تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

مونرو سعی می کند بالاتر از میانگین های متحرک باقی بماند، که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (156 دلار) و RSI درست بالاتر از نقطه میانی نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران با خرید مونرو (XMR) قیمت را بالاتر از خط گردن الگوی معکوس سر و شانه قرار دهند، مزیت به نفع آنها متمایل خواهد شد. در این پست به تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

ممکن است جفت XMR/USDT یک حرکت صعودی جدید را آغاز کند. یک مقاومت جزئی در 181 دلار وجود دارد اما در صورت عبور از آن، جفت ممکن است به 187 دلار برسد.

در عوض، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط گردن کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال باقی می‌مانند. سپس فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت را به زیر حمایت 149 دلار برسانند و در را برای کاهش به 130 دلار باز کنند.

تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

تکنیکال مونرو (XMR) 18 اردیبهشت

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت از 50-SMA برگشت، اما گاوها نتوانستند مقاومت را از بین ببرند. این نشان می دهد که خرس ها با افزایش جزیی قیمت دارایی خود را می فروشند. اگر قیمت از 20-EMA عقب نشینی کند، نشان می دهد که احساسات مثبت شده و معامله گران در حال خرید با کاهش قیمت هستند.

سپس گاوها تلاش دیگری برای شکست مقاومت پیش رو انجام خواهند داد. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت می تواند ابتدا به 162 دلار و سپس به 164 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، نشان می دهد که خرس ها کنترل را در دست دارند. این احتمال تست مجدد خط پشتیبانی را افزایش می دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT