هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا

8 ابزار هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا

زمان مطالعه 7 دقیقه

هوش مصنوعی (AI) می تواند به نویسندگان کمک کند تا گردش کار خود را افزایش دهند، و در اینجا چند ابزار برتر برای کمک به شما وجود دارد. هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا را در ادامه معرفی کرده ایم.

اکثر نویسندگان محتوا از استفاده از هوش مصنوعی (AI) در نوشتن خود دلسرد می شوند، اما ابزارهای هوش مصنوعی همچنان می توانند در گردش کار یک نویسنده محتوا مفید باشند. خواه از آنها برای تولید ایده، رونویسی ایده ها یا جلسات، تصحیح، تحقیقات SEO یا حتی به عنوان یک تابلوی پرش استفاده شود، هوش مصنوعی می تواند بدون سرقت محتوای نوشتاری مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا هشت ابزار هوش مصنوعی برای کمک به نویسندگان محتوا در گردش کار نوشتن آورده شده است. از آنها به‌عنوان دستیار هوش مصنوعی و نه جایگزین نوشتن، مسئولانه استفاده کنید.

1.هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا Otter AI

خدمات رونویسی می تواند گردش کار هر نویسنده ای را تسریع بخشد، به خصوص اگر تا به حال متوجه شده اید که به یک صفحه خالی خیره شده اید زیرا نمی توانید کلمات را از سر خود به صفحه بیاورید یا در طول جلسات خود یادداشت های جامعی بردارید. با Otter AI، می تواند برای شما رونویسی کند.

Otter AI از فناوری رونویسی بلادرنگ برای صرفه جویی در وقت شما در یادداشت برداری استفاده می کند. همچنین یک ویژگی همکاری داخلی برای نامگذاری صداهای مختلف در صورت حضور در یک جلسه چند نفره وجود دارد. می‌توانید تصاویر را مستقیماً در مکالمات رونویسی شده برجسته، نظر دهید یا درج کنید. Otter AI همچنین کلمات کلیدی را برجسته می کند که می تواند در تحقیقات نوشتاری شما مفید باشد.

دانلود: Otter AI برای iOS | اندروید | برنامه افزودنی کروم (رایگان، اشتراک ممتاز در دسترس است)

2. ChatGPT

ChatGPT یکی از بزرگترین موفقیت های نسل هوش مصنوعی بوده است. شما می توانید از این ربات متنی هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای نوشتن خود استفاده کنید، اما به عنوان یک ایده پرداز فوق العاده مفید است.

اگر به عنوان یک نویسنده محتوا به خود افتخار می کنید، نباید از ChatGPT برای نوشتن محتوای خود استفاده کنید، اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن به روش های دیگری استفاده کرد. سازندگان محتوا نیاز به جریان ثابت ایده های جدید دارند و گاهی اوقات ذهن شما خالی است.

از ChatGPT برخی از ایده های نوشتن را در زمینه محتوای خود بخواهید و سپس از تخصص نویسندگی خود برای گسترش نتایج استفاده کنید. همچنین می توانید ChatGPT را آموزش دهید تا مانند شما بنویسد تا سبک شخصی شما را منعکس کند.

3.هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا Canva Magic Write

به عنوان یک نویسنده محتوا، ممکن است محتوای خود را با استفاده از Canva ننویسید، اما Canva Docs Magic Write را به عنوان یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی ارائه می دهد. اگر نوشتن محتوای شما به تولید محتوای عمومی نزدیک ‌تر است، Magic Write ممکن است ابزاری برای شما باشد.

Canva Magic Write از فناوری OpenAI استفاده می کند، بنابراین انواع نتایج مشابه ChatGPT را ارائه می دهد. می‌توانید از Magic Write برای ایده‌پردازی، طرح‌های کلی برای محتوای خود و بازنویسی برای نام بردن چند ویژگی استفاده کنید. ما راهنمای استفاده از Canva Magic Write را داریم.

Magic Write می تواند به خلاصه کردن اسناد کمک کند – این برای نویسندگان محتوا که مارکتینگ خودشان را انجام می دهند عالی است. می توانید مقالات محتوای بزرگتر خود را در پست های رسانه های اجتماعی با طول های مختلف خلاصه کنید. همچنین ترجمه زبانی را ارائه می دهد که می تواند هنگام نوشتن برای مخاطبان چند زبانه کمک کند.

Canva Magic Write فقط برای مشترکین Canva Pro در دسترس است. اشتراک در Canva Pro از 14.99 دلار ماهانه.

4. Google Bard

Google Bard یک ربات چت هوش مصنوعی است که از فناوری متفاوتی نسبت به ChatGPT استفاده می کند. از Bard می‌توان به عنوان یک همکار نوشتاری استفاده کرد و به شما امکان می‌دهد ایده‌ها و اطلاعات را در تحقیقات خود ذکر کنید، اما می‌توانید به دلایل مفید دیگری نیز از Bard استفاده کنید.

Google Bard در صورت امکان پاسخ های ذکر شده را می دهد و همچنین تصاویری را با برخی از پاسخ های خود ارائه می دهد. این می تواند به شما به عنوان یک نویسنده محتوا کمک کند تا از اطلاعات معتبر در نوشتن محتوای خود استفاده کنید.

همچنین می توانید از Google Bard برای ویرایش محتوای نوشتاری خود و ارائه تصحیح استفاده کنید. اگر نمی توانید با یک حقیقت سنج، ویرایشگر یا تصحیح کننده خارجی کار کنید، این یک گزینه عالی است – این یک جایگزین مقرون به صرفه است که کار شما را به بهترین شکل ممکن نگه می دارد.

5.هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا Dropbox Dash

Dropbox جعبه ابزار هوش مصنوعی خود، Dropbox Dash را در ژوئن 2023 به عنوان یک پلتفرم بتا معرفی کرد. اگرچه Dropbox به خودی خود یک ابزار نوشتن نیست، و به عنوان یک نویسنده محتوا، ممکن است آن را به عنوان یک ابزار مفید نادیده بگیرید. ویژگی‌های هوش مصنوعی آن می‌تواند برای نویسندگان محتوا مفید باشد و می‌تواند با ابزارهای بی‌شماری دیگر برای گردش کار روان ادغام شود.

ابزارهای Dropbox Dash می‌توانند اسناد را خلاصه کنند – این کار با گرفتن اطلاعات کلیدی از اسناد طولانی و ارائه آن در قطعاتی که به راحتی قابل هضم هستند، زمان تحقیق شما را سرعت می‌بخشد. همچنین می توانید مستقیماً از Dropbox Dash سؤالی در مورد اطلاعات موجود در یک سند یا اکانت یکپارچه بپرسید و پاسخ را پیدا کرده و ارائه می دهد.

برای مثال، اگر نیاز به بررسی واقعیت دارید، ممکن است بپرسید: «الون ماسک چه زمانی توییتر را خرید؟» و Dash می‌تواند پاسخ را در هر سند آپلود شده یا تب متصل برجسته کند. برای سرعت بخشیدن به تحقیق، بررسی حقایق یا سازماندهی کار شما عالی است.

6. Notion AI

Notion یک ابزار مفید برای نویسندگان محتوا، کارگران آزاد یا هر کسی است که دوست دارد سازماندهی شده باشد. Notion هوش مصنوعی خود را به صورت آزمایشی رایگان در اواخر سال 2022 منتشر کرد. با این حال، از آوریل 2023، به یک سرویس پولی تبدیل شد.

استفاده از Notion در تولید محتوا و گردش کار نوشتن یک ایده عالی است—شما می توانید پروژه ها را ردیابی کنید، لیست کارهایی را ایجاد کنید و به عنوان یک نویسنده محتوای آزاد در صدر امور مالی خود بمانید.

هوش مصنوعی مفهومی حتی بیشتر برای نویسندگان محتوا مفید است و به شما امکان می دهد صفحات را به زبان های دیگر ترجمه کنید و با لحن های خاص نوشتاری بنویسید. این یک ابزار مفید برای هدایت سازندگان محتوای جدید در مسیر درست است – مانند یک مربی نوشتن هوش مصنوعی به آن فکر کنید. Notion تا حدی با ChatGPT رقابت دارد، اما به اندازه کافی ابزار منحصر به فرد خود را دارد که ارزش بررسی کردن را دارد.

Notion AI فقط برای مشترکین Premium Notion در دسترس است. اشتراک در Notion Plus از 8 دلار ماهانه.

7.هوش مصنوعی برای نویسندگان محتوا GrammarlyGO

Grammarly یک ابزار کمکی برای نوشتن است که به روش‌هایی بیشتر از هوش مصنوعی کمک می‌کند. بسیاری از نویسندگان محتوا برای یافتن اشتباهات تایپی، مختصر بودن جملات و اجتناب از صدای غیرفعال به Grammarly تکیه می کنند تا مطمئن شوند که نوشته آنها بهترین است.

این ابزارها به عنوان یک افزونه برای استفاده در دسکتاپ یا مرورگر شما در دسترس هستند و Grammarly نسخه های رایگان و پریمیوم را ارائه می دهد. اما هوش مصنوعی Grammarly که توسط GrammarlyGO پشتیبانی می‌شود، می‌تواند به نویسندگان محتوا کمک بیشتری کند.

با GrammarlyGO، می‌توانید به هوش مصنوعی آن بگویید که زمینه و سبک نوشتاری شما در هنگام کمک به نوشتن محتوای شما در نظر گرفته شود. ابتدا محتوای خود را تایپ کنید، سپس از کادر درخواست یا درخواست های از پیش تولید شده برای بهبود، تغییر سبک یا ترجمه کلمات خود استفاده کنید.

8. Surfer SEO

نویسندگان محتوا اغلب باید هنگام نوشتن محتوا برای کسب و کارها، سئو (بهینه سازی موتور جستجو) را در نظر بگیرند. مگر اینکه شما یک محقق سئو و همچنین یک نویسنده محتوا باشید، نوشتن برای رتبه بندی کلمات کلیدی SEO می تواند دشوار باشد، اما Surfer SEO و Surfer AI آن می توانند در یک لحظه بدون مجازات شدن توسط الگوریتم گوگل کمک کنند.

شما کلمه کلیدی اصلی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، ارائه می کنید، و Surfer AI می تواند لیستی از زیرعنوان ها را برای گنجاندن در محتوای خود ارائه دهد تا به شما در رتبه بندی آن کلمه کلیدی کمک کند. همچنین می توانید سفارشی سازی هوش مصنوعی را متناسب با زاویه محتوای خود تنظیم کنید. رابط آن همچنین یک امتیاز رتبه بندی را با توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود آن با استفاده از ابزارهای مختلف – برخی هوش مصنوعی و برخی سنتی تر، پیشنهاد می کند.

اشتراک Surfer SEO از 69 دلار در ماه شروع می شود. فقط مشترکین Surfer SEO می توانند به Surfer AI دسترسی داشته باشند. اعتبارات هوش مصنوعی Surfer از 29 دلار شروع می شود.

گردش کار نوشتن محتوای خود را با هوش مصنوعی بهبود بخشید

ابزارهای هوش مصنوعی برای جمع آوری کارهای عقب افتاده عالی هستند. با این حال، نویسندگان محتوا نباید برای ایجاد محتوای خود به هوش مصنوعی تکیه کنند. این فهرست از ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند جریان کار شما را بهبود بخشد، در حالی که شما بر آنچه در آن بهترین هستید تمرکز می‌کنید: نوشتن محتوا. گردش کار بهبود یافته تضمین می کند که هر روز بهترین محتوای خود را ارائه می دهید. این ابزارهای متنوع هوش مصنوعی می تواند به روش های زیادی به فرآیند نوشتن محتوای شما کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT