ریپورت نمره تافل

پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT یا Score Report

زمان مطالعه 3 دقیقه

آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی است که داشتن مدرک و نمره قبولی بالا در آن، شانس شما را برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های خارجی، خصوصا دانشگاه های آمریکا افزایش می دهد. بعد از اینکه شما در این آزمونثبت نام کرده و شرکت کردید، می توانید بعد از دو هفته نتیجه آزمون خود را در سایت ETS مشاهده کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روندپرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT آشنا کنیم.

ریپورت نمره تافل

اولین سوالی که شاید برای کسانی که با این آزمون آشنایی ندارند، ایجاد می شود این است که ریپورت نمره تافل چیست. همان طور که گفته شد، بالا بودن نمره ای که در آزمون تافل کسب می کنید، شانس شما را برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های جهان افزایش می دهد.

نتیجه این آزمون از طریق حساب کاربری که در سایت ETS ساخته اید، انجام می شود.

بنابراین در صورتی که شما قصد اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های خارجی را دارید، قبل از اینکه برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام کنید، باید این نمره را به همراه سایر مدارک مورد نیاز، برای دانشگاه مورد نظرتان ارسال نمایید. به این نمره ای که شما از این طریق برای موسسه های آموزشی مختلف ارسال می کنید، گزارش نمره و یا Score Report می گویند.

ریپورت نمره تافل
ریپورت نمره تافل

نحوه ارسال ریپورت نمره تافل iBT

ارسال ریپورت نمره تافل iBT در حالت کلی به ۲ صورت انجام می شود.

ریپورت رایگان نمره تافل

حالت اول و رایگان مربوط به زمانی است که شما برای ثبت نام در این آزمون اقدام می کنید، و در طی مراحل ثبت نام تافل ، نام ۴ موسسه آموزشی را برای ارسال خودکار نمره وارد نمایید. با انجام این کار نمره شما به صورت خودکار برای ۴ موسسه ای که انتخاب کرده اید ارسال می گردد بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه ای باشد.

ریپورت رسمی تافل

اما حالت غیر رایگان مربوط به زمانی است که شما برای تعداد بیشتری دانشگاه باید نمره خود را ارسال نمایید. در این حالت باید هزینه ای پرداخت نمایید که در حال حاضر به ازای هر موسسه آموزشی، ۲۰ دلار است.

به عبارت دیگر، در صورتی که شما می خواهید برای ۸ دانشگاه نمره خود را ارسال نمایید، باید ۸۰ دلار هزینه اضافه تر پرداخت نمایید تا برای ۴ مورد از آنها نمره به صورت رایگان ارسال شود و برای ۴ مورد دیگر با احتساب هزینه ای که پرداخت کرده اید، این کار انجام گردد.

توجه:به خاطر داشته باشید که نمره قبولی شما تنها در صورتی توسط موسسه آموزشی مورد قبول واقع می شود که از سوی موسسه ETS برایشان ارسال شود. بنابراین شما نمی توانید در طی مراحل ثبت نام در دانشگاه گزارش نمره خود را به صورت پی دی اف در اختیار دانشگاه قرار دهید.

پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT

برای پرداخت این هزینه شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت از طریق ویزا کارت و مستر کارت

در این روش شما می توانید با استفاده از یکی از کارت های بانکی بین المللی این هزینه را پرداخت نمایید. کافی است یک ویزا کارت و یا مستر کارت داشته باشید تا خودتان هم هزینه ثبت نام در آزمون تافل و هم هزینه ارسال گزارش نمره را پرداخت نمایید.
صدور مسترکارت مجازی

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی اول پرداخت

در صورتی که قادر به استفاده از روش قبل نیستید، می توانید درخواست خود را در سایت اول پرداخت ثبت نمایید تا توسط کارشناسان ما در زمانی بین ۱ الی ۳ ساعت کاری انجام گردد.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT