ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن و آموزش گام به گام ثبت نام

زمان مطالعه 4 دقیقه

در روزهایی که ترید در فارکس و یا ترید روی ارز های دیجیتال بسیار محبوب شده است، به همان نسبت تعداد بروکر‌هایی که برای کاربران امکان سرمایه گذاری را فراهم می‌کنند، نیز بیشتر شده است. بروکر پاکت آپشن یکی از این بروکر هایی است که در میان کاربران ایرانی محبوب شده است. اگر مقاله قبلی نوشته شده در مورد بروکر پاکت آپشن را مطالعه کرده باشید، به طور کلی با عملکرد این بروکر آشنا شده‌اید. اما ما در این مقاله ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن و ترید در این بروکر را برای شما به صورت مرحله به مرحله و با تصویر شرح می‌دهیم.

افتتاح و ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن

در گام اول به سایت این بروکر مراجعه کنید و بر روی QUICK SIGN UP کلیک کنید.

ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن

ایجاد حساب در پاکت آپشن آسان است. فقط به یک ایمیل برای ثبت نام نیاز است. در کادر Email ، ایمیل خود و در دو کادر بعدی پسورد را وارد کنید. سپس گزینه I read… را تیک‌دار کنید و بر روی Sign up کلیک کنید.

ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن مراحل

به همین راحتی شما یک حساب آزمایشی یا دمو در بروکر پاکت آپشن خواهید داشت.

محیط پلتفرم پاکت آپشن

پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن، با محیطی مانند تصویر زیر رو به رو می‌شوید. همانطور که ما این تصویر را شماره گذاری کردیم، بخش‌های مختلف این بروکر را بررسی می‌کنیم.

ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن پلتفرم

صفحه‌ای که برای شما باز شده است، بخش ترید بروکر پاکت آپشن است.

بخش یک: این بخش که Finance نام دارد به شما اجازه واریز و برداشت به حساب پاکت آپشن را می‌دهد.

واریز به حساب

متدهای واریز به حساب پاکت آپشن متنوع است. با تمامی متدهای ذکر شده در ادامه می‌توان موجودی حساب خود را افزایش داد اما در صورتی که به هیچ کدام از این روش‌ها دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات اول پرداخت برای شارژ حساب اکانت خود در Pocket option استفاده کنید. توجه داشته باشید که حداقل مبلغی که می‌توانید واریز و یا برداشت کنید، ۱۰ دلار است.

روش های پرداخت الکترونیکی :

روش های پرداخت با ارز های دیجیتال:

  • بیت کوین
  • تتر
  • زی کش
  • استلر
  • لایت کوین
  • اتریوم
  • ریپل
  • PAX

پاکت آپشن یک سیستم امتیاز بندی نیز دارد که وابسته به موجودی حساب شما متفاوت است. این سیستم امتیاز بندی با ارتقا سطح به شما امتیازات ویژه‌ای می‌دهد.

براشت از حساب

برای برداشت از حساب، شما می‌توانید باز هم از متد‌های واریز مثل وب مانی و پرفکت مانی استفاده کنید. البته فرایند برداشت از حساب ۳ روز کاری طول می‌کشد.

بخش دو: این بخش Profile نام دارد و به شما اجازه تغییر در مشخصات کاربری خود را می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از این منو به تاریخچه ترید‌های خود مراجعه کنید. در بخش Trade profile شما می‌توانید به آمار مربوط به ترید‌های انجام شده خود نگاهی بیندازید.
بخش سه: در مارکت شما می‌توانید از طریق مسابقه‌های برگزار شده یا ترید‌های پی در پی، امتیاز جذب کنید. این امتیاز در بخش مارکت قابل تبدیل به پول نقد است.
بخش چهار: دستاورد‌های شما در این بروکر در بخش  achievement نشان داده می‌شود. شما می‌توانید از طریق این زبانه به وضعیت خود پی ببرید.
بخش پنج: ارتباط با پشتیبانی پاکت اپشن از طریق چت در صفحه اصلی ترید ممکن است.
بخش شش: بروکر پاکت آپشن دارایی‌های متفاوتی را پوشش می‌دهد. از ارز های فارکس تا سهام شرکت‌ها در این کارگزاری قابل ترید هستند. از طریق این بخش شما می‌توانید تعیین کنید که تمایل به مشاهده کدام نمودار ارزی دارید. نکته دیگر آنکه در رو به روی هر کدام از ارز یا سهام‌ها، درصد سود آنها در معاملات باینری آپشن مشخص شده است.
بخش هفت: این بخش به شما این امکان را می‌دهد تا نوع چارت نمایش داده شده را، مشخص نمایید. چارت های زیر در این بروکر قابل نمایش هستند :
  • Area
  • Line
  • Candles
  • Bars
  • Heiken Ashi
بخش هشت: همانطور که از نامش پیداست، شما از این منو به اندیکاتور‌های متفاوتی دسترسی خواهید داشت.
بخش نه: شما می‌توانید برای تحلیل بهتر نمودار‌ها، از ابزارهای Drawing استفاده کنید و خطوط ترند یا فیبوناچی رسم کنید.
بخش ده: در این قسمت نوع حساب شما مشخص می‌شود که آیا صاحب حساب Demo هستید یا حساب real؟
این بروکر ۱۰۰۰ دلار به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با آن ترید کنند و البته این مبلغ قابل شارژ مجدد است.
بخش یازده: اگر معامله بازی داشته باشید در این قسمت به شما نمایش داده می‌شود و با یک شمارش معکوس زمان پایان معامله نشان داده می‌شود. معامله‌هایی که تمام شده‌اند در بخش closed قرار می‌گیرند.
بخش دوزاده: یکی از مهم‌ترین بخش های بروکر پاکت آپشن است که به شما این امکان را می‌دهد ترید خود را در این بروکر انجام دهید. در ادامه به توضیح مفصل این بخش می‌پردازیم.

چگونه در پاکت آپشن ترید کنیم؟

ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن ترید

برای ترید در پاکت آپشن، ابتدا نمودار قیمتی ارز یا سهام مورد نظر را انتخاب کنید. پس از نمایش نمودار با استفاده از اندیکاتور‌ها و ابزار‌های تحلیلی، وضعیت ارز مورد نظر را در آینده پیش بینی کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در قسمت Expiration time مدت زمان پیش بینی مشخص می شود.
مثلا در ۵ دقیقه آینده قیمت بیت کوین بالا می رود. در بخش Trade amount مبلغی که برای این پیش بینی در نظر گرفته‌اید درج می‌کنید.
مثلا پیش بینی می‌کنید قیمت بیت کوین بالا می‌رود.
در صورت درست بودن این پیش بینی، ۱۰۰ دلار به سرمایه شما اضافه می‌شود و در غیر این صورت ۱۰۰ دلار از سرمایه شما کسر می‌شود. در نقطه‌ای که بر اساس آن قصد انجام پیش بینی دارید، دکمه سبز یا قرمز را، وابسته به افزایش و کاهش بزنید.

حالا که با نحوه ساخت اکانت در بروکر پاکت آپشن آشنا شدید، اگر قصد چنین معاملی را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات خرید و فروش تتر، افتتاح حساب وب مانی و شارژ حساب وب مانی بهره ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. مصطفی گفت:

    سلام.باتوجه به اینکه در خصوص امکان واریز وجه و یا دریافت وجه در ایران اطلاعاتی ندارم .تقاضا دارم تا مشخص بفرمائید برای کسی که داخل ایران هست چگونه این امکان فراهم میگردد.و افتتاح حساب چگونهو از چه طریقی انجام می شود .آیا نیاز به ایجاد حساب دیجیتال و یا همان ولت می باشد و یا آیا امکان واریز در قالب ارز و یا ریال وجود دارد .

  2. محمد گفت:

    سلام،خسته نباشید
    ببخشید من هنگام ثبت نام کشور رومانی جای کشور ایران ثبت شده،چطور میشه ویرایشش کرد،ممنون

  3. sasan گفت:

    مرسی از مقاله خوبتون، به نظر میرسه در میان بروکرهای ارائه دهنده معاملات باینری در ایران، این کارگزاری در حال حاضر بیشترین کاربر را داشته که، دلیل اصلی آن امکانات معاملاتی گسترده در این سایت می باشد.چطور میشه از امنیت حسابمون تو این بروکر مطمئن تر باشیم؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT