دلیل رشد دوج کوین ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

دلیل رشد دوج کوین ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیانیه اخیر ایلان ماسک، مالک X، مبنی بر اینکه او هرگز یک ارز دیجیتال مختص این شرکت را راه‌اندازی نخواهد کرد، هیجانات مثبتی را در بازار دوج کوین (DOGE) برانگیخته است. در این پست به بررسی دلیل رشد دوج کوین ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

دلیل رشد دوج کوین ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

در میان گمانه‌زنی‌ها در مورد ادغام احتمالی ارزهای دیجیتال، از جمله دوج کوین، در پروژه‌های ماسک، انکار صریح او از راه‌اندازی یک توکن، احساسات صعودی مجددی را به قیمت دوج ‌کوین تزریق کرده است.

نظر ماسک در پاسخ به هشدار DogeDesigner در مورد توکن‌های کلاهبرداری با استفاده از ارتباط با X و توییتر است. این فرد یا نهاد در جامعه ارزهای دیجیتال در 5 آگوست هشدار داد که در مورد مقالات و توکن‌هایی که ادعا می‌کنند به X و توییتر مرتبط هستند، محتاط باشند.

این موضوع شفافیت را در این زمینه فراهم کرده است و نشان می‌دهد که ماسک بر تبدیل توییتر به یک پلتفرم همه‌کاره به جای ورود به بازار رمزارزها متمرکز می‌ماند.

تأثیر فوری اظهارات ماسک در قیمت دوج کوین مشهود بود و این میم کوین در عرض چند ساعت بیش از 2 درصد افزایش یافت. دوج کوین در حال حاضر در حدود 0.075 دلار معامله می‌شود، و در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش قیمت داشته است. علی‌رغم کاهش جزئی 10 درصدی حجم معاملات دوج کوین در این مدت، به نظر می‌رسد که جو بازار مثبت است.

در حالی که اشارات قبلی ماسک در مورد ادغام ارزهای دیجیتال منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد راه‌اندازی بالقوه یک توکن خاص مانند دوج کوین شده بود، آخرین اظهارات وی اهداف او را روشن می‌کند. این تأیید با تفکرات قبلی او در مورد استفاده از دوج کوین برای پرداخت‌ها، که قبل از انتصاب یک مدیرعامل جدید در X باعث تکاپوی بازار شده بود، مطابقت دارد.

با پیش‌بینی افزایش احتمالی قیمت دوج کوین به 0.1 دلار در هفته‌های آتی توسط تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، مایکل ون دپوپ، بازار احتمالاً حرکات و اعلامیه‌های ماسک را زیر نظر خواهد داشت. این موضوع بر تأثیر شخصیت‌های بانفوذی مانند ایلان ماسک بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند؛ جایی که حتی یک بیانیه ساده می‌تواند به میزان قابل توجهی بر احساسات سرمایه‌گذاران و قیمت دارایی‌ها تأثیر بگذارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت