نحوه کنترل هزینه ها در سفر

نحوه کنترل هزینه ها در سفر

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر پس از این پاندومی اخیر و خانه نشینی هوس سفر کرده اید تنها نیستید. در یک نظر سنجی در مورد سفر نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند که می خواهند امسال برای اولین بار به سفر بروند. اما تورم و افزایش هزینه ها باعث شده است برخی از مردم نتوانند سفر بروند. نحوه کنترل هزینه ها در سفر را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اونیکا ریموند کارشناس سفر که از بیش از 100 کشور بازدید کرده است و از سال 2021 سفرهای خود را آغاز کرده است، می‌گوید برای سفر رفتن باید در مدیریت هزینه‌ها استراتژیک‌تر عمل کنید.

او پس از قرنطینه و خانه نشینی آپارتمان خود را در شهر نیویورک رها کرد تا با همسر و دختر خردسالش دنیا را ببیند و تجربه کند و در عین حال هزینه ها را مدیریت کند. او به کلمبیا، ایتالیا، آلمان و غیره سفر کرده است و گاهی اوقات با دوستانش ملاقات می کند.

اونیکا ریموند گفت : خیلی مهم است که نسبت به هزینه‌هایی که خرج می‌کنید دقیق و وظیفه شناس باشید. برنامه‌ریزی، تحقیق در مورد هزینه ها و صادق بودن با همسفران درباره بودجه‌تان سفر را کم هزینه نگه می‌دارد. همچنین در طی سفر از هرگونه بحث ناخوشایند در مورد پول اجتناب ‌کنید. فرقی نمی‌کند با شریک زندگی، خانواده نزدیک یا دوستان خود سفر میکنید، Oneika نکاتی برای سفرهای تابستانی شما دارد.

برنامه ریزی سفر

کجا، چه زمانی و چگونه قصد سفر دارید، پاسخ به این سوالات مهمترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها است. در مورد انتخاب مقصد منعطف باشید اما در مورد بودجه باید قاطعانه تصمیم بگیرید، همچنین از قبل با همسفران در مورد تدارکات سفر از جمله نحوه تقسیم هزینه ها صحبت و برنامه ریزی کنید.

اونیکا گفت: «بسیاری از مسائل ناشی از عدم تطابق و سازگاری انتظارات است. درباره انتظاراتتان از سفر و بودجه‌ خود صادقانه صحبت کنید. این کار به جلوگیری از اختلاف نظر در طول سفر کمک خواهد کرد.»

برای مکان هایی که ترجیح می دهید پس انداز کنید یا خرج کنید، برنامه ریزی و گفتگو کنید تا در طی سفر بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید.

مقاصد سفر را بر اساس ارزان ترین بلیط هواپیما و تفریحات انتخاب کنید. ممکن است از پیدا کردن یک مکان جذاب و جدید شگفت زده شوید. انعطاف‌پذیری در مورد تاریخ‌های سفر می‌تواند باعث صرفه‌جویی بیشتر، به‌ویژه برای بلیط هواپیما و هزینه های اقامت شود.

با استفاده از خدماتی مانند پرداخت با پاداش از رزروها و هزینه های سفر خود امتیاز کسب کنید، سپس پاداش ها را برای خرید، چمدان یا غذاهای خوب خرج کنید.

اگر برای خریدهای بزرگ‌تر مانند پرواز یا اقامتگاه‌ها به برنامه‌ای برای تقسیم هزینه ها نیاز دارید، Oneika گزینه‌هایی مانند Pay in 4 را توصیه می‌کند که به شما امکان می‌دهد خریدها را به راحتی به چهار پرداخت بدون بهره تقسیم کنید.

نحوه کنترل هزینه ها در سفر

نحوه کنترل هزینه ها در سفر

در طول سفر

سفرهای گروهی فرصتی برای استفاده از پیشنهادات گروهی فراهم می کند، اما باید هزینه های مشترک را مشخص کنید تا به طور دقیق تسویه شوند. به عنوان مثال Oneika وقتی با دوستانش به یک رستوران میرود با پی پال هزینه غذای خود را پرداخت میکند. او گفت: “من می توانم وارد برنامه پی پال شوم و مقدار بدهی های خود را ببینم، به راحتی هزینه ها را پیگیری کنم و هشدارهایی را برای موبایل یا رایانه خود فعال کنم.” همچنین با در دسترس بودن پی پال در سرتاسر جهان پرداخت و تقسیم هزینه ها بسیار راحت شده است.

از قبل پرداخت هزینه‌های خاص را به اعضای گروه محول کنید. برای مثال یک نفر تور رزرو ‌کند و دیگری اقامتگاه مشترک رزرو کند و بعدا هزینه ها را تقسیم و پرداخت کنید.

به‌جای پرداخت جداگانه برای تاکسی میتوانید ون‌، شاتل‌ یا ماشین‌های کرایه‌ای بزرگ‌ رزرو کنید و هزینه را تقسیم کنید.

در صورت امکان نرخ تورهای گروهی را بپرسید و با هم سفر و تجربه کنید.

تراکنش‌ها، بدهی های خود و دیگران را در یک مکان قرار دهید تا همه به آن دسترسی داشته باشند.

پول نقد زیادی حمل نکنید، زیرا ممکن است گم یا دزدیده شود. در عوض از طریق سرویس‌های پرداخت قابل اعتماد پرداخت‌ها را به صورت دیجیتالی ارسال و دریافت کنید.

بعد از سفر

بعد از سفر بدهی های خود را تسویه کنید. به بقیه همسفران نیز این نکته را گوشزد کنید. پی پال یک راه آسان، ایمن و قابل اعتماد برای تقسیم پرداخت ها است. زیرا استفاده از آن راحت و ایمن است و امکان کلاهبرداری در آن بسیار کم است.

بهترین راه برای داشتن یک سفر کم هزینه این است که ذهنی باز داشته باشید و هزینه ها را کنترل کنید. اونیکا گفته است هر جا که می روید، با خانواده و دوستانتان می توانید خانه را پیش خود بیاورید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT