تغییر نام کاربری توییچ

چگونه تغییر نام کاربری توییچ خود را انجام دهیم؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا می خواهید دسته خود را در Twitch تغییر دهید؟ در اینجا نحوه انتخاب آسان نام کاربری جدید Twitch آورده شده است.

با نام کاربری توییچ که دوست ندارید گیر کرده اید؟ شاید بخواهید دسته اکانتی را که سال‌ها پیش ایجاد کرده‌اید به‌روزرسانی کنید یا بخواهید نام کاربری Twitch خود را با بقیه پروفایل‌های آنلاین خود مطابقت دهید.

نحوه تغییر نام کاربری در توییچ

به صفحه پروفایل Twitch خود بروید، که با کلیک کردن روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای هر پنجره Twitch و کلیک کردن روی تنظیمات قابل دسترسی است. در صورت لزوم، وارد شوید یا رمز عبور خود را تأیید کنید.

هنگامی که در این صفحه قرار گرفتید، روی تب Profile کلیک کنید و در قسمت تنظیمات پروفایل قسمت نام کاربری را جستجو کنید. در کنار این فیلد، باید یک آیکون مداد را مشاهده کنید. برای به روز رسانی نام کاربری Twitch خود روی این کلیک کنید.

برای انجام این کار باید یک ایمیل تأیید شده در اکانت خود داشته باشید، بنابراین اگر ایمیل شما قبلاً تأیید نشده باشد، ممکن است پیامی را مشاهده کنید. (اگر اینطور است، توصیه می کنیم مرور کلی ما از Twitch را بخوانید.)

در کادر، چند جزئیات در مورد این فرآیند را مشاهده خواهید کرد. شما فقط می توانید هر 60 روز یک بار نام کاربری خود را تغییر دهید، بنابراین قبل از تایید مطمئن شوید که از آن راضی هستید. نام کاربری قدیمی پس از گذشت شش ماه برای سایر کاربران در دسترس خواهد بود. و اگر نظر خود را تغییر دهید، حداقل تا این شش ماه نمی توانید نام قدیمی خود را بازیابی کنید.

فیلد نام کاربری را با هر چیزی که می‌خواهید به‌روزرسانی کنید و Twitch در صورت موجود بودن آن را به شما اطلاع می‌دهد. یک پیش‌نمایش URL کانال جدید نیز ظاهر می‌شود، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که ظاهر آن را دوست دارید. برای تایید روی Update کلیک کنید.

قبل از اینکه نام کاربری توییچ خود را تغییر دهید، ممکن است سایت Namechk برای شما مفید باشد. در این صفحه، نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید و خواهید دید که آیا در ده ها سرویس از جمله توییتر و یوتیوب در دسترس است یا خیر.

Twitch نام نمایشی، و ملاحظات دیگر

توجه داشته باشید که قسمت Display Name کمی با نام کاربری Twitch شما متفاوت است. نمایش نام به شما امکان می دهد تا حروف بزرگ نام کاربری خود را تغییر دهید، بنابراین می توانید حرف اول را با حروف کوچک، برخی از حروف را بزرگ یا هر چیزی که ترجیح می دهید ایجاد کنید. با این حال، نام نمایشی شما باید همیشه با متن نام کاربری شما مطابقت داشته باشد.

نام نمایشی شما چیزی است که در پروفایل شما و زمانی که در چت یک جریان نظر می دهید نشان داده می شود. نام کاربری شما شناسه اکانت شما است و به عنوان URL برای پروفایل شما عمل می کند.

هنگام تغییر نام کاربری Twitch باید چند نکته دیگر را در نظر بگیرید. در حالی که نحوه نمایش شما در پروفایل را به روز می کند، URL نام کاربری قدیمی شما به طور خودکار به پروفایل جدید هدایت نمی شود. بنابراین، مطمئن شوید که پیوند را در تمام اکانت های اجتماعی خود به روز کرده و فالوورهای خود را آگاه کنید. تغییر نام کاربری بر تعداد فالوورها یا سایر معیارهای شما تأثیری نخواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر، از جمله چند امتیاز منحصر به فرد برای شرکای Twitch، به صفحه پشتیبانی Twitch در نام‌های کاربری مراجعه کنید.

نام کاربری Twitch خود را منحصر به فرد کنید

این تمام چیزی است که برای تغییر نام کاربری جدید در Twitch لازم است. فرقی نمی‌کند پخش‌کننده‌ای باشید که به دنبال تغییر نام تجاری هستید یا می‌خواهید نحوه ارجاع دیگران به شما در حین چت را تغییر دهید، فقط یک دقیقه طول می‌کشد. فقط مطمئن شوید که قبل از ایجاد تغییر مطمئن هستید!

در همین حال، راه‌های زیادی برای بهبود تجربه Twitch شما وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت