انوع حساب پی پال

معرفی انوع حساب پی پال | انواع اکانت پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر به خرید آنلاین علاقه‌مند باشید یا تا کنون پرداخت‌های اینترنتی را به کرات انجام داده باشید، درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال را به خوبی می‌شناسید. شرکت بزرگ پی پال هم همکاری خود را با شرکت‌های بزرگ دیگر نظیر گوگل پی آغاز نموده است و هم به حوزه‌ی ارزهای دیجیتال نیز وارد شده است. سیستم پردازش پی پال دارای چند نوع اکانت می‌باشد که شما می‌توانید از آن‌ها بنا بر نیاز خود استفاده کنید. در این مقاله تا پایان با اول پرداخت همراه باشید تا شما را با انوع حساب پی پال آشنا نمائیم.

انواع حساب پی پال | اکانت های پی پال

همانطور که گفتیم پی پال دارای چند نوع اکانت مختلف می‌باشد که هر کدام از آن‌ها برای کاربردی خاص و نیز برای کاربران مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال، خریدارن، فروشندگان و صاحبان کسب و کار یا تاجران و خرده فروشان هر کدام از این‌ها از انواع مختلف اکانت پی پال استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که هر کدام از این اکانت‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد و این ویژگی‌ها باعث شده است که انواع حساب پی پال با یکدیگر متفاوت شود. که دانستن این تفاوت‌ها می‌تواند کار را برای شما آسان‌تر کند.

توجه داشته باشید که هر کدام از کاربران می‌توانند یک حساب شخصی و یک حساب بیزینس داشته باشند.

همچنان با ما همراه باشید تا شما را با انواع حساب پی پال آشنا نمائیم.

انواع حساب پی پال کدام است؟ آن‌ها را بشناسید

انواع حساب پی پال عبارتند از :

  • حساب شخصی
  • حساب پریمیر
  • حساب بیزینس
  • حساب دانش جویی

که در ادامه هر کدام از این حساب‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

حساب شخصی پی پال

یکی از انوع حساب پی پال حساب شخصی پی پال است. حساب شخصی یک نوع استاندارد اکانت است. شما می‌توانید به این حساب شخصی پی پال خود پول واریز کنید، آن پول را خرج کنید و همچنین با استفاده از آن به صورت آنلاین هم خرید کنید و هم پول به دیگر دوستان در دیگر نقاط و یا افراد خانواده‌ی خود ارسال کنید. داشتن این نوع حساب پی پال برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مثل eBay و یا برای پرداخت هزینه‌ی شام زمانی که با دوستان خود در به یک رستوران می‌روید و مواردی از این قبیل مناسب است.

حساب پریمیر

از انوع حساب پی پال می‌توان حساب پریمیر را نام برد. حساب پریمیر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به صورت آنلاین اشیا و وسایل خود را که دیگر نیازی به آن ندارند به صورت آنلاین به فروش برسانند. از مزایای این کارت این است که دارندگان آن می‌توانند پول دریافتی را از طریق پی پال در eBay دریافت کنند یا همچنین دبیت کارت و یا پرداخت‌های اعتباری را از مشتریان بپذیرند و یا پرداخت با دبیت کارت پی پال را قبول کنند.

حساب بیزینس

حساب بیزینس یکی دیگر از انوع حساب پی پال است. حساب بیزینس پی پال برای افرادی مناسب است که می‌خواهند محصولات خود را تخت یک شرکت با کمپانی خاص بفروشند. علاوه بر امکانات پرداختی که برای حساب پریمیر وجود داشت که برای این نوع حساب هم وجود داد، حساب‌های تجاری یا بیزینس می‌توانند نقل و انتقالات بانکی را بپردازند (با هزینه هر تراکنش).

حساب دانشجویی

حساب دانشجویی حساب محدودی است که به برای سهولت پرداخت نوجوانان (13 سال و بالاتر) و سهولت مدیریت پرداخت برای آن‌ها ارائه شده است. حساب‌های دانشجویی دارای یک دبیت کارت می‌باشد که دانشجویان می‌توانند در هر جا که مسترکارت مورد قبول است، از آن استفاده کنند.

البته برای حساب دانشجویی پی پال این امکان وجود دارد که به حساب والدین آن‌ها متصل شود به این منظور که والدین بتوانند بر نحوه‌ی استفاده‌ی فرزند خود از موجودی حسابش کنترل داشته باشد.

انوع حساب پی پال
انوع حساب پی پال

نحوه‌ی وریفای کردن انواع حساب پی پال

برای وریفای کردن حساب پی پال خود باید این سه کار را انجام دهید :

  • اتصال و تائید یک حساب بانکی
  • اتصال و تائید یک کارت اعتباری و یا یک دبیت کارت
  • تهیه ایمیل پی پال

با وریفای کردن حساب پی پال خود نه تنها اعتبار شما بیشتر خواهد شد، بلکه وریفای شدن حساب شما باعث می‌شود که محدودیت برداشت از حساب شما نیز برداشته شود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT