آنتی ویروس برای ویندوز

8 آنتی ویروس برای ویندوز 10

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا شما یک کاربر ویندوز هستید که سوال دارید بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست؟ ممکن است گیج کننده باشد. امل گزینه های زیادی در خارج وجود دارد. چگونه می‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام آنتی ویروس ویندوز استفاده کنید؟ آنتی ویروس برای ویندوز را بشناسید.

به همین دلیل است که ما تعداد زیادی برنامه را بررسی کرده ایم تا بتوانیم لیستی از برنامه های محکم و قابل اعتماد برای ویندوز ارائه دهیم. برنامه هایی که می‌توانید برای طولانی مدت استفاده کنید.

1.آنتی ویروس برای ویندوز Microsoft Defender

Microsoft Defender همان اپلیکیشن چند سال پیش نیست. این مجموعه زمانی به دلیل استفاده از منابع سیستم و ارائه استاندارد پایین حفاظت شهرت داشت، اما همه چیز تغییر کرد. اکنون، Microsoft Defender برخی از ساده ترین راه ها را برای افزایش امنیت شما در ویندوز 10 ارائه می‌کند.

البته یکی از مهم ترین نکات فروش مایکروسافت دیفندر، ادغام کامل آن با سیستم عامل ویندوز است. مدیریت حفاظت از ویروس، محافظت از فایروال، امنیت دستگاه و امنیت برنامه به راحتی از منوی تنظیمات ویندوز آسان است.

2. Kaspersky Internet Security

Kaspersky نامی شناخته شده در دنیای امنیت آنلاین است. این شرکت سه مجموعه آنتی ویروس را ارائه می‌دهد: آنتی ویروس، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی و امنیت ابری. هر سه از بهترین برنامه های امنیت اینترنت برای ویندوز 10 هستند.

در حقیقت، Kaspersky Internet Security برنامه دیگری است که در گذشته با مشکلات عملکردی دست و پنجه نرم می‌کرد. اما، مانند Windows Defender، این مشکلات کاملاً حل شدند. این مجموعه با وجود آزمایش بیش از 1.6 میلیون نمونه، تنها سه مورد مثبت کاذب را در آزمایش نشان داد.

برنامه آنتی ویروس سطح پایه (29.99 دلار) فقط رایانه های شخصی رومیزی را پوشش می‌دهد. با 10 دلار بیشتر، مجموعه امنیت اینترنت (39.99 دلار) پشتیبانی تلفن همراه را با حداقل هزینه اضافی اضافه می‌کند. این بهترین گزینه برای اکثر کاربران است.

3.آنتی ویروس برای ویندوز Malwarebytes Premium

Malwarebytes یکی دیگر از بهترین برنامه های آنتی ویروس در ویندوز است. برنامه نسخه رایگان این شرکت سالهاست که محبوب بوده است.

با این حال، اگر می‌خواهید از محافظت 24 ساعته در زمان واقعی لذت ببرید (به جای محدود شدن به اسکن های دستی متناوب)، باید هزینه نسخه پریمیوم را بپردازید. برنامه های سطح ابتدایی فقط از یک دستگاه محافظت می‌کنند و هزینه آن 38.24 دلار در سال است. در ازای این هزینه، محافظت در برابر سرقت هویت، باج افزار، وب سایت های تقلبی، بدافزار و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

خوشبختانه، می‌توانید از نسخه ضعیف تر برنامه با دوره آزمایشی 14 روزه آن استفاده کنید.

4. Bitdefender Internet Security

Bitdefender Internet Security بدون شک یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز است.

سه نسخه مختلف از این برنامه در دسترس کاربران ویندوز است: Total Security با 35.99 دلار (که دستگاه های تلفن همراه را پوشش می دهد)، Internet Security با 32.99 دلار (شامل محافظت از فایروال و وب کم) و Antivirus Plus با قیمت 19.99 دلار (مجموعه پولی سطح ابتدایی). در صورت تمایل می‌توانید نسخه اندروید و iOS بیت دیفندر را جداگانه خریداری کنید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه بیت دیفندر می‌توان به محافظت چندلایه باج افزار، پیشگیری از تهدیدات شبکه و کنترل های والدین اشاره کرد.

5.آنتی ویروس برای ویندوز F-Secure Internet Security

یک ورودی کمتر شناخته شده در این لیست، F-Secure Internet Security انتخاب خوبی است اگر نام های بزرگ را امتحان کرده اید و هنوز چیزی متفاوت می‌خواهید.

ویژگی های آن مانند حفاظت بانکی و حالت بازی از شما در تراکنش های مالی و جلسات بازی محافظت می‌کند. با توجه به سبک وزن آن، F-Secure Internet Security بهترین گزینه برای افرادی است که از یک ماشین قدیمی تر و با مشخصات پایین استفاده می‌کنند.

دو نسخه از F-Secure وجود دارد: F-Secure Internet Security (که قبلاً F-Secure SAFE نامیده می شد) و F-Secure Total. قیمت هر کدام بسته به تعداد دستگاه هایی که می‌خواهید محافظت کنید متفاوت خواهد بود، اما اگر می‌خواهید فقط از یک دستگاه محافظت کنید، اینترنت سکیوریتی 24.99 دلار در سال و F-Secure Total برای شما 34.99 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

اگر یک راه حل امنیتی ارزان (اما خوب) می‌خواهید، F-Secure Internet Security را دریافت کنید.

6. McAfee Total Protection

McAfee Antivirus یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین نام ها در فضای آنتی ویروس است و می‌توانید برای تمام نیازهای محافظت از بدافزار ویندوز به آن اعتماد کنید.

این برنامه مجموعه ای از ویژگی های امنیتی از فایروال، مدیریت رمز عبور، و خردکن فایل گرفته تا نظارت بر هویت، حفاظت از وب، کارشناسان امنیت آنلاین و غیره را ارائه می‌دهد.

علاوه بر ویژگی های معمول بالا، این برنامه همچنین نظارت بر هویت و محافظت شخصی شده را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند ایمیل ها، SSN و حساب های بانکی خود را نظارت کنید.

این ابزار چهار طرح درد مختلف را ارائه می‌دهد. با این حال، می‌توانید قبل از انتخاب طرح، اشتراک های رایگان 30 روزه را نیز امتحان کنید.

7.آنتی ویروس برای ویندوز ESET NOD32

NOD32 دارای برخی از پایین ترین نرخ های مثبت کاذب است، سبک است و به طور مداوم در بالای نمودارهای عملکرد قرار دارد.

در واقع، بسیاری از کاربران قدرتمند قبلاً به تثلیث مقدس NOD32 (که بر فایل های سیستم تمرکز می‌کند)، Malwarebytes (که بر مسائل مبتنی بر وب تمرکز می‌کند) و CCleaner (ابزار بهینه‌سازی رایانه شخصی) سوگند یاد می‌کردند. متأسفانه، CCleaner دیگر آن برنامه قابل اعتماد سابق نیست، اما همچنان برای اسکن های یکباره قابل استفاده است.

قیمت این سه طرح 40، 50 و 60 دلار است. طرح سطح ورودی شامل پشتیبانی از فایروال های شخصی و فیلترهای هرزنامه نمی‌شود.

ESET همچنین یکی از بهترین وبسایت های اسکن و حذف ویروس آنلاین رایگان را در بازار دارد.

8. Norton 360

نه، این اشتباه تایپی نیست، ما واقعاً Norton را به عنوان هشتمین و آخرین انتخاب خود توصیه می‌کنیم.

سوئیت نورتون تاریخچه ای خوشنامی گدارد. زمانی وجود داشت – در حوالی آغاز هزاره – که در بازار آنتی ویروس یک بند نافذ مانند داشت. رشد محصولات ضد بدافزار رایگان قابل اعتماد، همراه با کاهش روزافزون نورتون در منابع سیستم، شاهد کاهش محبوبیت آن در دهه آینده بود.

حرکت سریع به امروز و نورتون 360 بار دیگر ارزش بررسی دارد. Norton 360 از اسکن بدافزار، رتبه‌بندی بلادرنگ وب‌سایت، مسدود کردن URL مخرب، حفاظت از فیشینگ و تشخیص مبتنی بر رفتار پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این ابزار ویژگی هایی مانند SafeCam برای رایانه شخصی را نیز ارائه می دهد که در صورت تلاش شخصی برای دسترسی به وب کم شما به شما هشدار می دهد. و VPN بدون ورود به سیستم وجود دارد که به شما امکان می دهد به صورت ناشناس از هر کجا مرور کنید.

سه طرح نورتون 360 بسته به ویژگی های اضافی مورد نیاز شما بین 20 تا 50 دلار در سال هزینه دارند. همچنین می توانید نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه را امتحان کنید.

از رایانه شخصی خود در ویندوز 10 محافظت کنید

برخی از مجموعه های آنتی ویروس رایگان شخص ثالث موجود در بازار کافی هستند. علاوه بر این، اکثریت به طور قابل توجهی از مایکروسافت دیفندر از منابع بیشتری استفاده می کنند، بدون اینکه به صفحه نمایش های آزاردهنده و مداوم اشاره کنیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT