پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت (بروز رسانی خرداد ۱۴۰۲)

زمان مطالعه 3 دقیقه

براساس قوانین پرداخت‌یارها؛ سقف واریز از درگاه پرداخت پلتفرم‌های رمزارز از هر کد ملی در شبانه روز ۲۵ میلیون تومان است. اما اگر کاربری قصد پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت را داشته باشد چه کاری باید انجام دهد ؟

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

مدتی قبل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک تصمیم بر مسدود کردن درگاه‌های پرداخت بدون اینماد گرفتند و اعلام کردند که از ۲۴ آبان ۱۴۰۱ این فرایند آغاز خواهد شد؛ آثار این تصمیم در وهله اول متوجه کسب‌وکارهای پرمخاطب اما رگوله نشده مانند صرافی‌های رمزارز بود که علی‌رغم داشتن کد مالیاتی در دسته‌های اینماد جایی نداشتند. این شد که نهادهای صنفی و کسب‌و‌کارها با نهاد قانون‌گذار بانک مرکزی، مذاکره کردند و بانک مرکزی مقرر کرد تا زمان رگوله نشدن این صنعت، به جای الزام دریافت اینماد، کد پایانه‌های صرافی‌های رمزارزی به ۷۸۰۰۰ تغییر کند و سقف واریز از درگاه پرداخت اینترنتی از ۵۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان برسد، به عبارتی دیگر؛ سقف واریز روزانه هر کد ملی از طریق درگاه همچنان ۱۰۰میلیون تومان باقی‌ ماند چرا که واریز این مبلغ در چهار نوبت و با کارت‌های بانکی مختلف امکان‌پذیر بود؛ اما بانک مرکزی از سال گذشته محدودیت واریز از درگاه ای‌پی‌جی برای هر ‌کد ملی اعمال کرده؛ براساس این اقدام یک یا چند تراکنش از یک کد ملی که جمع مبلغ آنها بالاتر از ۲۵ میلیون تومان در شبانه روز باشد ناموفق خواهد شد.

روش های خرید در سایت اول پراداخت برای سفارشات بالای ۲۵ میلیون تومان

روش اول:
کاربران می بایست روزانه نسبت به افزایش موجودی خود به اندازه ۲۵ میلیون تومان اقدام نمایند که با توجه به شرایط سفارش ممکن است این روند زمان بر باشد زیرا برای مثال برای یک سفارش ۷۵ میلیون تومانی میبایست در ۳ روز متوالی نسبت به پرداخت اقدام نمایید. ( این گزینه برای کاربران وسفارشاتی مناسب می باشد که دارای محدودیت زمانی پرداخت نیست)

روش دوم:
واریز به حساب های مجموعه اول پرداخت (شرکت پردازش کاران تجارت یاشار) و شارژ آنی حساب شما در همان لحظه. در این روش شما می توانید نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید تا حساب های مجموعه که شامل بانک های اقتصاد نوین، مسکن، ملت، آینده، سامان، پارسیان می گردد؛ خدمت شما اعلام شود.

همچنین در صورتی که فاکتور سفارشات شما بیش از ۲۵ میلیون باشد؛ در زمان پرداخت با صفحه زیر مواجه خواهید شد:

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

سپس با انتخاب گزینه حواله (مورد وسط) صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که می توانید نسبت به مشاهده اطلاعات بانکی مجموعه اقدام فرمایید و با توجه به نیاز خود نسبت به انتقال اقدام نموده و مشخصات تراکنش را در فیلد های مورد نظر وارد فرمایید:

 

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

پرداخت بیش از ۲۵ میلیون در سایت اول پرداخت

مجموعه اول پرداخت همراه در تلاش است تا با ارایه بهترین خدمات و سریع ترین روش های ممکن در کنار شما عزیزان باشد.

بروز رسانی خرداد ماه ۱۴۰۲

دوست و کاربران گرامی شما می توانید همانند سابق از طریق درگاه های موجود بر روی سایت اول پرداخت نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت