تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاردانو در 20 آوریل به زیر خط گردن الگوی سر و شانه معکوس سقوط کرد. این نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند گاوهای را به دام بیاندازند. یک نکته مثبت جزئی به نفع خریداران این است که آنها سعی دارند از SMA 50 روزه (0.37 دلار) محافظت کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.40 دلار) به سمت پایین است و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد فروشندگان در تلاش برای به دست گرفتن کنترل هستند. اگر قیمت به زیر SMA 50 روزه سقوط کند، نشان می دهد که خرس ها تسلط را در دست دارند. سپس جفت ADA/USDT می تواند تا 0.30 دلار سقوط کند.

برعکس، اگر خریداران بخواهند برتری خود را حفظ کنند، باید به سرعت برای خرید کاردانو اقدام کنند و قیمت را به بالای خط گردن برگردانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت می تواند شاهد افزایش خوبی باشد و تا 0.46 دلار افزایش یابد.

تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

تکنیکال کاردانو 4 اردیبهشت

نمودار چهار ساعت نشان می‌دهد که خرس‌ها قیمت را به زیر خط روند صعودی کشیده‌اند و در تلاش هستند تا سطح را به مقاومت تبدیل کنند. شیب نزولی 20-EMA و RSI در قلمرو منفی نشان می دهد که خرس ها برتری دارند. اگر قیمت به زیر 0.38 دلار سقوط کند، فروش می تواند تشدید شود و این جفت ممکن است تا 0.34 دلار سقوط کند.

اگر خریداران قیمت را به بالای خط روند صعودی برگردانند، این دیدگاه منفی در کوتاه مدت باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که سقوط اخیر ممکن است یک تله خرس بوده باشد. پس از اینکه خریداران قیمت را به بالای 50-SMA رساندند، احتمالاً بهبودی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT