حساب وب مانی

انواع حساب وب مانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

همان طور که می دانید وبمانی یکی از انواع کیف پول های الکترونیک است که به دلیل اینکه برای کاربران ایرانی تحریم نیست، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این نوع حساب ارزی استفاده کنند. به جای اینکه همیشه نگران خطرات کار با پی پال در ایران و یا سایر کیف پول ها باشند. اما نکته ای که بسیاری از افراد بعد از افتتاح حساب وبمانی فراموش می کنند، این است که چگونه باید احراز هویت انجام داده و حساب خود را وریفای کنند. چرا که سطح امنیت شما بسته به این دارد که در حال استفاده از کدام یک از پاسپورت های وب مانی هستید. اگر در مورد انواع پاسپورت وبمانی اطلاعی ندارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی های هر یک آشنا شوید.

پاسپورت وبمانی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی انواع پاسپورت وبمانی بپردازیم، بهتر است که شما را با این مفهوم و تاثیر آن در امنیت اکانت شما، اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

زمانی که شما افتتاح حساب وبمانی را انجام می دهید، یک کد ۱۲ رقمی WMID در اختیار شما قرار داده می شود که نشانی از هویت شما جهت انجام تراکنش های مالی و انتقال ارز است. به عبارت دیگر، دیگران می توانند با استفاده از این شماره، وجه مورد نظر را به حساب شما انتقال دهند. اما آیا این انتقال وجه امن است؟ آیا فردی که دریافت کننده ارز است، قابل اطمینان هست؟

زمانی که با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند پی پال ، پرفکت مانی و وب مانی ارزی را انتقال می دهید، امنیت تراکنش انجام شده به عهده شما خواهد بود. یعنی این که آیا فرد گیرنده فرد خلافکاری هست یا نه، مسئولتیش به عهده شما است نه فردی که ارز انتقال داده شده را دریافت می کند.

اما از کجا می توان متوجه شد که فرد گیرنده قابل اعتماد هست یا نه؟ خوشبختانه جواب این سوال در پاسپورت وبمانی که موقع افتتاح حساب به افراد تعلق میگیرد بستگی دارد. این پاسپورت به نوعی مدرک شناسایی شما است که اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و … در آن قرار داده می شود. هر چه که نوع پاسپورت شما بالاتر باشد، یعنی اعتبار اکانت شما در این سیستم شبکه پرداخت بیشتر بوده و در نتیجه امنیت بیشتری دارد.

حساب وب مانی
حساب وب مانی

 

معرفی انواع پاسپورت وبمانی

پاسپورت الیاس وب مانی

به محض این که افتتاح حساب وبمانی شما در این شبکه پرداخت انجام شود، نوع پاسپورتی که به شما تعلق میگیرد، از همین نوع الیاس خواهد بود. این نوع اعتبار برای زمانی مناسب است که شما انتقال ارز با مبالغ بالا و یا خریدهای متعدد انجام نمی دهید.

محدودیت های این نوه پاسپورت عبارت است از:

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : ۱۰۰ دلار در روز و ۶۰۰ دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : ۳۰۰ دلار

پاسپورت فرمال وب مانی

در صورتی که قرار است یکی از کاربران فعال این شبکه باشید، بهتر است که نوع پاسپورت خود را به صورت رایگان به این حالت ارتقا دهید. برای انجام این کار می توانید از اسکن پاسپورت و یا کارت ملی خود استفاده نمایید.

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : ۳۰۰۰ دلار در روز و ۱۵۰۰۰ دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : ۱۰۰۰۰ دلار

پاسپورت اینیشیال وب مانی

استفاده از این نوع پاسپورت به کسانی توصیه می شود که قرار است از این شبکه برای کسب و کارهای کوچک استفاده کنند. برای انجام این کار باید اطلاعاتی را در اختیار این شبکه پرداخت قرار داده و سپس هزینه ای را پرداخت نمایید.

  • محدودیت میزان تراکنش های انجام شده : ۱۲۰۰۰ دلار در روز و ۶۰۰۰۰ دلار در ماه
  • حداکثر میزان موجودی : ۳۰۰۰۰ دلار

پاسپورت پرسونال وب مانی

پاسپورت پرسونال یکی از انواع پاسپورت وبمانی است که بیشترین درجه آزادی را در اختیار شما قرار می دهد. برای ارتقا نوع پاسپورت خود در این حالت باید علاوه بر پرداخت هزینه ۵۰ دلاری به یکی از نمایندگی های وب مانی به همراه مدارک مورد نیاز مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. استفاده از این نوع پاسپورت به کسانی توصیه می شود که تراکنش های مالی متعدد با مبالغ زیادی را می خواهند با استفاده از این شبکه انجام دهند.

خبر خوب در مورد این نوع پاسپورت این است که هیچگونه محدودیتی برای کاربرانش در نظر نگرفته است.

حساب وب مانی
حساب وب مانی

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT