کیف پول Tron

بهترین 10 کیف پول Tron برای ذخیره و مدیریت توکن های TRX

زمان مطالعه 10 دقیقه

ذخیره، مدیریت و شکوفایی: بهترین کیف پول های Tron را برای محافظت از توکن های TRX خود کاوش کنید. کیف پول Tron را بشناسید.

کیف پول های ترون، کیف پول های رمزنگاری هستند که برای ذخیره TRX، توکن بومی اکوسیستم ترون توسعه یافته اند. علاوه بر این، این توکن دارای ارزش بازار بیش از 6 میلیارد دلار است.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید از این کیف پول ها برای انجام تراکنش های رمزنگاری مختلف در سراسر جهان به صورت فوری استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید توکن های TRX را در عرض چند ثانیه برای دوست خود که در کشور دیگری زندگی می کند ارسال کنید.

طبیعت دوستدار محیط زیست Tron نیز باعث محبوبیت این پروژه در بین جامعه رمزنگاری شده است. در واقع، موسسه رتبه‌بندی کربن کریپتو (CCRI) ترون را در بین بلاک چین‌های سازگار با محیط زیست قرار داد.

افزایش تقاضا برای این توکن کریپتو نیز مردم را به کشف بهترین کیف پول های TRON (TRX) سوق داد.

چرا کیف پول Tron مهم است؟

در اینجا برخی از عوامل مهم کیف پول Tron آورده شده است:

امنیت: کیف پول Tron امن ترین گزینه برای ذخیره TRX ارزشمند و سایر توکن های رمزنگاری پشتیبانی شده شما است. این کیف پول‌های اختصاصی احتمال هک‌ها و سرقت‌هایی را که هنگام اعتماد به ارزهای دیجیتال شما با برنامه‌ها یا صرافی‌های شخص ثالث اتفاق می‌افتد، محدود می‌کنند.

مدیریت و نظارت آسان: دارایی های ارزهای دیجیتال در صرافی ها و کیف پول های مختلف می تواند گیج کننده باشد. در اینجا کیف پول های Tron به شما کمک می کنند تا همه رمزارزهای خود را در یک برنامه واحد نگهداری کنید. همچنین، شما می توانید توکن های خود را بر اساس شرایط بازار فورا مدیریت کنید.

مالکیت دارایی: کیف پول های مورد بحث در این مقاله غیرقانونی هستند، به این معنی که شما کنترل کاملی بر تمام دارایی های رمزنگاری دارید. این مالکیت تحت هیچ شرایطی جایی برای سوء استفاده از توکن های ذخیره شده شما باقی نمی گذارد.

سازگاری دستگاه: ما معمولاً از چندین دستگاه برای خرید، ذخیره و نظارت بر ارزهای دیجیتال استفاده می کنیم. در اینجا کیف پول Tron برای کاربران موبایل و رایانه شخصی در دسترس است و این انعطاف پذیری باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از عوارض می شود.

اتصال DApp: برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApp‌ها، اتصال با صرافی‌ها، بازارهای NFT و پلتفرم‌های سهام را برای ما آسان کرده‌اند. کیف پول Tron به شما امکان می دهد بدون نصب نرم افزار یا برنامه های شخص ثالث، فوراً با این برنامه ها متصل شوید.

حالا بیایید به بهترین کیف پول های Tron شیرجه بزنیم!

کیف پول Tron به نام Exodus

به دنبال کیف پول Tron سازگار با دسکتاپ و موبایل هستید؟ Exodus یک گزینه عالی برای ذخیره و انتقال توکن های TRX است.

با Exodus، می توانید بیش از 260 دارایی رمزنگاری را ذخیره و انتقال دهید. علاوه بر این، می توانید قیمت واقعی ارزهای دیجیتال خود را نیز پیگیری کنید.

یکی از چشمگیرترین ویژگی های این کیف پول «وضعیت رمزنگاری» آن است. در اینجا می توانید وضعیت شبکه همه شبکه های بلاک چین پشتیبانی شده را بررسی کنید. در نتیجه، می‌توانید تراکنش‌ها را در شبکه‌هایی که مشکلات موقتی دارند به تعویق بیاندازید.

شما می توانید این کیف پول را بدون هیچ گونه ثبت نام یا تأیید KYC ایجاد کنید. علاوه بر این، کلیدهای خصوصی و داده های شما برای محافظت از دارایی های رمزنگاری شما رمزگذاری می شوند.

Exodus به عنوان کیف پول دسکتاپ و موبایل برای اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین، می‌توانید افزونه مرورگر آن را در Brave یا Chrome خود اضافه کنید.

امنیت بیشتری می خواهید؟ سپس می توانید کیف پول سخت افزاری آنها را که با Trezor ساخته شده است برای بهترین ویژگی امنیتی انتخاب کنید.

YouHodler

آیا به دنبال کیف پولی هستید که چیزی بیشتر از ذخیره کردن توکن های شما ارائه دهد؟ اگر چنین است، YouHodler مفید است!

ویژگی های اضافی موجود در این کیف پول Tron شامل موارد زیر است:

Crypto Exchange: در اینجا، می‌توانید مستقیماً هر ارز دیجیتال پشتیبانی شده را بر اساس قیمت واقعی آن‌ها در بازار خریداری کنید. همچنین، کریپتوهای خریداری شده اکنون فوراً در کیف پول شما ذخیره می شوند.

حساب بازدهی کریپتو: یک حساب بازده رایگان ایجاد کنید تا از دارایی های ذخیره شده خود بازدهی ایجاد کنید. در این صورت می توانید نرخ بهره سالانه تا 8 درصد دریافت کنید.

وام های رمزنگاری شده: این کیف پول تا 90 درصد وام برای دارایی های رمزنگاری شما فراهم می کند. علاوه بر این، می توانید این مبلغ وام را مستقیماً به بانک ها، کارت های اعتباری و صرافی های خود برداشت کنید.

آیا نگران امنیت دارایی های خود هستید؟ نگران نباش!

YouHodler دارای بیمه جرم به ارزش 150 میلیون دلار برای محافظت از دارایی های دیجیتال کاربران است. علاوه بر این، این کیف پول با ارائه دهندگان پرداخت سوئیس و اتحادیه اروپا (EU) شریک است.

می توانید این کیف پول را از اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید. علاوه بر این، شما یک جایزه 10 دلاری برای سپرده اولیه TRX خود دریافت خواهید کرد.

کیف پول Tron به نام Trust Wallet

Trust Wallet پیشرو در صنعت کیف پول های رمزنگاری است. به عنوان مثال، این کیف پول بیش از 60 میلیون کاربر دارد.

این کیف پول با پشتیبانی بایننس یکی از قابل اعتمادترین نام ها در فضای کریپتو است. همچنین می‌توانید فوراً با صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap و PancakeSwap ارتباط برقرار کنید.

این کاربران کیف پول Tron نیز می توانند از سرعت بالای 2000 تراکنش در ثانیه (TPS) بهره مند شوند. در نتیجه، توکن‌های TRX و سایر رمزارزهای شما در عرض چند ثانیه در دسترس هستند.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید NFT های مورد علاقه خود را در این کیف پول ذخیره کنید. همچنین، می‌توانید ارزش واقعی سبد ارزهای دیجیتال خود را نظارت کنید.

Trust Wallet از رمزگذاری درجه نظامی برای محافظت از داده ها و کلیدهای خصوصی شما استفاده می کند. علاوه بر این، می‌توانید با Face ID، گذرواژه‌ها یا Touch ID امنیت بیشتری اضافه کنید.

می توانید این کیف پول را از گوگل پلی یا اپ استور نصب کنید. علاوه بر این، یک افزونه مرورگر برای کاربران کروم و Brave در دسترس است.

Freewallet

Freewallet یک کیف پول چند منظوره Tron است که می توانید بیش از ذخیره سازی توکن TRX به آن اعتماد کنید.

در این کیف پول، می توانید عملکردهایی مانند:

مدیریت دارایی: این کیف پول می تواند تمام دارایی های رمزنگاری شما را بدون برنامه های شخص ثالث اضافی ذخیره و مدیریت کند.

پشتیبانی از چند کریپتو: به غیر از توکن TRX، می‌توانید از این کیف پول برای خرید و ذخیره بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال استفاده کنید.

پشتیبانی کارت: این کیف پول به شما امکان می دهد با استفاده از کارت های نقدی یا اعتباری، توکن های رمزنگاری شده را خریداری کنید.

تراکنش رایگان: می توانید از تراکنش های بی احساس برای تمام دارایی هایی که کیف پول پشتیبانی می کند لذت ببرید.

وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، این کیف پول برای تمام تراکنش‌های رمزنگاری شما تأیید چند امضایی می‌خواهد. علاوه بر این، شما می توانید یک محدودیت تراکنش روزانه/هفتگی برای ایمنی بهتر تعیین کنید.

هنوز در مورد ایمنی دارایی های خود نگران هستید؟ در این صورت، می‌توانید قفل پین، اثر انگشت یا احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را در این کیف پول روشن کنید.

اگر کاربر دسکتاپ هستید، می‌توانید از Freewallet برای دستگاه‌های Windows، OSX، Ubuntu یا Linux خود استفاده کنید. همچنین می توانید این کیف پول را روی دستگاه های اندروید یا iOS خود نصب کنید.

Guarda

آیا می خواهید هنگام ذخیره و تراکنش توکن های TRX خود کاملاً ناشناس باشید؟ Guarda می تواند به شما در انجام این کار کمک کند!

چشمگیرترین ویژگی که می توانید در این کیف پول به آن تکیه کنید، محافظت از توکن ها و داده های شما است. علاوه بر این، می توانید تمام فضای ذخیره سازی و تراکنش خود را بدون تأیید KYC انجام دهید.

رابط کاربر پسند کیف پول Tron به شما کمک می کند توکن های رمزنگاری و NFT های خود را روی یک صفحه مدیریت کنید. همچنین قیمت واقعی ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود را مستقیماً در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را ذخیره نمی کند. به همین دلیل، شما مالکیت کامل تمام دارایی های خود را خواهید داشت. علاوه بر این، آنها همچنین خدمات مشتری 24/7 برای پاک کردن تمام سوالات شما دارند.

آیا از گذاشتن دارایی های بیکار خود در کیف پول خسته شده اید؟ اگر چنین است، می توانید توکن های خود را برای ایجاد بازده اضافی که بین 3٪ تا 20٪ سالانه است، شرط بندی کنید.

کیف پول Guarda برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است. همچنین این کیف پول از مک، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند.

Atomic Wallet

به دنبال یک کیف پول Tron ساده برای ذخیره توکن های TRX خود هستید؟ کیف پول اتمی به کار می آید!

طراحی شیک این کیف پول به شما امکان می دهد سبد ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. در نتیجه، می توانید بر اساس عملکرد آن ارز دیجیتال خاص، به راحتی خرید یا فروش کنید.

کیف پول Atomic دارای امتیاز عالی 4.4/5 در پلتفرم Trustpilot است. تراکنش روان و رابط کاربری ساده (UI) کاربران را در اینجا تحت تأثیر قرار می دهد.

همچنین می توانید از ویژگی تعویض توکن موجود در این کیف پول استفاده کنید. با استفاده از این، می‌توانید به راحتی بیش از 60 جفت ارز دیجیتال را با شانس دریافت 1% بازگشت نقدی مبادله کنید.

این کیف پول همچنین دارای سیستم مدیریت سبد رمزنگاری داخلی خود است. اگر شما یک معامله گر یا سرمایه گذار هستید، می توانید از این ویژگی برای مدیریت و نظارت بر تمام دارایی های رمزنگاری خود استفاده کنید.

کیف پول اتمی در اپ استور و گوگل پلی موجود است. اگر کاربر رایانه شخصی هستید، می‌توانید این کیف پول را در دستگاه‌های MacOS، Ubuntu، Windows، Fedora یا Debian خود دانلود کنید.

کیف پول Tron به نام Trustee Plus

Trustee Plus ویژگی‌های خرید و فروش فوری را با بهترین نرخ تبادل ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می توانید از نقل و انتقالات احساسی آنها نیز بهره مند شوید.

علاوه بر این، می‌توانید از این کیف پول برای تعویض فوری توکن‌های رمزنگاری پشتیبانی شده استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی خود، ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

قابل ذکر است، این کیف پول Tron همچنین دارای فناوری حسابرسی بلادرنگ برای محافظت از دارایی های کاربران است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از ویژگی های امنیتی متعدد آنها به عنوان یک گزینه ایمنی اضافی استفاده کنید.

Trustee Plus همچنین گزینه ای را برای شارژ روان ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای استفاده از این ویژگی ندارید.

این کیف پول همچنین دارای ویژگی کد QR فوری برای انتقال دارایی های رمزنگاری شما است. در اینجا تنها چیزی که نیاز دارید این است که این کد را با فرستنده به اشتراک بگذارید.

می توانید این کیف پول را روی دستگاه های iOS یا اندروید خود نصب کنید. علاوه بر این، آنها خدمات مراقبت از مشتری اختصاصی برای حمایت از شما دارند.

BitKeep

آیا مشتاقید در مورد کیف پول Tron که در بین 10 میلیون کاربر قابل اعتماد است بدانید؟ سپس، BitKeep را با ارزش کل معامله به ارزش بیش از 100 میلیارد دلار بررسی کنید!

علاوه بر این، کیف پول های تلفن همراه آن ها رتبه بندی مشتریان قابل توجهی دارد. به عنوان مثال، کاربران اندروید در گوگل پلی امتیاز 4.9/5 را به خود اختصاص داده اند. همچنین این کیف پول تا به امروز بیش از 500 هزار بار دانلود داشته است.

علاوه بر این، این کیف پول فقط به ذخیره توکن های TRX شما محدود نمی شود. در اینجا می توانید به لانچ پد، مبادله و بازار NFT آنها نیز دسترسی داشته باشید.

BitKeep یک استخر ذخیره به ارزش بیش از 1 میلیون دلار به عنوان بیمه در برابر دارایی های ذخیره شده شما دارد. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های امنیتی مانند رمز عبور برنامه، اثر انگشت یا تأیید چهره را نیز در این کیف پول فعال کنید.

همچنین می‌توانید از این کیف پول برای پیگیری قیمت واقعی ارزهای دیجیتال و NFT خود در بازار استفاده کنید. همچنین، هوش DEX بلادرنگ آن‌ها به شما کمک می‌کند هزاران دارایی رمزنگاری پشتیبانی‌شده را فوراً مبادله کنید.

این کیف پول در گوگل پلی و اپ استور موجود است. علاوه بر این، می‌توانید افزونه مرورگر آن‌ها را از فروشگاه وب Chrome نیز اضافه کنید.

Coinomi

آیا توکن های TRX خود را با کمک چندین دستگاه مدیریت می کنید؟ اگر چنین است، Coinomi می تواند یک کیف پول Tron عالی برای شما باشد.

از نظر امنیتی، این کیف پول تا به امروز هرگز هک نشده است. در واقع، این کیف پول از زمان آغاز به کار خود در سال 2014، ایمنی کاربر خود را به خطر نینداخته است.

همچنین می توانید از این کیف پول برای ذخیره و تراکنش دارایی های رمزنگاری شده از بیش از 125 بلاک چین استفاده کنید. علاوه بر این، کوینومی همچنین به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با بیش از 165 ارز فیات خریداری کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید بلافاصله با پلتفرم های Web3 و مرورگرهای DApp متصل شوید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در فرصت‌های وام‌دهی، وام‌گیری و سرمایه‌گذاری کریپتو مشارکت کنید.

مدیریت دارایی های رمزنگاری مختلف می تواند گیج کننده باشد، درست است؟ نگران نباش؛ بخش «نمای کلی» این کیف پول به شما کمک می‌کند همه ارزهای دیجیتال خود را در یک نگاه مدیریت و نظارت کنید.

اگر کاربر دستگاه تلفن همراه هستید، می توانید Coinomi را از اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید. این کیف پول برای کاربران رایانه های شخصی برای Linux، macOS و Windows در دسترس است.

کیف پول Tron به نام imToken

imToken که در سال 2016 معرفی شد، بیش از 12 میلیون کاربر دارد. علاوه بر این، کاربران آنها دارایی های رمزنگاری شده را به ارزش بیش از 500 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله منتقل کرده اند.

از نظر امنیت، این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را با استفاده از روش رمزگذاری داده ایمن می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید قفل اثر انگشت یا رمز عبور را بر این اساس اضافه کنید.

شما همچنین می توانید از این کیف پول Tron برای ذخیره و تراکنش دارایی های بیش از 20 شبکه بلاک چین استفاده کنید. علاوه بر این، آنها همچنین دسترسی شما را به بیش از 600 DApp تأیید شده فراهم می کنند.

قابل ذکر است، می‌توانید دارایی‌های رمزنگاری متعدد خود را مدیریت کرده و بر اساس آن نمونه کارها را سازماندهی کنید. همچنین، می‌توانید NFT‌های خود را ذخیره کنید و قیمت آن‌ها در بازار را دنبال کنید.

علاوه بر این، می‌توانید تمام توکن‌های رمزنگاری خود را از برنامه نظارت و مدیریت کنید. همچنین، می توانید تاریخچه تراکنش ها و موجودی کیف پول را در چند مرحله ساده مرور کنید.

imToken برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کمک آنلاین آنها را از طریق ایمیل دریافت کنید.

افکار نهایی

در پایان، انتخاب کیف پول مناسب برای ذخیره و مدیریت توکن های TRX شما بسیار مهم است. این مقاله ویژگی اصلی بهترین کیف پول های Tron موجود در فضای کریپتو را برجسته می کند.

در نهایت، انتخاب کیف پولی که متناسب با ترجیحات شما باشد به شما بستگی دارد. با این حال، امنیت، سازگاری دستگاه و سهولت استفاده را در اولویت قرار دهید.

همچنین می توانید بهترین کیف پول های رمزنگاری سخت افزاری را بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت