آیوتا (IOTA)

آیوتا (IOTA) و بدست اوردن این ارز بوسیله رانندگی با جگوار

زمان مطالعه 2 دقیقه


اول پرداخت
ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در این مقاله به بررسی آیوتا (IOTA) و بدست اوردن این ارز بوسیله رانندگی با جگوار می پرداریم.

آیوتا (IOTA)

آیوتا (IOTA) که در رتبه پانزدهم بازار قرار دارد در یک روز گذشته شاهد پامپ قیمتی خوبی بوده و رشد 17 درصدی را تجربه کرده است. علت این امر، همکاری با شرکت خودروسازی بریتانیایی جگوار می باشد. با توجه به گزارش رویترز، شرکت جگوار برای مقابله با مشکل ترافیک شهری از IOTA استفاده خواهد کرد و این امر منجر به کاهش تعداد تصادفات خواهد شد.

رانندگان خودروهای جگوار از جمله مدل F-Pace در حالی که در جاده مشغول رانندگی هستند با به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند، IOTA به دست می آورند. به همین منظور کیف پول های هوشمند ارز دیجیتال درون ناوگان این خودرو ها گنجانده خواهد شد.

آیوتا (IOTA)
آیوتا (IOTA)

همکاری آیوتا و شرکت جگوار

همکاری آیوتا و این شرکت مهم، نظر جوامع کریپتو را نسبت به خود جلب کرده است و موجب جهش شدید قیمت IOTA شد. یکی از طریف داران مشهور ارز های دیجیتال به نام Anthony Pompliano ادعا کرد ویروس در حال گسترش است. هم چنین خبری دیگر که تاثیر گذار در این افزایش قیمت بوده، راه اندازی آکادمی بین المللی (IOTA Academy) است که دوره های آنلاین برای کدنویسان و توسعه دهندگان نرم افزار جهت آشنایی با تکنولوژی IOTA برگزار می کند.

مشخص نیست این تکنولوزی دقیقا چه زمانی برای استفاده تجاری در دسترس قرار خواهد گرفت و در حال حاضر این کیف پول ها در مرحله آزمایشی هستند.

در حال حاضر با توجه به امار coinmarketcap، قیمت MOITA برابر با 0.113 دلار و مارکت کپ این ارز حدودا 860 میلیون دلار است.

منبع:u.today

امتیاز 4.6/5 - از 33 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT