احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن

احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

1.2 میلیارد دلار دوج کوین از کیف پول های برتر به آدرس های کیف پول ناشناخته در شبکه منتقل شد. در این پست به احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن می پردازیم.

احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن

دوج کوین (DOGE)، میم سکه مورد علاقه ایلان ماسک، در 7 روز گذشته حرکت زیادی را ثبت نکرده است، که نشان دهنده احساسات نزولی علاقه مندان به DOGE است. اما به نظر می‌رسد که نهنگ‌های اصلی ارز دیجیتال تحت تاثیر کاهش قیمت اخیر قرار نگرفته‌اند و همچنان به خرید دوج کوین ادامه می دهند، زیرا WhaleAlert در یک سری توییت‌ها حرکت بازار را گزارش کرده است.

احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن

احتمال پامپ دوج کوین 23 بهمن

حرکت 1.2 میلیارد دلاری دوج کوین توسط نهنگ ها

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط WhaleAlert، ردیاب اصلی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، 1.2 میلیارد DOGE به ارزش 99,241,593 دلار در ساعات اخیر بین کیف‌ پول‌های «ناشناخته» جابه‌جا شده است. سه انتقال متوالی پس از اینکه ارز دیجیتال ضررهای قابل توجهی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرد، هر کدام 400 میلیون Dogecoin را جابه‌جا کرد.

طبق ردیاب قیمت CoinGape، در زمان نگارش این مقاله، DOGE در 24 ساعت گذشته 0.52٪ افزایش یافته است و در حدود 0.0819 دلار معامله می شود. میم کوین تمام سودهای رالی اخیر قیمت را از بین برده است و در هفت روز گذشته 13.11 درصد سقوط کرده است. همچنین حجم معاملات 24 ساعته آن با 47.66 درصد کاهش به 392 میلیون دلار رسیده است.

هدف بعدی دوج کوین کجاست؟

آخرین کاهش قیمت دوج کوین باعث شده تا معامله گران بار دیگر این سوال را ایجاد کنند که آیا این توکن سگ تا به حال توانسته واقعاً از بازار نزولی خود خارج شود یا خیر. اگرچه ارز دیجیتال هنوز نسبت به پایین‌ترین سطح خود در سال 2021 بیش از 60 درصد افزایش یافته است، اما نوسانات مداوم، مثبت ماندن آن‌ها را دشوار می‌کند.

از سوی دیگر، رقبای دوج کوین مانند شیبا اینو، بیبی دوج و توکن BONE و سایر میم کوین های مربوطه شاهد روند صعودی هستند. در 24 ساعت یا 60 روز گذشته، قاتلان DOGE با موفقیت توانسته اند از ارزهای دیجیتال پیشرو در بازار پیشی بگیرند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT