سایت های خارجی برای سفر

معرفی 7 تا از بهترین سایت های خارجی برای سفر

زمان مطالعه 6 دقیقه

وقتی نمی‌توانید تصمیم بگیرید کجا سفر کنید، اجازه دهید سرنوشت مقصد را انتخاب کند یا از این سایت‌ها استفاده کنید تا به طور تصادفی به شما بگوید کجا بروید. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین سایت های خارجی برای سفر می پردازیم.

رزرو هتل 

بهترین سایت های خارجی برای سفر

یک تعطیلات خوب می تواند زندگی شما را به کلی تغییر دهد. خواه از طریق تجربیات جدید هیجان انگیز باشد یا استراحت و بهبودی شایسته، همه تعطیلات را دوست دارند. اما آیا می دانید همه از چه چیزی متنفرند؟ برنامه ریزی برای تعطیلات.

با تمام رانندگی، پروازها، برنامه ریزی و سازماندهی، گاهی اوقات احساس می شود که از برنامه ریزی برای تعطیلات خود به تعطیلات نیاز دارید. یکی از سخت ترین جنبه ها در واقع فقط انتخاب جایی است که باید بروید.

خرید بلیط هواپیما

برای کمک به سرعت بخشیدن به برنامه ریزی خود و از بین بردن برخی استرس های غیر ضروری، چند ژنراتور تصادفی مقصد تعطیلات عالی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

 سایت Earth Roulette

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

رولت زمین برای سرگردانی گیج است که نمی خواهد فکر کند. روی یک دکمه کلیک کنید و پیشنهادی برای بازدید از یک کشور به همراه تمام تحقیقاتی که برای آن نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

این وب سایت به شما یک جمله را در مورد دلیل اصلی سفر به مکان پیشنهادی توضیح می دهد. اگر علاقه مند هستید، می توانید در صفحه به پایین پیمایش کنید تا همه چیزهایی را که برای رزرو تعطیلات خود نیاز دارید کشف کنید. می‌توانید درباره مکان‌های دیدنی، نوع غذایی که مردم محلی می‌خورند، عکس‌های مناظر، و حتی هتل‌ها و گزینه‌های پروازی که در حال حاضر در دسترس هستند، بخوانید.

اگر کشور پیشنهادی را دوست ندارید، روی چرخش آن کلیک کنید تا مقصد تصادفی جدیدی پیدا کنید.

سایت Travelpicker سفرگرد

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

اگر احساس رزرو با وب سایت های مسافرتی کلاسیک مانند Expedia و Hotwire را دوست دارید، دوست دارید مقصد بعدی خود را با استفاده از Travelpicker انتخاب کنید. در حالی که برخی از گزینه‌های ذکر شده بر مکان مورد نظر و اینکه چرا باید به آنجا برسید تمرکز دارند، Travelpicker با تمرکز مستقیم بر نیازهای سفر شما کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

شما با وارد کردن تعداد افرادی که سفر می کنند، نوع مکان مورد نظر و بودجه خود شروع می کنید. سپس Travelpicker بر اساس انتخاب های شما بهترین گزینه های سفر را به شما پیشنهاد می کند. وقتی مقصدی را پیدا می‌کنید که مورد علاقه‌تان است، می‌توانید عکس‌ها را مشاهده کنید، درباره آب و هوا مطالعه کنید، درباره کارهایی که باید انجام دهید بخوانید، زبان‌های گفتاری را مرور کنید و حتی هتل رزرو کنید.

اگر برای ترجمه زبان در سفرهای خود به کمک نیاز دارید، بهترین مترجمان آنلاین را که می توانید در دنیای واقعی استفاده کنید، بررسی کنید.

سایت Pack Up + Go

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

آیا می خواهید در ایالات متحده سفر کنید؟ Pack Up + Go احتمالا بهترین گزینه موجود است.

این سفر بر غافلگیری به عنوان جنبه اصلی تمرکز دارد. می‌توانید تعطیلات متمرکز بر سفرهای جاده‌ای، فضای باز، اقامتگاه‌ها یا هواپیما/قطار را انتخاب کنید. وب سایت همچنین از شما سوالاتی در مورد تعطیلات قبلی و اهداف شما برای این ماجراجویی آینده می پرسد.

پس از پاسخ دادن به سوالات و انتخاب بودجه، Pack Up + Go یک تعطیلات کامل را برای شما برنامه ریزی می کند تا از آن لذت ببرید. با این سایت مسافرتی، واقعاً می توانید وسایل خود را جمع کنید و بروید زیرا همه چیز از قبل آماده شده است!

برای استفاده از Pack Up + Go، بر خلاف سایر سایت های مسافرتی فهرست شده، باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید.

سایت Atlas Obscura’s Unusual Trips

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

مقصدهای کلیشه ای سفر اغلب خسته کننده به نظر می رسند، به همین دلیل است که آنها را نادیده می گیرید. Atlas Obscura در یافتن ایده‌های سفر غیرعادی در شهرها یا کشورهای محبوب تخصص دارد.

Unique Trips تورهای پولی هستند، بنابراین شما می توانید آنها را از آنها بخرید و با افراد دیگر بروید. در غیر این صورت، اگر تاریخ ها یا هزینه ها برای شما مناسب نیست، می توانید کل برنامه سفر هر سفر منحصر به فرد را بررسی کنید تا سفر خود را به آنجا برنامه ریزی کنید.

سفرهای آتی و تورهایی که قبلاً به پایان رسیده اند را مرور کنید. در اینجا به اندازه کافی ایده های سفر وجود دارد تا خواسته های هر روح سرگردانی را برآورده کند.

سایت LuckyTrip

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

اگرچه این برنامه در درجه اول برای ساکنان اروپایی است، طرح‌بندی عالی و ویژگی‌های آسان برای استفاده به این معنی است که باید مطلقاً به این لیست اضافه شود.

LuckyTrip یک مولد سفر تصادفی بسیار کم هزینه است. اولین قدم بودجه شماست. پس از آن، به سادگی دکمه Lucky را فشار دهید و LuckyTrip به طور خودکار مکان، هتل و تجربه را برنامه ریزی می کند و هزینه مربوط به هر نفر را به شما می دهد.

می توانید تنظیمات خود را برای تنظیم تعداد افراد، تاریخ، سبک اقامت و حتی سرگرمی مقصد تغییر دهید. این برنامه یک مولد سفر واقعاً همه جانبه است.

سایت Travel Republic

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

اگر نگران بودجه خود نیستید، Travel Republic مقاصد تصادفی را بر اساس تعطیلات عالی شما ایجاد می کند.

وب سایت با پرسیدن اینکه چه نوع تعطیلاتی می خواهید شروع می شود. سپس از شما می پرسد که آیا با دوستان، خانواده یا شریک زندگی خود سفر می کنید، که اگر قصد یک فرار انفرادی را دارید، کمی ناامیدکننده است. پس از آن، از شما می‌خواهد از میان فهرستی از گزینه‌ها، دو فعالیت را که در تعطیلات به آنها علاقه بیشتری دارید، انتخاب کنید. سپس مکان پیشنهادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اینجاست که Travel Republic جالب می شود. وب سایت پیشنهادات سفر شما را در حباب های قابل پیمایش نمایش می دهد. به دنبال چیزی خنک‌ تر هستید، به حباب سفر پیشنهادی بروید. به پارک های موضوعی بیشتری علاقه دارید؟ حباب سفر برای آن نیز وجود دارد. این سایت اطلاعات عمومی کمتری را ارائه می دهد، اما گزینه های مقایسه عالی را ارائه می دهد.

اگر جایی را که دوست دارید پیدا کردید، اکنون Book Now را فشار دهید، و برای رزرو به وب سایت اصلی سفر منتقل خواهید شد.

سایت Tripzard

سایت های خارجی برای سفر

سایت های خارجی برای سفر

اگر به طور دقیق صحبت کنیم، Tripzard انتخاب تصادفی مقصد سفر نیست. در عوض، مکان‌هایی را بر اساس ترجیحات شما پیشنهاد می‌کند.

در صفحه اصلی خود، از شما می پرسد که آیا می خواهید یک مکان جدید کشف کنید یا تعطیلات مشابه قبلی داشته باشید. اگر دومی را انتخاب کنید، Tripzard از شما می‌خواهد مقصد قبلی خود را وارد کنید و گزینه‌های مشابه سفر را توصیه می‌کند.

با این حال، اگر به دنبال کاوش در یک مکان کاملا متفاوت هستید، به سادگی به چند سوال پاسخ دهید و Tripzard چندین پیشنهاد را با توجه به ترجیحات شما ارائه خواهد کرد. می توانید آنها را بر اساس زبان، قاره و دما فیلتر کنید. هنگامی که مقصد سفر را نهایی کردید، این برنامه های برنامه ریزی سفر می توانند به شما در یافتن جاذبه های گردشگری کمک کنند.

دارای فهرستی از تمام مقاصد و یک صفحه مجزا برای هر مکان با یک نمای کلی مختصر است. اگر دقیقاً بدانید که از چه نوع سفرهایی لذت می برید، اما نمی خواهید ساعت ها را صرف جستجوی مکان مناسب کنید، Tripzard بسیار مفید است.

سفر دوستانه

انتخاب یک مکان تعطیلات تقریباً غیرممکن است. با مکان های بسیار زیادی برای دیدن در جهان و زمان بسیار کمی برای تعطیلات برای اکثر افراد، تلاش برای انتخاب مکان مناسب می تواند اضطراب آور باشد. این اضطراب اغلب تنها با برنامه ریزی با دوستان افزایش می یابد.

دفعه بعد از استرس دوری کنید و چند پیشنهاد برای برنامه ریزی یک تعطیلات گروهی فوق العاده با دوستان بررسی کنید.

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT