ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار

5 ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا آماده چاپ عکس یا اثر هنری دیجیتال خود هستید، اما نمی‌دانید که اثر شما روی دیوار چگونه خواهد بود؟ خوشبختانه، ابزارهای آنلاینی وجود دارد که می‌توانید تصویری از هنر خود را بر روی دیوار تجسم کنید. ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار  را در ادامه بشناسید.

چه بخواهید عکس مورد علاقه خود را روی یک بوم بزرگ بکشید، چه بخواهید یک اثر هنری دیجیتالی را چاپ کنید، لازم نیست منتظر بمانید تا ایده ای از شکل ظاهری آن روی یک دیوار داشته باشید.

1.ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار Pictorem

Pictorem یک پلتفرم چاپ است که به شما کمک می‌کند هنری را که دوست دارید روی دیوارهای خود ببینید، تولید کنید. اگر می‌خواهید یک اثر هنری را چاپ کنید، اما ترجیح می‌دهید از شکل ظاهری آن ایده بگیرید، این وبسایتی برای شماست.

با Pictorem، نه تنها می‌توانید تصویر هنری خود را روی دیوار تجسم کنید، بلکه می‌توانید طیف وسیعی از قالب ها را نیز کشف کنید. این به شما این امکان را می‌دهد تا ایده ای در مورد اینکه اثر هنری شما در اشکال مختلف چگونه خواهد بود به دست آورید.

گزینه های مختلف چاپ شامل بوم، اکریلیک، فلز، چوب، قاب، نقاشی های دیواری و موارد دیگر است. اگر چاپ فیزیکی را از Pictorem سفارش نمی‌دهید، همچنان می‌توانید از ابزار ویژوالایزر آن استفاده کنید.

2.ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار Canvy

اگر هنرمند هستید، استفاده از ابزارهای آنلاین برای به نمایش گذاشتن هنر خود می‌تواند شما را در معرض مخاطبان بیشتری قرار دهد. Canvy پلتفرمی است که با در نظر گرفتن نقاشان و طراحان ساخته شده است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید هنر خود را با استفاده از اتاق هایی که به شما کمک می‌کنند نقاشی های زیبای خود را روی دیوار تجسم کنید، به نمایش بگذارید.

در وبسایت Canvy، می‌توانید اتاق های mockup آنها را با انتخاب یک اتاق، آپلود آثار هنری خود، تعیین اندازه و سفارشی کردن ویژگی های اتاق ماکت خود آزمایش کنید. چیزهایی که می توانید در یک اتاق سفارشی کنید شامل رنگ درها، فرش ها، کوسن ها و موارد دیگر است.

Canvy یک طرح رایگان با تعداد محدودی از بارگیری روزانه، آثار هنری، ذخیره سازی و سایر ویژگی ها ارائه می‌دهد. اگر می خواهید از این وبسایت در سطح پیشرفته استفاده کنید، می‌توانید برای بسته پولی با امکانات نامحدود ثبت نام کنید.

3.ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار PhotoFunia

PhotoFunia یک وبسایت عالی برای کسانی است که به دنبال کشف انواع جلوه های سرگرم کننده دیوار هستند. شما می‌توانید تصاویر و نقاشی های خود را بر روی انواع مختلف دیوارها، از جمله موزه، گالری هنری، دیوار پوستر و موارد دیگر مشاهده کنید.

استفاده از این ابزار رایگان است و یک رابط کاربری ساده ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد فقط در چند مرحله جلوه ها را بررسی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به PhotoFunia بروید، یک افکت را انتخاب کنید، عکس خود را آپلود کنید و آماده هستید.

4.WallApp

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای تجسم هنر روی دیوار هستید، این همان راه است. WallApp ابزاری است که توسط Art Heroes ایجاد شده است، که پلتفرمی است که سازندگان می‌توانند آثار خود را بفروشند.

ابزار WallApp دارای یک سیستم drag and drop است که به شما امکان می‌دهد هنر خود را به راحتی به دیوارها اضافه کنید. هنگامی که عکس خود را به WallApp اضافه کردید، می‌توانید آن را در موقعیت قرار دهید و با کشیدن آن اندازه را تنظیم کنید.

WallApp همچنین به شما امکان می‌دهد تصویری از اتاق نشیمن خود اضافه کنید. به این ترتیب، می‌توانید دقیقاً ببینید که برخی آثار هنری روی دیوارهای شما چگونه به نظر می‌رسند.

5.ابزار آنلاین برای ترسیم هنر بر روی دیوار ArtPlacer

ArtPlacer ابزاری است که برای هنرمندان و سازندگانی طراحی شده است که می‌خواهند کارهای خود را در مدل های اتاق مشاهده و به اشتراک بگذارند. ArtPlacer به عنوان یک راه عالی برای رشد و مدیریت کسب و کار هنری شما به صورت آنلاین عمل می‌کند.

این یک ابزار پولی با ویژگی های فراوان است، از جمله بیش از 2000 ماکت اتاق، نمایشگاه های مجازی و فضاهای شخصی که در آن می‌توانید تصویری از یک اتاق آپلود کنید و هنر را مشاهده کنید. خوشبختانه، می‌توانید با ثبت نام در یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه، این ابزار را امتحان کنید.

از فناوری برای ارتقای هنر خود به سطح بعدی استفاده کنید

استفاده از ابزارهای آنلاین کار با هنر را راحت تر می‌کند. اکنون که ابزارهای ذکر شده در بالا را در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی هنر خود را روی دیوارها تجسم کنید. خواه یک عکس باشد یا یک نقاشی دقیق، می‌توانید ایده ای از اینکه هنرتان روی یک دیوار چگونه به نظر می‌رسد داشته باشید.

مزایای فناوری فراتر از تجسم هنر شما بر روی دیوار است. اگر می‌خواهید با ابزارهای بیشتری بازی کنید تا زندگی خلاقانه خود را ساده تر و سرگرم کننده تر کنید، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با هنر خود با استفاده از فناوری انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT