تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس کوین اصلاحی را از 722 دلار در 6 ژوئن آغاز کرد که نشان دهنده بازدهی کوتاه مدت برای سرمایه گذاران است. سطح حمایت مهمی که باید در جهت نزولی مشاهده کرد، متحرک نمایی 20 روزه (639 دلار) است.اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و تریدرها در کاهش قیمت خرید میکنند. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

این امر احتمال از سرگیری روند صعودی را افزایش می دهد. جفت ارز BNB/USDT ممکن است به هدف الگوی 775 دلار صعود کند.این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و به زیر سطح مقاومت 635 دلار سقوط کند. این ممکن است منجر به یک رالی صعودی شود. خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20-EMA کشاندند اما نتوانستند این کاهش را تا میانگین متحرک ساده 50-SMA گسترش دهند.

تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

این نشان می دهد که فروش در سطوح پایین تر کاهش می یابد. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز می تواند تا 695 دلار و پس از آن به 722 دلار افزایش یابد.

تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بایننس کوین ۲۱ خرداد

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش یابد، این نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند سطح را به مقاومت تغییر دهند. سپس ممکن است جفت ارز به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه سقوط کند. این یک سطح حمایت مهم است که باید مراقب آن باشید زیرا اگر شکست بخورد، توقف بعدی می تواند 635 دلار باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت