تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین در نظر دارد هفته را با سقوط شدید حدود 9 درصد به پایان برساند. این نشان می دهد که برخی از معامله گران ممکن است از ترس شروع دوباره روند نزولی سود خود را رزرو کنند. تحلیلگران انتظار دارند بیت کوین به منطقه 26600 تا 25000 دلار برسد، جایی که ممکن است علاقه خرید افزایش یابد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

هنگامی که دارایی از بازار نزولی خود خارج می شود، سعی می کند در مسیر صعود، پایین ترین سطح را تشکیل دهد. این سطوح به عنوان حمایت قوی در طول اصلاحات بعدی عمل می کنند. سقوط فعلی می تواند در نهایت به تشکیل یک سقف بالاتر برای بیت کوین منجر شود که ممکن است به عنوان سکوی پرتاب برای رالی بعدی عمل کند.

اصلاح بیت کوین موجب اصلاح قیمت ارزهای دیجیتال شده است. تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای رمزپایه اصلی در نمودارها سطوح مقاومتی مهم را حفظ کرده اند.بیت کوین (BTC)
خریداران در تلاشند تا اصلاح بیت کوین را در میانگین متحرک ساده 50 روزه 26,983 دلار متوقف کنند، اما افزایش قیمت اندک آن نشان می دهد که خرس ها حاضر به تسلیم شدن نیستند.

تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (28606 دلار) شروع به کاهش کرده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی قرار دارد و نشان می دهد که خرس ها تسلط کمی دارند. اگر میانگین متحرک 50 روزه به سمت پایین شکسته شود، فشار فروش می تواند بیشتر شود.

🔺سپس جفت ارز BTC/USDT می تواند به سطح شکست 25250 دلار سقوط کند. این سطح مهمی است که باید به آن توجه کرد زیرا اگر این حمایت از بین برود، جفت ممکن است به 20000 دلار سقوط کند.

خریداران با خرید بیت کوین باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه هدایت کنند و آن را حفظ کنند تا مشخص شود که رالی صعودی بازگشته است. این می تواند قیمت را به سمت منطقه مقاومت 31000 تا 32500 دلار سوق دهد.

تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 4 اردیبهشت

بیت کوین از 27125 دلار جهش کرد و به میانگین متحرک نمایی 20 روزه رسید. این اولین مانعی است که گاوها برای شروع یک بهبودی قوی باید از آن عبور کنند، سپس به SMA 50 روزه برسند، جایی که خرس ها دوباره سعی می کنند دفاعی قوی داشته باشند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 27125 دلار سقوط کند، نشان می دهد که این احساسات منفی باقی می ماند و معامله گران با افزایش اندک قیمت این ارز دیجیتال برای فروش اقدام می کنند. این امر احتمال سقوط را به 26500 دلار و در نهایت به 25250 دلار افزایش می دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT