می کند که این به اطمینان از نرخ تکمیل 100٪ کمک می کند، اگرچه ما نتوانستیم این ادعا را تأیید کنیم.

و در بخش عملکرد، سرعت نامحدودی دریافت می کنید، با ارائه دهنده تضمین می کند که اتصال شما قطع نمی شود.

Supernews در مورد انتخاب های برنامه نیز همه چیز را بسیار ساده نگه می دارد، زیرا تنها دو مورد وجود دارد: یک طرح نامحدود ساده با هزینه ماهانه یا سالانه. این ارزان‌ترین اشتراک در سراسر جهان نیست، اما یک سرویس با کیفیت است و ابتدا یک آزمایش سه روزه دریافت می‌کنید تا آن را آزمایش کنید. همچنین توجه داشته باشید که با ارائه پیشنهاد TechRadar Pro در زمان نگارش مقاله، ماه اول خود را با نصف قیمت دریافت می کنید.

سوالات متداول در مورد ارائه دهندگان Usenet

Usenet چگونه کار می کند؟

یوزنت شبکه ای است که در موضوعات مختلفی به نام گروه های خبری مجزا شده است که بر روی یک شبکه جهانی از سرورها به نام سرورهای خبری هاست می شود. می‌توانید گروه‌های خبری را پیدا کنید که در انواع مختلف محتوا، مانند فیلم، مستند، کتاب الکترونیکی، بازی و غیره قرار دارند.

هر کاربر Usenet می‌تواند فایل‌هایی (به نام باینری) را در گروه‌های خبری مختلف برای دانلود سایر کاربران آپلود کند. همچنین می توانید فایل های متنی را برای شرکت در بحث های آنلاین آپلود کنید.

اکثر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به دلیل هزینه های سخت افزاری و پهنای باند بالا، ارائه سرورهای Usenet را متوقف کرده اند. از این رو، به یک ارائه‌دهنده یوزنت اختصاصی نیاز دارید تا به شما اجازه دسترسی به سرورهای خبری را بدهد، و آنها معمولاً هزینه خدمات خود را دریافت می‌کنند – انتظار می‌رود ماهیانه بین 10 تا 20 دلار بپردازند.

همچنین به یک کلاینت (به نام خبرخوان) نیاز دارید که به شما امکان دسترسی به فایل‌ها در شبکه Usenet را می‌دهد. در نهایت، شما به یک فهرست‌کننده نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در سراسر Usenet کاوش کنید، مشابه اینکه چگونه موتور جستجویی مانند Google به شما امکان می‌دهد اینترنت را کاوش کنید.

ارائه دهنده Usenet در مقابل Usenet Indexer: تفاوت چیست؟

ارائه‌دهنده یوزنت سرویسی است که پست‌های گروه خبری آپلود شده در یوزنت را می‌پذیرد و ذخیره می‌کند و سپس آن پست‌ها را به هرکسی که درخواست می‌کند تحویل می‌دهد. بسته به ارائه‌دهنده، پست‌ها را می‌توان ذخیره کرد و در دسترس قرار داد (چیزی که “نگهداری” نامیده می‌شود) به مدت کمتر از یک روز یا تا 13 سال و در حال افزایش است. همه ارائه دهندگان پیشنهادی ما حفظ بسیار بالایی دارند، حفظ روزانه خود را افزایش می دهند، و هرگز پست های آپلود شده در Usenet منقضی نمی شوند.

برای بهینه سازی تجربه Usenet خود با دسترسی به بزرگترین آرشیو پست های Usenet، ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که بیشترین میزان نگهداری را داشته باشد تا بهترین نتایج جستجو را داشته باشد.

یک نمایه ساز Usenet میلیاردها میلیارد پست آپلود شده در Usenet را سازماندهی می کند تا جستجوی پست های Usenet خاص را سریع و کارآمد کند. نمایه سازها می توانند مفید باشند، اما اغلب هزینه اضافی دارند و/یا برای ثبت نام اعضای جدید بسته هستند. خوشبختانه، بهترین ارائه دهندگان یوزنت (به عنوان مثال، Newshosting و Easynews) شامل نرم افزار رایگان (به نام “Newsreader”) با قابلیت جستجوی Usenet مشابه هستند که قبلاً تعبیه شده است، بنابراین داشتن یک نمایه ساز مجزا یک چیز خوب است، نه نیاز به داشتن.

کدام ارائه دهنده Usenet برای شما بهترین است؟

هنگامی که تصمیم می گیرید کدام ارائه دهنده Usenet را دانلود و استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا ارائه دهندگان مختلف محدودیت ها، سرعت ها و نرخ های نگهداری متفاوتی برای دانلود ارائه می دهند. اگرچه گزینه‌های تخفیف در دسترس هستند، اما بسته به آنچه دقیقاً به دنبال آن هستید، ممکن است گزینه‌های با قیمت بالاتر را برای آنچه نیاز دارید بهتر ارائه دهید.

چگونه بهترین ارائه دهندگان Usenet را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین ارائه دهندگان Usenet، ابتدا یک اکانت کاربری با ارائه دهنده مربوطه راه اندازی کردیم. سپس این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم که اتصال و سرعت دانلود چقدر خوب است و همچنین جستجو، یافتن و دسترسی به داده های قدیمی چقدر آسان است. هدف این بود که هر ارائه‌دهنده Usenet را تحت فشار قرار دهیم تا ببیند ابزارهای اصلی آن چقدر مفید هستند و همچنین دستیابی به ابزارهای پیشرفته‌تر چقدر آسان است.

TechRadar از چه معیارهایی برای ارزیابی بهترین خدمات استفاده می کند؟

. اتصال به Usenet و دسترسی به پست های مورد نظر را آسان کنید.

. دارای دوره‌های نگهداری طولانی، امکان دسترسی به پست‌های اخیر، همراه با چندین سال پست قدیمی‌تر.

. ظرفیت ذخیره سازی آنها را افزایش دهید تا به طور مداوم یک آرشیو Usenet بزرگتر ارائه دهید.

. قابلیت جستجوی یوزنت را در سرویس خود قرار دهید.

. سرعت شبکه بالایی داشته باشید زیرا هنگام انتقال داده، هر میلی ثانیه اهمیت دارد.

چرا نگهداری اینقدر مهم است؟

حفظ یکی از مهم ترین عواملی است که باید در یک ارائه دهنده Usenet به دنبال آن باشید. هرچه مدت زمان نگهداری طولانی‌تر باشد، آرشیو پست‌ها در دسترس شما بزرگ‌ تر است و تجربه بهتری خواهید داشت. برای استفاده حداکثری از اشتراک Usenet خود، ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که دارای:

. دوره های نگهداری طولانی (5035+ روز)

. سطح نگهداری یکسان برای همه گروه های خبری

. یک سیاست حفظ روشن

. رشد نگهداری روز به روز

. فضای ذخیره‌سازی کافی برای منقضی نشدن پست‌ها از سرورهای آن

بسیاری از ارائه دهندگان Usenet حفظ خود را محدود می کنند و تنها بخشی از آرشیو تاریخچه ارسال Usenet را ارائه می دهند. حتی برخی پست‌های Usenet را در زمان‌های غیرقابل پیش‌ بینی حذف می‌کنند، بنابراین هرگز نمی‌دانید که چه زمانی پست‌هایی که ممکن است بخواهید از سرورهایشان ناپدید شوند.

بنابراین، بهترین ارائه‌دهندگان یوزنت نرخ‌های نگهداری قوی را ارائه می‌کنند، و این یک راه کلیدی برای متمایز کردن آنها از سایر بخش‌ها است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت