خرید از سایت Airtable

راهنمای مبتدیان برای Airtable | پرداخت و خرید از سایت Airtable

زمان مطالعه 6 دقیقه

نحوه استفاده از Airtable را بیاموزید، ابزاری قدرتمند که می تواند به شما در ردیابی پروژه ها، مدیریت وظایف و سازماندهی داده های خود بدون زحمت کمک کند. خرید از سایت Airtable را می توانید از سایت اول پرداخت انجام دهید.

اگر به دنبال راه‌های ساده‌تر، جامع‌تر یا راحت‌تر برای سازمان‌دهی اطلاعات، پیگیری پروژه‌های خود و در مجموع کارآمدتر هستید، تنها نیستید. طیف گسترده ای از ابزارها وجود دارد که هر کدام به دنبال تسریع بهره وری شما و کمک به انجام کارهای بیشتر هستند.

Airtable چیست؟

Airtable یک ابزار بهره وری است که راه های مختلفی را برای سازماندهی، نمایش و استفاده از داده های شما ارائه می دهد. این به عنوان تلاقی بین صفحه گسترده و ابزار پایگاه داده فرمت شده است.

اطلاعات شما در نمای «شبکه» صفحه‌گسترده‌مانند شروع می‌شود و از آنجا، می‌توانید جزئیات و ویژگی‌های بیشتری اضافه کنید تا پیگیری همه چیزهایی که باید بدانید را آسان‌تر کنید.

همچنین می‌توانید اطلاعات خود را به سایر نقاط داده متصل کنید تا فرآیندهای پیچیده را ردیابی کنید، و به نماهای مختلف بسط دهید – یک نمای تقویم برای برنامه‌ریزی تاریخ، یک نمای گالری برای یک نگاه بصری به ایده‌های خود، یا حتی یک نمای تابلوی “kanban” که شما اگر در گذشته با Trello خلاقیت داشته اید، ممکن است با آن آشنا باشید.

تمام اطلاعات شما به‌روزرسانی و همگام‌سازی می‌شود و Airtable می‌تواند با سایر برنامه‌های اداری، از جمله Google Calendar و Slack، ادغام شود.

Airtable از طریق وب در airtable.com در دسترس است و آنها همچنین برنامه هایی برای Windows، macOS، iOS و Android دارند. می‌توانید با طرح رایگان، که بیشتر عملکردها و نماهای موجود را ارائه می‌کند، شروع کنید. طرح‌های پولی نیز ارائه می‌شوند، با لایه Pro ویژگی‌های اضافی را باز می‌کند.

دانلود: Airtable برای iOS | اندروید | macOS | Windows (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

ویژگی های اصلی Airtable چیست؟

Airtable با “رکوردها” یا ورودی های داده شروع می شود، که در جداول، واقع در “پایه ها” ذخیره می شوند. علاوه بر افزودن جزئیات به سوابق خود با فیلدها، همچنین می توانید نظرات را اضافه کنید و تاریخچه بازبینی را پیگیری کنید. اطلاعات در هر رکورد در بین نماها منتقل می شود.

برای تطبیق پذیری نامحدود در نمایش، سازماندهی و کار با داده های شما، می تواند چندین جدول در یک پایگاه وجود داشته باشد، و هر جدول می تواند حاوی رکوردهای خود باشد و مجموعه ای از نماهای خود را داشته باشد.

نماها در Airtable

Views در Airtable راه های مختلفی برای نمایش و سازماندهی داده های شما ارائه می دهد. نمای پیش‌فرض نمای Grid است که در ظاهر شبیه Microsoft Excel یا بسیاری از ابزارهای صفحه‌گسترده جایگزین به نظر می‌رسد.

در این نما، می‌توانید به تمام داده‌های خود نگاه کنید، یا بخش‌هایی از داده‌های خود را مرتب کنید، فیلتر کنید، گروه‌بندی کنید یا پنهان کنید تا دقیقاً به آنچه می‌خواهید برسید. در حالی که می توانید داده های جدید را در هر نما وارد یا وارد کنید، ممکن است ساده ترین کار برای کاربران جدید باشد که ابتدا در این نما کار کنند.

نماهای اضافی عبارتند از:

. نمای فرم، برای ایجاد فرم ها می توانید برای دیگران ارسال کنید تا رکوردهای جدید ایجاد کنند.

. نمای تقویم، برای برنامه‌ریزی رکوردها در بین تاریخ‌ها.

. نمای گالری، برای تمرکز بر روی تصاویر و پیوست های موجود در سوابق شما.

. نمای صفحه کانبان، که در آن می توانید با سوابق خود به عنوان کارت کار کنید.

. نمای فهرستی برای نمایش سوابق شما به سادگی در قالب فهرست چند لایه.

طرح Pro همچنین یک نمای Timeline برای ردیابی برنامه‌ها و نقشه‌های راه و یک نمای نمودار گانت برای نقشه‌برداری از اتصالات بین رکوردها اضافه می‌کند، علاوه بر این که می‌تواند نماهای شما را به بخش‌هایی برای خوانایی بهتر تقسیم کند.

داده های خود را با فیلدها گسترش دهید

فیلدهای Airtable به افزودن اطلاعات ارزشمند به داده‌های شما کمک می‌کنند. انواع فرمت های ورود متن، کادرهای انتخاب و انواع دیگر موجود است. حتی می‌توانید تصاویر و فایل‌ها را آپلود کنید، فرمول‌های صفحه گسترده ایجاد و اجرا کنید، و رکوردها را در جداول مختلف به یکدیگر لینک دهید.

با افزونه ها، اتوماسیون ها و ادغام ها، حتی پتانسیل بیشتری دارد

اگر نیاز به انجام کارهای بیشتری با داده‌های خود دارید، استفاده پیچیده‌ای دارید، یا قبلاً از سایر ابزارهای بهره‌وری یا برنامه‌های اداری استفاده می‌کنید، Airtable می‌تواند به راحتی در جریان کار شما گنجانده شود.

برنامه‌های افزودنی به افزودن عملکرد اضافی به داده‌های پایگاه شما کمک می‌کنند. افزونه‌هایی برای ابزارهای ارزشمند، مانند جداول محوری، نمودارها، اسکریپت‌های تعاملی، و جستجو، و همچنین برنامه‌های افزودنی شخص ثالثی وجود دارد که به برنامه‌های دیگر متصل می‌شوند یا عملکردهای تخصصی‌تری را اضافه می‌کنند.

اتوماسیون ها به شما این امکان را می دهند که بر اساس اقداماتی که در پایگاه شما اتفاق می افتد، کارهای رایج مانند به روز رسانی سایر رکوردها، ارسال ایمیل، یا صادرات داده ها را تسریع کنید.

اگر نمی‌دانید Airtable چگونه می‌تواند با آنچه قبلاً استفاده می‌کنید ارتباط برقرار کند، Airtable با بیش از 30 برنامه مختلف از جمله Google Drive، Google Calendar، Dropbox، Asana، Slack، Trello، Salesforce و Jira یکپارچه‌سازی می‌کند تا مطمئن شود داده‌های شما دریافت می‌شوند. جایی که باید بدون هیاهو باشد.

برای چه چیزی می توانید از Airtable استفاده کنید؟

Airtable برای برنامه ریزی و سازماندهی زندگی و سرگرمی های شما و ردیابی کارهایی که باید انجام شود بهترین است. اگر اطلاعات زیادی در این زمینه وجود دارد، به احتمال زیاد این ابزار می تواند کمک کند.

احتمالات بسیار زیاد است، اما اگر برای راه‌اندازی اولین پایگاه خود مشکل دارید، Airtable قالب‌های مختلفی را در وب‌سایت خود ارائه می‌کند، چه شخص اول و چه شخص ثالث، تا الهام‌بخش باشد یا جریان کاری شما را آغاز کند. در اینجا فقط چند ایده وجود دارد:

ایجاد تقویم های محتوا

اگر وبلاگ می نویسید، از ویدیوهای یوتیوب فیلم می گیرید، یا پست های رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید، مهم است که بدانید چه کاری و چه زمانی انجام می دهید. می‌توانید از Airtable برای پیگیری ایده‌ها، برنامه‌ریزی پست‌ها و پیگیری پیشرفت خود در حین ایجاد استفاده کنید.

جستجوی شغل، شکار خانه یا خرید مقایسه ای

اگر به دنبال برگزاری یک گیگ جدید یا یافتن یک مکان جدید هستید، Airtable به راحتی می تواند به عنوان برنامه ای برای ردیابی برنامه های کاربردی شما و آنچه که به بهترین وجه با معیارهای شما مطابقت دارد، خدمت کند. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، می‌توانید قیمت‌ها را در خرده‌فروشی‌های مختلف دنبال کنید و ویژگی‌های محصول را به روشی یکنواخت و سازمان‌یافته مقایسه کنید.

برنامه ریزی و لیست کارها

اگرچه Airtable ممکن است برای لیست گاه به گاه کارهای خانه کمی بیش از حد ساخته شود، اگر بیشتر روی برنامه ریزی پروژه ها برای خانه یا محل کار سرمایه گذاری کرده اید، یا به یک برنامه برای مقابله با لیست کارهای مکرر، ماندن در مسیر و جلوگیری از غرق شدن نیاز دارید، Airtable عالی است. برای مدیریت هر جزئیات

شروع کار با این ابزار قدرتمند بهره وری آسان است

Airtable یک ابزار بهره وری منحصر به فرد، قدرتمند و کاربردی است که به شما کمک می کند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را مدیریت کنید، سپس آن را به روش هایی که می خواهید سازماندهی، قابل مشاهده و عملی کنید. و می توانید آن را به ابزارهای دیگر اضافه کنید تا یک گردش کار بهره وری شخصی ایجاد کنید که کاملاً برای شما کار می کند.

Airtable را امتحان کنید، اما اگر احساس می‌کنید که برای شما مناسب نیست، و هنوز باید اطلاعات زیادی را سازماندهی کنید، ابزارها و برنامه‌های دیگری برای کمک به کارآمد نگه داشتن شما در دسترس هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT