دستگاه ماینر

تعرفه گمرکی دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از روش های سرمایه گذاری در بیت کوین، خرید بیت کوین و یکی دیگر استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه های ماینر است.

این که کدام یک از این روش ها برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال مناسب است، بستگی به شرایط شما دارد. عده ای معتقد هستند که به دلیل کم شدن روز به روز تعداد کوین های موجود در معادن، استفاده از روش استخراج چندان توصیه نمی شود چرا که میزان انرژی که برای استخارج هر بلوک صرف می شود، خیلی زیاد بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

به همین جهت توصیه می کنند که از سایر ارزها، مانند ریال ، پی پال ، اسکریل و … برای خرید بیت کوین کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد به دنبال خرید دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوینهستند. برای خرید این دستگاه ها، بسیاری از فروشگاه های بین المللی علی بابا و علی اکسپرس استفاده می کنند. اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا امکان رد شدن این دستگاه ها از گمرک وجود دارد؟ و تعرفه گمرکی برای انجام این کار چقدر است؟

آیا امکان خرید دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین در ایران وجود دارد؟

جواب این سوال مثبت است. شما می توانید با استفاده از سایت های بین المللی که در سراسر جهان در حال خرید و فروش این دستگاه ها هستند، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برای پرداخت هزینه این دستگاه می توانید از حساب پی پال وریفای شده ، یکی از انواع کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارتاستفاده نمایید.

 دستگاه ماینر
دستگاه ماینر

 

تعرفه گمرکی دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین چقدر است؟

با وجود تمام بحث و چالش هایی که در رابطه با استخراج بیت کوین مطرح بود، بالاخره دولت ایران انجام این کار را قانونی در نظر گرفت چرا که هنوز قانون مشخصی برای انجام این کار در نظر گرفته نشده است. استخراج ارزهای دیجیتال در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است چرا که هزینه ای که برای تامین برق این دستگاه ها پرداخته می شود در مقایسه با سایر کشورها بسیار ارزان است. به همین دلیل بسیاری از افراد از طریق برق مکان هایی نظیر کارخانه، اقدام به انجام این کار می کنند.

خبری که امروز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تعیین تعرفه گمرکی دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین است. بر اساس خبری که امروز توسط ایبنا منتشر شده است، در میان انواع کالایی که از گمرک رد می شوند، دستگاه ماینر را به عنوان یکی از دستگاه های بانکی، مانند دستگاه های کارت خوان، بارکد خوان و … در نظر گرفته می شود.

به نظر می رسد با تعیین این تعرفه، بررسی قانونی بودن یا نبودن انجام این کار در دستور کار دولت قرار گرفته است و به زودی تغییرات زیادی در این راستا انجام می شود. بنابراین دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک، علاوه بر تعیین تعرفه گمرکی دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین شاهد تعیین تعرفه برق جهت انجام این کار نیز باشیم.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT