بهترین قالب های وردپرس

معرفی 8 مورد از بهترین قالب های وردپرس چند منظوره

زمان مطالعه 9 دقیقه

اگر در حال ایجاد یک وب سایت برای نمایش فروشگاه آنلاین، نمونه کارها یا وبلاگ خود باشید، مضامین آورده شده در این مقاله برای شما مفید خواهند بود. جالب است بدانید هزاران تم رایگان و ممتاز وردپرس در دسترس است. همانطور که گفته شد، پیدا کردن بهترین قالب های وردپرس برای نیازهای شما در سطح مبتدی می تواند طاقت فرسا باشد.

خود کتابخانه تم وردپرس هزاران موضوع برای جست و جو دارد، بنابراین یافتن تمی متناسب با اهداف مختلف می تواند کمی برای افراد چالش برانگیز باشد.

در یک تم به دنبال چه چیزی باشم؟

چه یک مبتدی یا یک حرفه ای با تجربه باشید، مهم است که مراقب چند ویژگی کلیدی باشید که در بهترین تم های وردپرس مشترک هستند. پس از همه، این ویژگی ها به محبوبیت آنها نیز کمک می کند.

اگرچه تم های وردپرس بر اساس یک بازار خاص هستند یا طرح های چند منظوره ارائه می دهند، ویژگی های خاصی وجود دارد که به طور مداوم در بین آنها می درخشد. فرقی نمی کند که به دنبال یک تم نمونه کار هستید یا تمی که چندین هدف تجاری را دنبال می کند، موارد زیر، ویژگی های کلیدی برای یافتن بهترین تم های وردپرس هستند:

طراحی واکنش گرا: ضروری است که وب سایت شما در موبایل عالی به نظر برسد و انتظارات کاربران را برآورده کند. یک تم عالی باید همیشه یک طراحی واکنش گرا ارائه دهد که روی دسکتاپ، موبایل و تبلت به خوبی کار کند.

سئو: اگر می خواهید وب سایت شما از طریق موتور های جستجو پیدا شود، به موضوع خود نیاز دارید تا از بهترین شیوه های سئو پشتیبانی کند و بهینه سازی را در این زمینه ارائه دهد. نکات کلیدی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از کدهای تمیز، به روز رسانی های منظم، کتابخانه های کمتر جاوا اسکریپت، داده های ساختار یافته و عدم وجود پیوند های پنهان. اگر مطمئن نیستید که موضوع شما سئو پسند است یا خیر، برای اطمینان می توانید دیگر مقالات ما را که در زمینه ی وبمستر گوگل هستند، را بررسی کنید.

عملکرد: در حالی که تشخیص سرعت و عملکرد وب سایت در رابطه با میزبانی وب بسیار مهم است، با انتخاب بهترین موضوع وردپرس نیز بسیار مرتبط است. اگر موضوع شما کند باشد، می تواند روی سئو و تجربه کاربری شما تأثیر منفی بگذارد. اگر مطمئن نیستید که موضوع انتخابی شما عملکرد خوبی دارد، می‌ توانید از ابزار PageSpeed ​​Google برای شناسایی مشکلات بارگیری استفاده کنید.

پشتیبانی: اگرچه ممکن است متوجه شوید که نیازی به پشتیبانی از سوی توسعه‌ دهنده تم ندارید، اگر توسعه‌ دهنده پشتیبانی ارائه دهد، همیشه نشانه خوبی است. وردپرس می تواند یک مهره سخت برای شکستن باشد، بنابراین در مواقعی مفید است که بتوانید درخواست کمک کنید. اگر موضوعی پشتیبانی ارائه می دهد، نشانه خوبی است که آنها به جایی نمی روند و تم خود را رها نکرده و کماکان به روز رسانی هایی را برای رفع مشکلات نیز ارائه می دهند.

سازگاری: بسیاری از تم های وردپرس با اکثر افزونه ها و برنامه های شخص ثالث سازگار هستند. با این حال، همه آنها شامل این قاعده نیستند، و این چیزی است که باید به آن توجه کنید. اگر کاملا مبتدی هستید یا در مورد وردپرس نگران هستید، ممکن است بخواهید موضوعی را پیدا کنید که با یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن مانند Elementor سازگار باشد.

اینها ویژگی هایی هستند که هر قالب وردپرس مناسبی اینها را ارائه می دهد. شما باید قبل از اینکه موضوع مورد نظر خود را از بین گزینه ها انتخاب کنید، تحقیق کنید و در نظر بگیرید که آیا نیاز های شما را برآورده می کند یا خیر. اکثر تم ها دارای ویژگی های اضافی هستند، اما همچنان مهم است که عناصر بالا را در نظر داشته باشید.

همچنین باید نحوه نصب قالب وردپرس را یاد بگیرید که در این زمینه می توانید دیگر مقالات ما را مطالعه بفرمایید.

بدون بحث و بررسی بیشتر، بیایید در ادامه نگاهی به انتخاب های خود برای بهترین تم های چند منظوره وردپرس بیندازیم.

1.بهترین قالب های وردپرس:قالب Divi

قالب Divi

قالب Divi

Divi به دلایل زیادی یکی از بهترین تم های چند منظوره وردپرس شده است. نه تنها یک تم عالی است، بلکه یک صفحه ساز نیز می باشد که ترکیب نهایی را برای هر کاربر مشتاق وردپرس، اعم از جدید یا با تجربه، ارائه می دهد. زیبایی Divi این است که ساده است. عناصر زیادی نیز در این تم وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده در کمترین زمان استفاده کنید.

اگر زمان محدودی برای انتخاب دارید، می توانید صد ها طرح‌ بندی آماده Divi را برای مطابقت با طیف گسترده ‌ای از صنایع مرور کنید. این مورد اساساً کتابخانه مخصوص تم خودش در یک موضوع است. اگر تصمیم دارید از ابزار طرح ‌بندی وب‌سایت Divi استفاده کنید، به معنای واقعی کلمه به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه برای وارد کردن طرح‌بندی انتخابی‌ تان است.

برای کاربران جدید وردپرس یا کسانی که به سادگی تنها روش راحت‌ تری می‌خواهند، کشیدن و رها کردن در تم Divi، جابجایی عناصر در طراحی وب‌ سایت را برای شما آسان می‌ کند. اگر چیزی دیدنی و جذاب ایجاد می کنید، می توانید طرح خود را ذخیره کنید و از تم مذکور در چندین صفحه وب استفاده کنید.

Divi کل بسته را به شما ارائه می دهد که شامل کنترل کامل، انعطاف پذیری و سهولت استفاده می شود.

2.بهترین قالب های وردپرس:قالب Themify Ultra

قالب Themify Ultra

قالب Themify Ultra

Themify Ultra یک تم چند منظوره است که تعداد زیادی از قالب های وب سایت آماده برای عکاسی، مد، نمونه کار ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. تم Ultra به شما امکان می دهد به 12 افزونه سازنده اضافی، از جمله تایمر شمارش معکوس، نوار پیشرفت، فرم تماس، Slider Pro، Image Pro و WooCommerce دسترسی داشته باشید.

اگر به توانایی توسعه خود اطمینان زیادی ندارید، Themify Ultra شامل Themify Page Builder است که سفارشی کردن وب سایت شما را آسان می کند. یکی از نکات منفی که مردم در مورد تم های از پیش ساخته شده به آن اشاره می کنند، ناتوانی آنها در منحصر به فرد به نظر رسیدن است. Themify Ultra این مفهوم را به طور کامل نقض می کند و انتخاب و انعطاف پذیری زیادی را به کاربران ارائه می دهد.

آیا شما هم قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی افتتاح کنید؟ ادغام Themify با WooCommerce به این معنی است که می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و فروش محصولات و خدمات خود را در کمترین زمان ممکن شروع کنید. شما می‌توانید کل فرآیند را مدیریت کنید، از روی کاغذ آوردن ایده‌ هایتان تا دیدن آن‌ها به صورت آنلاین و مسیر موفقیت این راه برای شما آسان خواهد بود.

3.بهترین قالب های وردپرس:قالب Astra

قالب Astra

قالب Astra

Astra با بیش از 500000 کاربر، یکی از سریع ترین تم های وردپرس چند منظوره در بازار است. Astra به طور یکپارچه با افرادی مانند گوتنبرگ، Elementor و دیگر سازنده‌ های صفحه کشیدن و رها کردن محبوب کار می‌ کند. اگر برای راه اندازی وب سایت خود عجله دارید، Astra مجموعه ای از سایت های آماده را دارد که می توانید از آنها برای آنلاین شدن سریع استفاده کنید.

چه یک نویسنده وبلاگ باشید که می‌ خواهید نمونه کار های خود را به نمایش بگذارید، یا یک کسب ‌و کار کوچک آماده راه ‌اندازی دارید مه به صورت فروشگاه آنلاین است، Astra پاسخ گوی شما است. ویژگی ‌های زیادی از جمله ویجت ‌های سفارشی، طرح ‌بندی، سر صفحه ‌های صفحه، فونت ‌های گوگل و موارد دیگر در این تم ارائه می ‌شوند. با این حال، نقطه فروش اصلی ادغام آن با ووکامرس است.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین می تواند بازاری دشوار برای ورود به آن باشد، اما تم Astra توانایی شما را برای نفوذ به بازار مجدداً نشان می دهد. این تم تضمین می کند که می توانید یک فروشگاه آنلاین زیبا با گالری محصولات، گزینه های سبد خرید و صفحات فروشگاه ایجاد کنید. علاوه بر این، Astra به دلیل بهینه سازی سئوی خود به خوبی شناخته شده است، بنابراین اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید، این تم یک انتخاب محکم برای شما است.

4.بهترین قالب های وردپرس:قالب hestia pro

قالب hestia pro

قالب hestia pro

Hestia Pro یک تم یک صفحه ای ایده آل برای اکثر مشاغل است. Hestia Pro با طراحی مدرن شیک خود دارای سازگاری با صفحه ‌ساز، بهینه ‌سازی سرعت، و آماده WooCommerce است، به این معنی که می ‌توانید بلافاصله فروش آنلاین محصولات خود را شروع کنید.

در حالی که ایجاد وب سایت شخصی شما می تواند برای شما هزینه بر و زمان بر باشد، تم Hestia Pro تلاش خود را برای ساخت یک وب سایت انجام می دهد و دارای چندین سایت از پیش ساخته شده ایده آل برای فروشگاه های تجارت الکترونیک و سایر صنایع است.

اگر می خواهید خلاق باشید، Hestia کاملاً قابل تنظیم است و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. گوتنبرگ نیز آماده است، بنابراین حتی کسانی که با وردپرس آشنایی ندارند می توانند در عرض چند ساعت شروع به طراحی وب سایت خود کنند.

5.بهترین قالب های وردپرس:قالب Ocean WP

قالب Ocean WP

قالب Ocean WP

بسیاری از تم های عالی وردپرس که در این مقاله می یابید، تم های ممتاز هستند، و این چیزی است که آنها را بسیار درخشان می کند. با این حال، OceanWP در یک بخش خاص خود است و مجموعه ای از طرح های چند منظوره رایگان را به توسعه دهندگان و علاقمندان ارائه می دهد.

افزونه‌ ها و ویژگی ‌های زیادی را برای اضافه کردن به وب ‌سایت خود در این تم خواهید یافت، مانند فید های اینستاگرام، پست ‌های ویژه، اسلایدر ها و موارد دیگر. همچنین می توان آن را به چندین زبان ترجمه کرد، البته در صورتی که می خواهید یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید.

مانند تم های دیگری که قبلاً دیده ایم، OceanWP آماده بازی با WooCommerce است. همچنین از نظر سئو، ویژگی هایی را ارائه می دهد که به جذب ترافیک به وب سایت شما در کمترین زمان کمک می کند.

6.بهترین قالب های وردپرس:قالب Composer

قالب Composer

قالب Composer

Composer دارای پشتیبانی برجسته، دمو های منعطف، و طراحی های چند منظوره وردپرس با کارایی بالا است. این تم بیش از 81 دمو و بیش از 100 طرح‌ بندی از پیش ساخته شده را برای تناسب با انواع مختلف سایت ‌ها ارائه می‌ دهد.

چیدمان قابل تنظیم به این معنی است که Composer فوق العاده همه کاره است و تقریباً برای هر تجارت یا نوع وب سایتی مناسب است. هنگامی که تم Composer را خریداری می کنید، به چندین افزونه از جمله Slider Revolution، Contact Form 7، WooCommerce، Yoast، WP Bakery Page Builder، افزونه های امنیتی وردپرس و بسیاری دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

7.بهترین قالب های وردپرس:قالب Mist

قالب Mist

قالب Mist

Mist یک قالب وردپرس چند منظوره است که توسط Zozothemes با بیش از 500 نسخه نمایشی صفحه و بیش از 50 نسخه نمایشی خانگی از پیش تعریف شده ایجاد شده است. می توانید وب سایت مورد نظر خود را با آموزش های پشتیبانی و افزونه های رایگان مانند Visual Composer، Ultimate Addons و Revolution Slider بسازید.

یکی از جذابیت های اصلی Mist ویژگی صفحه ساز آن است که شامل بیش از 130 گزینه سفارشی سازی برای اطمینان از پاسخگویی وب سایت شما و سازگاری با همه دستگاه ها است. برای داشتن تم و کنترل پنل با کاربری آسان، Mist به شدت به کاربران توصیه می شود.

8.بهترین قالب های وردپرس: قالب Uncode

قالب Uncode

قالب Uncode

قالب خلاقانه چند منظوره وردپرس Uncode به طور خاص برای وب سایت های چند مفهومی طراحی شده است. انتخاب گسترده ای از نسخه های نمایشی برای انتخاب وجود دارد که از قبل با تصاویر با وضوح بالا و ویژگی های مدرن پیکربندی شده اند و آماده اند تا شما محتوا و استعداد خلاقانه خود را تزریق کنید.

می ‌توانید Uncode را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید، چه در حال راه ‌اندازی اولین وبلاگ، وب ‌سایت کسب‌ و کار کوچک خود باشید یا محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید، Uncode با WooCommerce 4.3.x و WordPress 5.5.x سازگار است.

بهترین قالب وردپرس چند منظوره کدام است؟

هیچ گزینه ی بهترین یا بدترین تم وردپرس وجود ندارد (اگرچه برخی از آنها هستند که نباید وقت خود را صرف آن ها کنید)، زیرا واقعاً بستگی به این دارد که می خواهید از آن تم برای چه منظوری استفاده کنید. با این حال، Divi به دلیل تطبیق پذیری، انعطاف پذیری و کاربر پسند بودن، باید تاج پادشاهی همه تم های چند منظوره وردپرس را در اختیار بگیرد و می تواند پاسخ گوی بهتری برای نیاز های متفاوت شما باشد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT