تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین این هفته بیش از 8 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد تریدرها در حال خرید در سطوح پایین تر هستند. به طور کلی، در یک محدوده، تریدرها نزدیک به حمایت خرید می کنند و نزدیک به مقاومت می فروشند. این نشان می دهد که قیمت ممکن است به بالای محدوده ۷۳۷۷۷ دلار برسد، اما رفع این مانع ممکن است دشوار باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیلگران در مورد روند بعدی بیت کوین اختلاف نظر دارند. برخی معتقدند که جریان اصلاحی بیت کوین به پایان رسیده است و بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد رسید، در حالی که برخی دیگر انتظار دارند بیت کوین برای آزمایش مجدد حمایت در سطح قیمت 60000 دلاری کاهش یابد و پایین بیاید. پیش بینی جهت حرکت صعودی بیت کوین در حال حاضر بسیار سخت است. به همین دلیل، پیش از ایجاد موقعیت‌های ترید بزرگ، منتظر بمانید تا بیت کوین روند جدیدی را تجربه کند.

در جریان فعلی بازار و روند قیمتی بیت کوین، سرمایه گذاران ممکن است به دنبال آلت کوین ها برای فرصت های معاملاتی کوتاه مدت باشند. اگرچه فصل آلت‌کوین هنوز فرا نرسیده است، آلت‌کوین‌های معرفی شده در این مقاله احتمالاً فرصت‌های معاملاتی و سود دهی خوبی را ارائه می‌دهند.

آیا پتانسیل بیت کوین و رسیدن به بالاتر از سطح مقاومت کوتاه مدت آن می تواند احساسات را در نرخ قیمتی بازار کریپتو افزایش دهد؟
بیت کوین با مقاومت نزدیک به 68000 دلار مواجه شده است، این یک نشانه مثبت است که گاوها بازار را به خرس ها واگذار نکرده اند. این نشان می‌دهد که گاوها جایگاه خود را حفظ کرده اند و یک رالی صعودی پیش بینی میکنند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه از محدوده 64109 دلار شروع به افزایش کرده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده یک سیگنال صعودی است. اگر قیمت از سطح 68000 دلار عبور کند، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند به مقاومت سطوح بالاتر یعنی 73777 دلار برسد.
اگر خرس‌ها بخواهند جلوی رالی صعود را بگیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز می تواند به 59600 دلار و بعداً به پایین ترین سطح روزانه مشابه تاریخ 1 می یعنی 56552 دلار سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها بازار را تحت کنترل دارند و باید از میانگین متحرک نمایی (20-EMA ) حمایت کنند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، یک سیگنال صعودی به بالای سطح 68000 دلار در طی یک رالی بهبودی پیش بینی میشود.

تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برعکس، اگر قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی (20-EMA) بشکند، نشان دهنده ضعیف شدن و دیرکرد حرکت صعودی خواهد بود. این جفت ارز ممکن است به سمت میانگین متحرک 50 روزه ساده (SMA-50) و به حمایت نزدیک به سطح 59600 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت