هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳

هزینه های آیلتس به نوع فرمت آزمونی که انتخاب می کنید بستگی دارد. هزینه آزمون آیلتس به صورت کامپیوتری ۸۴،۹۰۰،۰۰۰ ریال و برای آزمون کاغذی IELTS ۸۸،۹۰۰،۰۰۰ ریال است به صورت علی‌الحساب از داوطلبان گرفته می‌شود. برای هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳ می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت آزمون آیلتس ۱۴۰۳

هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳

1. آزمون آیلتس مبتنی بر کاغذ:

کلیه درخواست های لغو و بازپرداخت باید با استفاده از فرم درخواست انتقال، لغو و بازپرداخت به همراه اصل رسید پرداخت هزینه آزمون به مرکز ارسال شود.

اگر درخواست انصراف 9 روز قبل از تاریخ آزمون دریافت شود، مانده هزینه آزمون آیلتس دستخوش تغییر خواهد بود. این مبلغ با احتساب کلیه مالیات ها ظرف 10 تا 12 روز کاری از تاریخ درخواست به متقاضی بازپرداخت می شود. درخواست هایی که کمتر از 9 روز قبل از تاریخ آزمون دریافت شود، پذیرفته نمی شود و به داوطلب مسترد نخواهد شد.

2. آیلتس در کامپیوتر:
کلیه درخواست های لغو و بازپرداخت باید با استفاده از فرم درخواست انتقال، لغو و بازپرداخت به همراه اصل رسید پرداخت هزینه 2024 آزمون آیلتس به مرکز ارسال شود. اگر درخواست انصراف 9 روز قبل از تاریخ آزمون دریافت شود، مانده هزینه آزمون آیلتس تغییراتی خواهد داشت.

3. آیلتس UKVI:
کلیه درخواست‌های لغو و بازپرداخت باید با استفاده از فرم درخواست انتقال و لغو/بازپرداخت به همراه اصل رسید پرداخت هزینه آزمون به مرکز ارسال شود.

4. آیلتس OSR:
درخواست لغو آزمون IELTS One Skill Retake می تواند 72 ساعت یا بیشتر قبل از زمان شروع آزمون تحت شرایط زیر لغو شود:

شرایط پزشکی جدی ممکن است مانع از حضور یا اجرای عادی شما در روز آزمون شود. چنین شرایطی هنگام پرداخت هزینه 2024 آزمون آیلتس مستلزم مدرک تأیید کننده گواهی پزشکی از یک پزشک متخصص است. شواهد سوگ، ضربه روحی، یا سایر اشکال سختی قابل توجه، خدمت سربازی نیز از دیگر موارد در این بخش است.

همچنین اگر می توانید آزمون خود را لغو کنید یا در کمتر از 72 ساعت قبل از آزمون درخواست انتقال دهید. یا آنکه طبق برنامه در آزمون شرکت نکنید، این امکان وجود دارد که بازپرداخت هزینه 2024 آزمون آیلتس صورت نگیرد.

هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳

هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳

هزینه آزمون آیلتس برای فرم گزارش آزمون اضافی (ATRF)

حداکثر پنج گزارش الکترونیکی ATRF را می توان رایگان ارسال کرد. این به شما این امکان را می دهد که نتایج خود را بدون هزینه اضافی به انتخاب های برتر خود ارسال کنید. با این حال، اگر نیاز به ارسال نمرات خود به بیش از پنج دانشگاه داشته باشید، هزینه اداری بیشتری وجود دارد.

همچنین محدودیت روزانه پنج دانشگاه برای ATRF وجود دارد. برای افزودن مؤسسات اضافی پس از ارسال گزارش های اولیه، می توانید به سادگی پس از 24 ساعت به بخش ورود نامزد خود دوباره مراجعه کنید.

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی

آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) یک آزمون زبان انگلیسی برای متخصصان و دانشجویانی است که قصد دارند تحصیلات عالی یا شغل خود را در خارج از کشور دنبال کنند. نمره خوب آیلتس شانس شما را برای پذیرش در دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان افزایش می دهد

داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون آیلتس هستند، ملزم به پرداخت هزینه آزمون آیلتس هنگام ثبت نام در آن و قبل از حضور در آزمون آیلتس هستند. در زیر لیست هزینه 2024 آزمون آیلتس مربوط به هر نوع آزمون آیلتس آمده است.

هزینه آزمون آیلتس

هزینه آزمون برای آزمون آیلتس جنرال حدود 16250 پوند است و می توانید این هزینه را به صورت آنلاین از طریق کارت های نقدی/اعتباری، کیف پول الکترونیکی یا بانکداری خالص پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه، می توانید به راحتی فیش واریز سفارشی آزمون آیلتس خود را از وب سایت آیلتس دریافت کنید.

هزینه آزمون آیلتس برای آزمون جنرال

هزینه 2024 آزمون آیلتس جنرال حدود 16250 پوند است. داوطلبان باید قبل از پرداخت هزینه به وب سایت رسمی IDP مراجعه کنند. در صفحه ثبت نام، داوطلبان می توانند پروفایل خود را ایجاد کرده و مرکز آزمون آیلتس و تاریخ امتحان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هزینه آیلتس برای نوع آکادمیک

هزینه آزمون آیلتس آکادمیک برابر با آیلتس جنرال است که حدود 16250 پوند هزینه دارد.

هزینه آزمون آیلتس برای مهارت های زندگی (A1 و B1)
هزینه آزمون برای سطوح A1 و B1 آزمون آیلتس آزمون مهارت های زندگی 15350 پوند است.

هزینه بازپس گیری آیلتس

هر متقاضی که بخواهد مجددا در آزمون آیلتس شرکت کند به دلیل نمره باند پایین تر یا هر دلیل دیگری باید کل هزینه 2024 آزمون آیلتس را مجدداً برای همان هزینه پرداخت کند. هیچ تفاوتی بین ثبت نام در آزمون آیلتس و شرکت مجدد در آن وجود ندارد.

هزینه تغییر زمان آیلتس

اگر داوطلبی بخواهد امتحان آیلتس خود را تغییر دهد، باید هزینه تغییر زمان آیلتس را رای آن بپردازد. این زمان بندی مجدد تاریخ آزمون آیلتس را پنج هفته از تاریخ آزمون اصلی کاهش می دهد. اگر می خواهید آیلتس خود را به تعویق بیندازید یا لغو کنید، باید هزینه ای نیز برای آن بپردازید.

رسیدگی به درخواست های ویژه آیلتس

آیلتس محیطی راحت را برای همه متقاضیان امتحان تضمین می کند، بنابراین، اگر متقاضی هر یک از مشکلات شنوایی، مشکلات بینایی یا شرایط پزشکی را داشته باشد، می تواند شش هفته قبل از تاریخ امتحان آیلتس، مرکز آزمون خود را از شرایط خاص خود مطلع کند.

تاییدیه رزرو آیلتس

پس از پرداخت هزینه 2024 آزمون آیلتس یک ایمیل تایید نهایی حاوی تمام اطلاعات مربوطه مانند تاریخ، زمان و مکان آزمون آیلتس شما، پنج تا هفت روز قبل از آزمون آیلتس به شناسه ایمیل ثبت‌شده داوطلب ارسال می‌شود. داوطلبان می توانند پوشه خود را به طور مکرر بررسی کنند اگر به نظر می رسد هیچ ایمیلی دریافت نمی کنند و در عین حال مطمئن می شوند که تنظیمات حساب ایمیل آنها به آنها اجازه چنین کاری را می دهد.

آیلتس مبتنی بر کامپیوتر

آزمون آیلتس مبتنی بر کامپیوتر، همانطور که از نام آن پیداست، به جای فرمت سنتی قلم و کاغذ، از رایانه برای برگزاری آزمون استفاده می کند. سوالات، الگوها و سازماندهی همگی مانند نسخه کاغذ و مداد است و حتی فرآیند رزرو آزمون آیلتس نیز یکسان است.
مزیت آیلتس مبتنی بر کامپیوتر این است که نتیجه آن در عرض 5 تا 7 روز منتشر می شود. دانش‌آموزان می‌توانند زمان مناسبی را برای آزمون‌های آیلتس مبتنی بر کامپیوتر انتخاب کنند و تاریخ‌های بیشتری برای آزمون در دسترس است. با پرداخت هزینه 2024 آزمون آیلتس به سادگی می توان در این برنامه ها شرکت کرد.

TRF ها

ظرف یک ماه پس از شرکت در آزمون آیلتس، یک داوطلب می‌تواند درخواست کند تا پنج TRF اضافی را به سازمان‌های دریافت‌کننده (دانشگاه‌ها، نهادهای حرفه‌ای و غیره) تحویل دهد. TRF ها از طریق DHL ارسال می شوند و هزینه دانشجویان بر این اساس محاسبه می شود.

تاریخ

تاریخ های آزمون آیلتس حداکثر 4 بار در ماه ارائه می شود و در مجموع 48 تاریخ ثابت در یک سال تقویمی ارائه می شود. در دسترس بودن تاریخ آیلتس در هند ممکن است برای آیلتس آکادمیک و جنرال متفاوت باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT