تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

نیر پروتکل چند روزی است که بین 4.28 تا 8.58 دلار معامله می شود. خرس ها قیمت را به زیر سطح حمایت در 5 جولای کشاندند اما نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. اگرچه میانگین های متحرک نزولی نشان دهنده مزیت خرس ها است، واگرایی مثبت در RSI نشان می دهد که فشار فروش ممکن است ضعیف شود. اولین نشانه قدرت، شکست صعودی و نزدیک شدن به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (5.17 دلار) خواهد بود. در این پست به تحلیل تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

جفت ارز NEAR/USD می تواند تا 5.63 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما در صورت عبور جفت ارز از این سطح، یک الگوی کف دوقلو کوتاه مدت را تکمیل می کند که هدف آن 6.11 دلار است.

تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 4 دلار برسد، شروع یک حرکت نزولی جدید را نشان می دهد. این جفت ارز می تواند تا 3.50 دلار و سپس به 3 دلار سقوط کند. 20-EMA در نمودار 4 ساعته در حال صاف شدن است و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر گاوها قیمت را به بالای 50-SMA برسانند، این جفت ارز می تواند تا 5.63 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما در صورت عبور از این سطح، جفت ارز ممکن است سفر خود را تا 6.71 دلار آغاز کند.

تکنیکال پروتکل نیر ۱۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل پروتکل نیر 

اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 4 دلار برسد، خرس ها کنترل را در دست خواهند گرفت. این می تواند یک روند نزولی جدید به سمت 3.50 دلار آغاز کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT