تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس کوین شاهد یک نبرد سخت بین گاوها و خرس ها است. فروشندگان بالای 338 دلار فعال هستند، در حالی که گاوها به شدت از SMA 50 روزه (316 دلار) دفاع می کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت می پردازیم. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

جفت BNB/USDT در 21 آوریل از SMA 50 روزه بازگشت و گاوها در تلاش هستند تا این مانع را با قیمت 338 دلار از بین ببرند. اگر آنها موفق شوند، قیمت تا 346 یا 400 دلار افزایش می یابد. شیب تدریجی متحرک نمایی 20 روزه (325 دلار) و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که گاوها تسلط کمی دارند.

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک 50 روزه برگردانند. این می تواند فروش را تسریع کند و جفت را به 300 دلار و پس از آن به 280 دلار کاهش دهد.

تکنیکال بایننس کوین 4 اردیبهشت

بایننس کوین 4 اردیبهشت

نمودار چهار ساعت نشان می دهد که قیمت از حمایت نزدیک به 316 دلار بازگشته و به 50-SMA رسیده است. اگر گاوها با خرید بایننس کوین بر این مانع غلبه کنند، جفت سعی خواهد کرد تا به 338 دلار و متعاقباً به 346 دلار افزایش یابد. شکست بیش از این سطح می تواند شاهد افزایش حرکت صعودی باشد.

اولین منطقه حمایتی برای شروع رالی نزولی متحرک نمایی 20 روزه است. اگر این حمایت از بین برود، نشان می دهد که این جفت ممکن است برای مدتی بین 315 تا 335 دلار تثبیت شود. همچنین اگر قیمت به زیر 315 دلار سقوط کند، مزیت به نفع خرس‌ها خواهد بود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT