تبدیل شدن به مدیر بهتر

6 گواهینامه برتر برای تبدیل شدن به مدیر بهتر

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال ارتقای مهارت های مدیریتی خود به سطح بعدی هستید؟ در اینجا برخی از گواهینامه های برتر برای کمک به شما در رسیدن به آن وجود دارد. تبدیل شدن به مدیر بهتر را با این گواهینامه ها و دوره ها انجام دهید.

اگر مدیر هستید و می خواهید مهارت های مدیریتی خود را بهبود ببخشید، راه های مختلفی وجود دارد. می توانید به سمینارهای رهبری بروید یا دوره های آموزشی را بگذرانید. هنگام شرکت در کلاس، اگر پس از اتمام یک گواهینامه دریافت کنید، به نفع شماست.

چه مدیریت پروژه باشد و چه مدیریت فرآیند کسب و کار، گواهینامه هایی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید که مهارت های مدیریتی شما را بهبود می بخشد. برای برخی از دوره ها باید هزینه پرداخت کنید. با این حال، شما باید آن را سرمایه گذاری در حرفه خود در نظر بگیرید. اگر بودجه کمی دارید، برخی از دوره های رایگان نیز در دسترس هستند.

1.تبدیل شدن به مدیر بهتر با  اصول اولیه PMP (رایگان)

گذراندن دوره ای در مبانی مدیریت پروژه یک راه عالی برای ارتقاء مهارت های خود و مدیر بهتری است. این دوره برخی از رایج ترین اصول و متدولوژی های مدیریت پروژه را معرفی می کند تا به شما و تیم شما کمک کند تا پروژه های موفق را تکمیل کنید.

وقتی این دوره را می گذرانید، مفاهیمی مانند مدیریت ارتباطات، کیفیت هزینه و مدیریت ارتباطات را یاد خواهید گرفت. این سیستم شامل 9 ساعت درس ویدیویی است که به 17 کلاس تقسیم شده است. هنگام ثبت نام، 90 روز فرصت دارید تا دوره را تکمیل کنید.

هیچ پیش نیازی برای شرکت در این دوره وجود ندارد. پس از تکمیل آن، گواهی پایان کار دریافت خواهید کرد. SkillUp این سیستم را ارائه می دهد و شما می توانید از طریق برنامه آنها که در اندروید و iOS موجود است به محتوای دوره دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید مهارت های مدیریت پروژه را بیاموزید و برای تعیین PMP آماده نیستید، این دوره یک گزینه عالی است. اگر قبلاً پروژه‌ها را مدیریت می‌کنید، ممکن است به الگوهای مدیریت پروژه اکسل قدرتمند برای ردیابی هر چیزی علاقه داشته باشید.

2.تبدیل شدن به مدیر بهتر با مدیریت اضطراری حرفه ای (رایگان)

اگر اخیراً با مدیریت اضطراری درگیر شده اید، FEMA، آژانس مدیریت فوریت های فدرال، دوره ای را از طریق آکادمی پایه مدیریت اضطراری فدرال ارائه می دهد. آکادمی پایه شامل 6 دوره کلاسی است که سه هفته طول می کشد.

پس از ثبت نام، 15 روز و 120 ساعت یادگیری را پشت سر می گذارید و از دست دادن هیچ کلاسی مجاز نخواهد بود. در حالی که اصول مدیریت اضطراری قبل از شروع برنامه توصیه می شود، الزامی نیست. دوازده پیش نیاز الزامی الزامات تمام دوره های کلاس درس آکادمی پایه مدیریت اضطراری ملی (NEMBA) را برآورده می کند.

NEMBA برای مدیران اورژانس تازه منصوب شده با کمتر از سه سال تجربه طراحی شده است. اگر یک ساعت هوشمند دارید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از ویژگی های اضطراری در Samsung Galaxy Watch یا سایر سیستم عامل های Wear باشید.

3. مدیر پروژه خبره (پولی)

فرض کنید از قبل مهارت های مدیریت پروژه دارید و فکر می کنید از ارتقای این مهارت ها سود خواهید برد. در این صورت، ممکن است به مدیر پروژه معتبری که موسسه مدیریت پروژه ارائه می دهد علاقه مند باشید. برای واجد شرایط بودن باید حداقل 30 ساعت پیشرفت حرفه ای در 12 ماه گذشته داشته باشید.

قبل از حرکت به سمت ارزیابی که به شما گواهی می دهد، باید معادل تمام وقت برنامه سه ساله موسسه را داشته باشید یا مجموعه ای از تجربه رهبری ارائه دهید. کسب گواهینامه خود به عنوان مدیر پروژه می تواند به شما کمک کند آنچه را که قبلاً می دانید بسازید و شما را برای تیم خود ارزشمندتر کند.

این گواهی در حال حاضر 1250 دلار هزینه دارد. با این حال، این سرمایه گذاری در حرفه شما می تواند بسته به اهداف شما درها را به روی فرصت ها باز کند زیرا در سطح بین المللی شناخته شده است. اگر به دنبال ابزار مناسب برای تیم خود بوده اید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه انتخاب ابزار مدیریت پروژه مناسب باشید.

4.تبدیل شدن به مدیر بهتر با اسکرام مستر تایید شده (پولی)

به عنوان یک اسکرام مستر، شما مسئول ایجاد یک محیط کاری هستید که تیم شما آن را موثر و سازنده می داند. شما می خواهید تیم خود را با مهارت هایی راهنمایی کنید که به توسعه روال ها، اصول و ارزش های قوی کمک می کند تا به تکمیل پروژه های تیمی در دوره های کوتاه تر کمک کند.

تبدیل شدن به یک استاد اسکرام تایید شده به شما کمک می کند مدیر بهتری باشید زیرا تیم شما احساس می کند که از زمان آنها عاقلانه استفاده می کنید. افزایش کارایی تیم به نفع تیم، سازمان و مشتری نهایی است که از اینکه پروژه آنها به موقع تکمیل شده است خوشحال خواهند شد.

تکمیل گواهینامه اسکرام مستر می تواند مهارت هایی را در اختیار شما قرار دهد که به شما امکان می دهد با تغییرات سریعتر سازگار شوید، روی بهبود مستمر تمرکز کنید، نوآوری را سریعتر انجام دهید و فیدبک دریافت کنید. برای دریافت گواهینامه خود، می توانید در Applying Professional Scrum یا Professional Scrum Master شرکت کنید یا مستقیماً به آزمون بروید.

هزینه آزمون 150 دلار است و قالبی چند گزینه ای با 80 سوال است. برای تکمیل آن 60 دقیقه فرصت دارید و نمره قبولی 80 درصد است. اگر می خواهید قبل از شرکت در آزمون دانش بیشتری کسب کنید، ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد برخی از منابع آنلاین رایگان برای یادگیری چابک و اسکرام باشید.

5. کارشناس رسمی فرآیند کسب و کار (پولی)

اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید یا کمتر از دو سال تجربه در مدیریت فرآیندهای کسب و کار دارید، همکار تایید شده فرآیند کسب و کار (CPBA) ممکن است گواهینامه خوبی برای شما باشد. آزمونی برای کسب گواهینامه شما به عنوان CPBA وجود دارد. با این حال، شما همچنین به 1250 ساعت تجربه عملی مستند در حوزه مرتبط با مدیریت فرآیند کسب و کار یا مدرک دانشگاهی واجد شرایط 4 ساله نیاز دارید.

انجمن مدیریت فرآیند کسب و کار این گواهی را برای متخصصانی طراحی کرده است که مدرک کارشناسی خود را به پایان رسانده اند یا حداقل یک سال در حوزه مدیریت فرآیند کسب و کار کار کرده اند. هنگامی که این گواهینامه را تکمیل می کنید، تأیید می کنید که صلاحیت پایه ای قوی در مدیریت فرآیند کسب و کار دارید.

قبل از شروع فرآیند کسب CPBA خود، باید هزینه ثبت نام غیر قابل استرداد بپردازید. هنگامی که درخواست شما تأیید شد، یک نوتیفیکیشن و لینک ثبت نام و پرداخت 550 دلار دریافت خواهید کرد.

کسب این گواهینامه می تواند به رئیس و تیم شما نسبت به توانایی های شما برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار اطمینان دهد. پس از به دست آوردن CPBA، می توانید گواهی حرفه ای و رهبر فرآیند کسب و کار گواهی شده خود را کسب کنید.

شما باید هر سه سال یکبار دوباره گواهی دهید و هزینه آن 75 دلار است. اگر می خواهید روش دیگری برای ساده سازی فرآیندهای خود بیاموزید، ممکن است علاقه مند به یادگیری بهترین نرم افزار اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) باشید تا گردش کار خود را ساده کنید.

6. CompTIA Project+ (پولی)

گواهی CompTIA Project+ برای متخصصان فناوری اطلاعات است. این گواهینامه ابزارها و اسناد پروژه، نحوه شناسایی محدودیت های پروژه، مهارت های ارتباطی و مدیریت تغییر و اصول اولیه پروژه را به شما آموزش می دهد.

قبل از شروع این گواهینامه، به 6 تا 12 ماه تجربه عملی در مدیریت پروژه ها در یک محیط IT نیاز دارید. کسب این گواهینامه به شما مهارت های لازم برای انجام پروژه های کوچک و متوسط ​​را می دهد.

این گواهینامه می تواند با ارائه چارچوب ها و روش های مختلف برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط، مهارت های مدیریتی شما را بهبود بخشد. اگر به سایر گواهینامه های CompTIA علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید مجموعه کامل گواهی CompTIA را برای شروع حرفه خود در امنیت فناوری اطلاعات در نظر بگیرید.

گواهینامه های زیادی برای تبدیل شدن شما به مدیر بهتر وجود دارد

بسته به علایق خود، می توانید گواهینامه های زیادی را برای بهبود مهارت های خود به عنوان یک مدیر دنبال کنید. چه بخواهید مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشید یا پروژه ها را به طور موثرتری مدیریت کنید، می توانید از گواهینامه ها با قیمت های متفاوت بهره مند شوید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که چگونه این گواهینامه ها را کسب کنید. برخی از گواهینامه ها گزینه های درون کلاسی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر دسترسی از راه دور به دوره ها، از جمله برنامه های موجود در تلفن شما را فراهم می کنند.

بهبود مهارت های مدیریتی شانس شما را برای ترفیع افزایش می دهد و می تواند شما را به رهبر بهتری تبدیل کند. تیم و رئیس شما از تلاش شما برای بهبود مهارت های خود به عنوان یک مدیر قدردانی خواهند کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت