تکنیکال بیت کوین 1 آذر

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 آذر | سقوط بیتکوین زیر 16000 دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

این حرکت به دنبال کاهشی در سراسر بازار، بی اعتمادی و ترس سرمایه گذاران به دلیل سقوط ناگهانی صرافی FTX است که هر گوشه‌ای از بخش کریپتو را تحت تاثیر قرار داده و موجب شده بسیاری از معامله گران و تریدرها ضرر و زیان های زیادی را متحمل شوند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 آذر می پردازیم.

خرید آنی بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1 آذر

بازار بورس و سهام نیز روز را با کاهش ۱ درصدی شاخص نزدک و کاهش ۰.۴۲ درصدی شاخص S&P 500 به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد افزایش نرخ بهره، به پایان رساندند.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بیش از 100 میلیون دلار از اهرم‌های طولانی در 20 و 21 نوامبر منحل شده است، زیرا سرمایه‌ گذاران نگران هستند که اگر DCG و BlockFi نتوانند منابع مالی را تضمین کنند و مجبور به اعلام ورشکستگی شوند،فشار فروش دیگری رخ می دهد.

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

برخی از تحلیلگران روی کاهش قیمت بیت کوین به زیر 14000 دلار شرط بندی می کنند که 10000 بیت کوین دیگر را در معرض خطر انحلال قرار می دهد.

داده‌های درون زنجیره‌ای به ” زیان تحقق‌ یافته ” تاریخی اشاره می‌کنند

قیمت بیت کوین به استرس وارد شده به بازار توسط فروش گسترده ناشی از سقوط صرافی FTX واکنش نشان می دهد و پس از دوره ای که بسیاری فکر می کردند کف بیت کوین پیدا شده است، به پایین ترین سطح سالانه خود رسیده است.

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد 1.45 میلیارد دلار ضرر واقعی برای هفته 12 نوامبر، که به عنوان چهارمین رتبه بزرگ در تاریخ به دست آمده است.

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

افزایش ” نرخ بهره ” در ایالات متحده و خارج از کشور بر قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد

بر اساس گزارش شاخص قیمت مصرف کننده، نرخ تورم در ایالات متحده در ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل 0.6 درصد افزایش یافته است. گزارش شاخص بهای مصرف کننده که به طور گسترده دنبال می شود در ماه سپتامبر نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.2 درصد افزایش یافت که اندکی بیشتر از 8.1 درصد پیش بینی شده توسط کارشناسان است.

با رویداد گزارش CPI آتی در 10 نوامبر، بیت کوین شاهد کاهش 12 درصدی در 24 ساعت بود که به پایین ترین سطح برای سال 2022 رسید.

احساس ترس سرمایه گذاران

صندوق DCG’s Grayscale Bitcoin Trust دارای 633000 بیت کوین است که آن را به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان ارز دیجیتال قرار می دهد. یکی دیگر از زیر مجموعه های DCG، جنسیس تریدینگ، تحت تاثیر سقوط صرافی FTX قرار دارد و نوسانات اخیر یک حفره ظاهری یک میلیارد دلاری را در ترازنامه آنها ایجاد کرده است. این واقعیت که جنسیس در تلاش برای تامین بودجه است و نشان می‌دهد که ممکن است چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نداشته باشد، باعث می‌شود سرمایه‌گذاران باور کنند که رویداد بعدی قو سیاه در راه است.

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

تکنیکال بیت کوین 1 آذر

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، BlockFi یکی دیگر از شرکت‌های متمرکز بر رمزنگاری است که در صورت یافتن خریدار با ورشکستگی قریب‌الوقوع مواجه می‌شود. این مدرک دیگری است که نشان می‌دهد پیامدهای FTX ممکن است همچنان بر شرکت های بزرگ دیگر تاثیر داشته باشد.

SoFi نیز تحت فشار تنظیم کننده ها قرار دارد. کمیته بانک سنا در 21 نوامبر طی نامه هایی به این شرکت هشدار داد که مطابق با استانداردهای بانکی باشد. درخواست پاسخ SoFi تا 8 دسامبر است.

منبع: cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT