تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال OKB در داخل یک الگوی مثلث متقارن بزرگ معامله می شود. به طور کلی، در این رالی، معامله‌گران نزدیک خط حمایت خرید می‌کنند و نزدیک به مقاومت می‌فروشند. در این پست به تحلیل تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

خرس‌ها در تلاشند تا قیمت OKB را زیر SMA 50 روزه (45.57 دلار) نگه دارند در حالی که گاوها در تلاش برای پس گرفتن سطح هستند. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از خط حمایت خارج شود، تقاضا در سطوح پایین تر را نشان می دهد.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (46.87 دلار) قرار دهند، نشان می دهد که جفت OKB/USDT ممکن است مدت زمان بیشتری در داخل مثلث بماند.

برخلاف این فرض، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر مثلث کاهش دهند، نشان می‌دهد که راه‌اندازی به‌عنوان یک الگوی معکوس رفتار کرده است. این می تواند یک روند نزولی جدید را آغاز کند که احتمالاً جفت را به 37 دلار می کشد.

تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

تکنیکال ارز OKB در 18 اردیبهشت

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از حمایت نزدیک به 44.35 دلار هستند، اما نتوانسته اند قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک حرکت دهند. این نشان می دهد که هر افزایش جزئی به فروش می رسد. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 44.35 دلار سقوط کند، ممکن است جفت به 41.70 دلار کاهش یابد.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین های متحرک افزایش یابد، نشان دهنده انباشت در سطوح پایین تر خواهد بود. این جفت می تواند ابتدا تا 49.50 دلار افزایش یابد و سپس تا 53 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT