تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

مونرو از خط گردن الگوی سروشانه معکوس رد شد، اما بهبود شدید از سطوح پایین تر نشان می دهد که تمایل سرمایه گذاران برای خرید مونرو در حال کاهش است. در این پست به تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (157 دلار) رسانده اند و دوباره سعی خواهند کرد که خط گردن این الگو را به چالش بکشند. اگر این سطح حفظ شود، راه‌اندازی یک رالی صعودی را تکمیل می‌کند و مسیر را برای افزایش احتمالی تا 185 دلار و پس از آن به هدف الگوی 199 دلار باز می‌کند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا خط گردن کاهش یابد، این نشان می دهد که خرس ها با هر رالی صعودی در حال فروش هستند. شکستن و بسته شدن به زیر 149 دلار نشان می دهد که خرس ها کنترل را به دست گرفته اند. ممکن است جفت XMR/USDT به 145 دلار و بعداً به 140 دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

مونرو (XMR) 4 اردیبهشت

این جفت در نمودار چهار ساعت در داخل یک الگوی کانال نزولی معامله می شود. جهش قیمت از خط حمایت کانال نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است. اگر خریداران قیمت را بالای 50-SMA حفظ کنند، این جفت می تواند به خط مقاومت کانال صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت بیشتر سقوط کند و به زیر 20-EMA برسد، نشان می دهد که این جفت ممکن است برای مدت بیشتری در داخل کانال نوسان داشته باشد. خرس ها در یک شکست زیر کانال دست برتر را بدست خواهند آورد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT