آزمون پرومتریک

آزمون پرومتریک چیست؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاید شما دوست عزیز با انواع آزمون‌های بین المللی از قبیل : SAT، PTE، تافل و … آشنا باشید. آزمون پرومتریک ، که با عنوان Prometric Testing نیز شناخته می­‌شود، یک شرکت آمریکایی در صنعت مدیریت آزمون است. دفتر مرکزی این شرکت در کانتون (بالتیمور، مریلند) در ایالات متحده واقع شده استویک شبکه مرکز آزمایش متشکل از هزاران سایت در 180 کشور است. با اول پرداخت همراه باشید تا از آزمون پرومتریک و امتحاناتی که در سایت­‌های آن برگزار می­‌شود مطلع شوید.

تاریخچه­‌ی آزمون پرومتریک

مراکز تست کامپیوتر یپرومتریک توسط Drake International در سال 1990 تحت نام Drake Prometric تاسیس شد.در سال 1995، Drake Prometric L.P.به Sylvan Learning در یک بورس اوراق بهادار با ارزش تقریبا 44.5 میلیون دلار فروخته شد. این کسب و کار به نام Sylvan Prometric تغییر نام داده و سپس در سال 2000 به شرکت Thomson فروخته شد. شرکت Thomson در پاییز 2006 قصد فروش پرومتریک را به سرویس تست آموزشی داشت و بالاخره این کار در روز دوشنبه، 15 اکتبر 2007، انجام شد. در سال 2018، پرومتریک توسط Baring Private Equity Asia خریداری شد. امتحانات زیادی در سایت پرومتریک مدیریت می­‌شوند که در ادامه به مهم‌­ترین آن‌ها پرداخته شده است.

  • موسسه نفت آمریکا
  • امتحان معماری
  • دیپلمات ملی
  • دفتر انتخاب کارکنان اروپا
  • امتحان gre
  • صدور گواهینامه کسب و کار سبز (LEED)
  • آزمون ورودی مشترک هند
  • آزمون NMLS
  • آزمون USMLE
  • آزمون USPTO

چالش‌­های اتفاق افتاده در طول آزمون­ پرومتریک

پرومتریک طیف وسیعی از خدمات را از جمله توسعه آزمون، ارائه آزمون و قابلیت­‌های مدیریت داده را شامل می­‌شود و امتحاناتی که در مکان­‌های آن انجام می‌­گیرد به دقت برنامه ریزی و بررسی می­‌شود، با این حال چالش­‌هایی نیز در پرومتریک سپری شده که نمونه­‌هایی از آن در ادامه ارائه شده است.

در سال 2009، این شرکت با مشکلات فنی گسترده­ای در یکی از آزمون­‌های ورودی mba در هند روبرو شد، که در پی آن بیش از 8000 آزمون گیرنده تحت تاثیر قرار گرفتند.

در سال 2014، پرومتریک پیشنهاد دومین آزمون فناوری هند را از دست داد.

در سال 2014، تاخیر در آزمون روی یکی از آزمون­‌های مدیریت آن به نام AIPGMEE تحت تاثیر قرار گرفت.

در سال 2014 شرکت مایکروسافت در همکاری خود آزمون‌­های خود با این شرکت پایان داد.

در سال 2017، پرومتریک قراردادی را برای امتحان پذیرش کالج پزشکی (MCAT) از دست داد.

آزمون پرومتریک
آزمون پرومتریک

 

مقررات آزمون پرومتریک

کاندیدها باید همواره حرفه‌­ای، با ادب و قابل احترام در محل آزمون حاضر شوند.همه امتحان‌­ها به طور مداوم توسط ضبط ویدئو و صوتی، حضور فیزیکی و همچنین از طریق پنجره مشاهدات، مورد نظارت قرار می‌­گیرد. مدیر مرکز تست (TCA) مجاز است شما را از جلسه آزمون جهت نقض هر یک از مقررات مرکز آزمون، از جمله نمایش رفتارهای توهین آمیز نسبت به TCA یا سایر کاندیدهای دیگر، بیرون کند.

اگر شما هر یک از مقررات را در طول امتحان خود نقض کردید، TCA لازم است که پرومتریک و حامی تست شما را مطلع سازد. پرومتریک به تنهایی یا همراه با اسپانسر آزمون، اقدامات لازمی را به منظور مقابله با رفتارهای متخطی بر سر جلسه از جمله ابطال نمره آزمون و پیگیری اتهامات مدنی انجام خواهد داد.

مرکز آزمون پرومتریک

برای شرکت در آزمون از آوردن مواد غذایی و نوشیدنی، کت و کلاه، ساعت، ساعت‌های هوشمند، عینک گوگل، برگه‌­ها و کتاب­‌های آزمون، یادداشت، لغت نامه و هر نوع دستگاه الکترونیکی، به استثنای ماشین حساب قابل قبول خودداری کنید. افرادی که مشکلاتی نظیر دیابت دارند باید نزدیک به 1 ماه قبل از آزمون، نیازمندی­‌های خود را به موسسه اعلام کنند.

شماره شناسایی یکی از مهم‌ترین شرایط برای حضور بر سر جلسه است، این شناسه به ایمیل کاربر پس از ثبت نام ارسال می­‌شود و به منظور برنامه ریزی برای حضور در صندلی محل آزمون پرومتریک ارائه می‌­شود.

از جمله مدارک مورد نیاز برای حضور بر سر امتحان می­‌توان به شناسه معتبر همراه با عکس و صادر شده توسط دولت همانند گواهینامه رانندگی، گذرنامه، شناسه ملی یا شناسه نظامی اشاره کرد.

برای لغو امتحان یا به تاخیر انداختن آن در تاریخ مشخص هیچ هزینه­­‌ی اضافی لازم به پرداخت نیست؛ در صورت نیاز به تغییر آزمون باید حداقل 30 روز کاری قبل از آزمون با موسسه تماس بگیرید. پس از این تاریخ پرومتریک هزینه‌­ای را به عنوان آزمون مجدد مشخص می­‌کند. سیستم خودکار پاسخگویی صوتی پرومتریک 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز در دسترس است.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT