استفاده از Midjourney رایگان

آیا استفاده از Midjourney رایگان است؟ نه، اما هنوز هم ارزشش را دارد

زمان مطالعه 3 دقیقه

کنترل Midjourney امکان طراحی‌های خارق‌العاده از تنظیمات نسبت تصویر گرفته تا ارتقاء رزولوشن بالا را فراهم می‌کند.

یک اشتراک اولیه با قیمت 10 دلار برای زمان کافی GPU توصیه می شود. برنامه های مختلف ماهانه و سالانه نیز موجود است.

آزمایش‌های رایگان گاهی اوقات پس از راه‌اندازی مدل جدید در دسترس است. اطلاعیه های X را برای به روز رسانی دنبال کنید.

اگرچه Midjourney هزینه دارد، اما همچنان یکی از محبوب ترین مولدهای هوش مصنوعی در اطراف است – و دلیل خوبی هم دارد! وقتی Midjourney مدل بعدی خود را راه اندازی کرد، یک طرح کم هزینه بگیرید یا یک آزمایش رایگان را امتحان کنید.

چه چیزی Midjourney را از گزینه های جایگزین جدا می کند؟

بسیاری از مولدهای هنری جایگزین هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید، اما مردم همچنان ترجیح می دهند برای Midjourney هزینه نمایند.

چیزی که ارزش اشتراک را دارد، سطح کنترلی است که برای ایجاد طرح‌های واقعاً خاص دارید. این شامل امکان تغییر نسبت تصویر، ایجاد چندین نسخه سریع در یک حرکت، و تصاویر با وضوح بسیار بالاتر است.

استفاده از Midjourney رایگان

استفاده از Midjourney رایگان

یک راه حل بالقوه این است که Midjourney در پلتفرم اجتماعی به نام Discord میزبانی می شود. این می تواند برای کاربران جدید گیج کننده باشد، به خصوص که بیشتر تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی را می توان در یک مرورگر وب استفاده کرد.

اما، از سوی دیگر، این تصمیم به ایجاد یک جامعه پر رونق از افرادی که هنر هوش مصنوعی را انجام می دهند کمک کرده است. با وجود یک وب‌سایت در حال توسعه، زمان زیادی نمی‌گذرد که Midjourney در دسترس ‌تر می‌شود.

مجموعه ابزارهای Midjourney و جامعه خلاق پر رونق به شما الهام می‌دهد تا یک پس‌زمینه دسکتاپ سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید یا خودنگاره‌های جذاب هوش مصنوعی ایجاد کنید.

تفکیک قیمت گذاری Midjourney

ما توصیه می کنیم با یک اشتراک اولیه با هزینه 10 دلار شروع کنید. زمان GPU سریع آن به اندازه کافی برای چرخش صدها تصویر است.

در اینجا مروری بر برنامه های مختلف Midjourney است:

استفاده از Midjourney رایگان

استفاده از Midjourney رایگان

آزمایشات رایگان Midjourney در آینده را دنبال کنید

اگر چشم تیزبین دارید و از انتظار برایتان مهم نیست، می‌توانید برای یک آزمایش رایگان صبر کنید. در گذشته، Midjourney یک آخر هفته آزمایشی رایگان را برای جشن راه اندازی یک مدل جدید اعلام کرده بود.

می‌توانید اکانت Midjourney را در X (توئیتر سابق) دنبال کنید تا اطلاعیه‌های غافلگیرکننده درباره آزمایش‌های رایگان را پیگیری نمایید.

از زمانی که Midjourney در جولای 2022 راه اندازی شد، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی شهرت پیدا کرده است. کیفیت تصاویر ایجاد شده با استفاده از Midjourney فوق‌العاده است، راه‌های زیادی برای ایجاد سبک‌های هنری مختلف وجود دارد، و به‌روزرسانی‌های مدل ثابت واقعاً چیزی را ارائه می‌دهند که جامعه می‌خواهد ببیند.

نه، Midjourney رایگان نیست، اما اگر یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی وجود دارد که ارزش خرید اشتراک برای آن را داشته باشد، این یکی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT