خرید توکن‌های ONT و ONG

خرید توکن‌های ONT و ONG

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن‌های Ontology (ONT) و Ontology Gas (ONG) شبکه ما را تقویت می‌کنند و به ارائه راه‌حل‌های هویت مستقل و غیرمتمرکز به Web3 کمک می‌کنند.

مقایسه توکن‌های ONT و ONG

Ontology یک مدل توکن دوگانه را با استفاده از معماری اجرا می کند که از مقیاس پذیری و تراکنش های سریع با حجم بالا و کم هزینه پشتیبانی می کند. توکن های ONT و ONG هر دو برای عملیات مداوم بلاک چین عمومی Ontology ضروری هستند.

توکن ONT به عنوان ابزار اصلی ذخیره و انتقال اعتبار در شبکه ontology عمل می کند. هنگامی که دارندگان توکن ONT سهام خود را به node Triones واگذار می کنند به آن اپراتور گره اجازه می دهند تا پیشنهادات خود را ارائه دهد و از طرف آنها در مورد مسائل نظارتی رای دهد.

هزینه ها و تراکنش ها در شبکه Ontology با استفاده از توکن ONG پرداخت می شود. به عنوان مثال پیاده سازی قراردادهای هوشمند از ONG در این فرآیند استفاده می کند. ONG هزینه های تراکنش شبکه را قابل پیش بینی نگه می دارد و یک محیط عملیاتی دوستانه برای کاربران و توسعه دهندگان فراهم می کند. با قرار دادن ONT در ازای جوایز ONG، کاربران می توانند به امنیت و ثبات شبکه کمک کنند.

مدیریت توکن‌های ONT و ONG

کاربران می توانند با استفاده از ONTO Wallet ، ONT و ONG را ذخیره، معامله یا تراکنش کنند. ONTO یک راه حل مدیریت دارایی و هویت بین زنجیره ای کامل برای شبکه های Web3 است. ONTO Wallet به عنوان یک اپلیکیشن موبایل و ONTO Web Wallet به عنوان یک افزونه کروم برای کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

با استفاده از ONTO Wallet می توانید هر دو ONT و ONG را در یک رابط کاربری ساده ذخیره، مبادله یا انتقال دهید. ONTO Wallet همچنین از ذخیره سازی ONT و مدیریت پاداش های ONG پشتیبانی می کند. با ONTO Wallet می توانید دارایی های دیجیتال و هویت خود را در یک مکان واحد نگه دارید.

از طرف دیگر کاربران علاقه مند به تبدیل شدن به اپراتور گره می توانند از native desktop OWalletدسکتاپ بومی استفاده کنند. اپراتورها می توانند علاوه بر ادغام کردن با کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano / X برای افزایش حریم خصوصی و امنیت، گره های خود را در OWallet مدیریت کنند.

توکن Ontology EVM

به منظور تعامل با برنامه های Ontology EVM، توکن های OEP-4 بومی و استاندارد Ontology باید به عنوان توکن های ORC-20 به Ontology EVM متصل شوند.

ONG به صورت WONG (Wrapping ONG) یک توکن استاندارد ORC -20 که به ONG متصل شده است. شما می توانید از Ontology Bridge برای پل زدن توکن ها به EVM Ontology استفاده کنید. در حال حاضر با استفاده از ONTO Wallet، ONTO Web Wallet و سایر کیف پول‌های اتریوم مانند MetaMask، می‌توان با توکن‌های Ontology EVM تعامل داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت