تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

رالی احتمالی برای ارز RPL قوی به نظر می رسد زیرا بالاتر از میانگین های متحرک معامله می شود. این نشان می دهد که گاوها در حال خرید هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

گاوها باید قیمت را به بالای مقاومت پیش رو 53.45 دلار برسانند تا نشان دهند که فاز اصلاحی ممکن است به پایان برسد. جفت RPL/USDT ممکن است پس از آن به 58 دلار صعود کند.

احتمال دیگر این است که قیمت RPL از متحرک نمایی 20 روزه (48.36 دلار) افزایش یابد اما از 53.45 دلار کاهش یابد. این نشان دهنده یک حرکت بدون روند احتمالی بین SMA 50 روزه (46.13 دلار) و 53.45 دلار برای مدتی است.

شکستن و بسته شدن زیر SMA 50 روزه اولین نشانه ای از فرماندهی خرس ها خواهد بود. این درها را برای کاهش احتمالی تا 37 دلار باز می کند.

تکنیکال راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

راکت پول (RPL) 18 اردیبهشت

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را زیر 20-EMA نگه دارند در حالی که گاوها در تلاش هستند قیمت را بالاتر از آن برسانند. اگر خریداران موفق شوند، جفت ممکن است به خط روند نزولی صعود کند. این سطح کلیدی کوتاه مدتی است که باید مراقب آن بود. در صورت غلبه بر این مقاومت، جفت ممکن است تا 53.45 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 50-SMA برسد، خطر سقوط به خط حمایت وجود دارد. گاوها احتمالاً از این سطح به شدت دفاع می کنند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT