تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد

تحلیل تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

ثبات قیمتی رمزارز ریپل (XRP) در معرض تهدید است؛ زیرا حکم اخیر قاضی جد راکوف از ناحیه جنوبی نیویورک به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اجازه می‌دهد تا به شکایت خود علیه شبکه ترا (Terra) و بنیان‌گذار آن، دو کوان (DO Kwon) ادامه دهد. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

نمایندگان حقوقی ترا و کوان با تکیه بر حکم قبلی در دعوای ریپل علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که ریپل را به ‌عنوان یک ارز دیجیتال و نه یک اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌کرد، به دنبال رد این پرونده بودند.

علی‌رغم حکم قبلی ریپل، که از وضعیت این رمزارز به عنوان یک ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کرد و منجر به رشد قیمت آن شده بود، حکم جدید قاضی راکوف باعث شده که قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 2.4 درصد کاهش یابد و به 0.6881 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال ریپل ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

نمودار کنونی قیمت ریپل، علائم نزولی را نشان می‌دهد. در حال حاضر، سطح حمایتی 0.68 دلار تحت فشار قرار دارد و اگر این سطح حمایتی شکسته شود، ممکن است باعث ریزش شدید قیمت ریپل شود، و کاهش بیشتر ممکن است منجر به لمس دوباره میانگین متحرک نمایی 200 روزه و کاهش احتمالی به 0.6 دلار شود.

از سوی دیگر، رشد پایدار به بالای 0.7 دلار و سطح مقاومت در میانگین متحرک نمایی 100 روزه می‌تواند نشانه صعود احتمالی به 0.75 دلار و محدوده بالای 0.85 دلار باشد.

معامله‌گرانی که به فکر ایجاد معاملات خرید جدید در ریپل هستند، باید حرکات قیمت در حدود 0.7 دلار را از نزدیک زیر نظر داشته باشند و به ‌عنوان شاخصی از روند صعودی احتمالی، مراقب افزایش حجم معاملات باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت