آپدیت جدید سایت اول پرداخت (احراز هویت و تسویه سریع تر از همیشه)

آپدیت جدید سایت اول پرداخت (احراز هویت و تسویه سریع تر از همیشه)

زمان مطالعه 3 دقیقه

اول پرداخت ضمن تشکر از همراهی تمامی کاربران خود که طی سال ها فعالیت مجموعه به این مجموعه اعتماد داشته و تراکنش های بین المللی خود را از طریق ما انجام داده اند به اطلاع می رساند که در سال 1402 بنا به درخواست کاربران خود و ارتقا پلتفرم رو به رشد خود اولین آپدیت پلتفرم وب سایت اول پرداخت را منتشر کرد.

این آپدیت شروعی به انتقال مرحله به مرحله و ریدیزاین سایت است. همه این تغییرات بنا به درخواست شما کاربران گرامی و آسان تر شدن کار با وب سایت است و در مراحل بعدی سعی بر ساده تر شدن روند ثبت نام، ثبت سفارش و برداشت وجه (بصورت آنی و لحظه ای) از سایت خواهیم داشت. همچنین از همه کاربران عزیز می خواهیم نظرات خود را در هرچه بهتر شدن خدمت رسانی به تمامی ایرانیان برای ما از طریق ایمیل [email protected] ارسال نمایید.

برخی تغییرات در آپدیت جدید سایت اول پرداخت

تایید اتومات کد پستی

از این پس کاربران اول پرداخت می توانند کد پستی و آدرس خود را به صورت اتوماتیک و فقط با وارد کردن کد پستی خود تایید نمایند و دیگر نیاز به مرحله اضافه تر و پیچیده ای برای احراز کد پستی نیست.

تایید اتومات شماره کارت بانکی

با این امکان شما با وارد کردن شماره کارت خود می توانید بدون نیاز به ارسال عکس کارت بانکی خود تمامی اطلاعات را از بانک دریافت کنید و شماره شبا و شماره حساب خود را نیز به صورت اتومات پیدا کنید. با این امکان دیگر نیازی به احراز اینکه کارت متعلق به خودتان است ندارید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید کارتی که به نام خودتان است را به سایت اضاف کنید و از کارت بانکی در تراکنش های واریز و برداشت استفاده نمایید.

احراز هویت سریع تر بدون نیاز به ارسال سلفی

باتوجه به اینکه کاربران در گرفتن سلفی و نوشتن تعهد استفاده از سایت اول پرداخت سختی هایی را متحمل می شدند اول پرداخت با اضافه کردن امکان احراز هویت ویدئویی و گرفتن یک فیلم 10 ثانیه ای این امکان را فراهم نمود که مثل تمامی سرویس های حرفه ای در دنیا شما با ارسال یک ویدئو از ارسال سلفی و نوشتن تعهد طولانی و تایید دستی اکانت که ساعت ها ممکن بود طول بکشد در زمانی زیر 15 دقیقه اکانت خود را تایید کنید و تراکنش های خود را ثبت نمایید. این امر با سیستم تایید و احراز هویت هوشمند جدیدی در اول پرداخت انجام میگیرد.

ارتقا بیش از پیش اطلاعات کاربران و امنیت سایت

در ورژن جدید سایت ما اهمیت چند برابری را بر روی امنیت کاربران، حریم خصوصی و پروتکل های جدید امنیتی داشته ایم که وب سایت را از هر لحاظ ایمن تر از گذشته برای کاربران تقویت کنیم. همچنین استفاده از سیستم مانیتورینگ جدید و پیشرفته جهت جلوگیری از سو استفاده و کلاهبرداری (اجاره اکانت کاربری).

سیستم شناسایی اتومات کلاهبرداران اینترنتی

در سیستم جدید احراز هویت و تایید کارت های بانکی ما با کلاهبرداری اینترنتی کاملا مقابله کرده ایم و هر گونه مورد مشکوک را سریعا به صورت اتوماتیک مسدود کرده و تمامی موارد سریعا به اطلاع مراجع قضایی می رسد تا کاربران ما و تمامی کسانی که ممکن است به دام کلاهبردارن اینترنتی گرفتار شوند را امن نگه داریم.

شناسایی موارد مشکوک و حفظ امنیت حساب های کاربری

در سیستم جدید شناسایی ورود ها به پلتفرم اول پرداخت و ردگیری سفارشات هر گونه استفاده مشکوک و ورود نامعتبر شناسایی شده و به کاربران اطلاع داده و حساب کاربری کاربر به صورت معلق می شود تا  از هر گونه سو استفاده از حساب جلوگیری شود.

اول پرداخت سعی بر این دارد که پلتفرم خود را ارتقا بخشد تا کاربران بتوانند ضمن آسان تر کار کردن با سایت و انجام تراکنش ها در سریع ترین زمان ممکن از امنیت بالایی نیز برخوردار باشند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT