تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر

تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

EOS یک الگوی کف و سقف بالاتر را تشکیل می دهد که نشان دهنده تغییر روند بالقوه در کوتاه مدت است. در این پست به تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید آنی ایاس (EOS)

تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر ۱۴۰۲

تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر

ایاس (EOS) ۱۹ تیر

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.73 دلار) مسطح شده است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. خریداران با خرید ایاس باید قیمت را به بالای مقاومت 0.79 دلار برسانند تا نشان دهند که روند نزولی ممکن است در حال پایان باشد. جفت EOS/USDT می‌تواند تا 0.93 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال باقی می‌مانند. این می تواند محدوده جفت را برای مدتی بین 0.60 تا 0.79 دلار حفظ کند.

تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر

تکنیکال ایاس (EOS) ۱۹ تیر

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت به تدریج به سمت بالا حرکت کرده است. اگر خریداران قیمت را بالاتر از 50-SMA قرار دهند، جفت ممکن است مقاومت پیش رو را در 0.79 دلار دوباره آزمایش کند. اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، این جفت می تواند تا 0.83 دلار و در نهایت به 0.90 دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها به میدان بازگشته اند و تسلط را به دست گرفته اند. سپس ممکن است جفت به 0.67 دلار و بعداً به 0.64 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت