ارائه دهنده گواهی SSL

10 تا از بهترین ارائه دهنده گواهی SSL برای خرید

زمان مطالعه 7 دقیقه

گواهینامه های SSL که در https:// به آن “s” نیز می گویند، تضمین می کند که داده های منتقل شده بین آنها خصوصی و ایمن باقی می مانند. ارائه دهنده گواهی SSL را در ادامه معرفی کرده ایم.

این فایل های داده کوچک این کار را با اتصال یک کلید رمزنگاری به جزئیات مالک سایت و ایجاد یک پیوند رمزگذاری شده بین وب سرور و مرورگر انجام می دهند. انواع مختلفی از گواهینامه های SSL موجود است که بسته به نیاز سایت خود می توانید آنها را از ارائه دهنده میزبانی وب خود یا یک سرویس شخص ثالث خریداری کنید.

پرداخت هاست خارجی

برای اینکه تضمین کنیم در انتخاب زیرساخت‌های وب خود، از جمله نحوه میزبانی وب‌سایت یا ایجاد آن، تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری آگاهانه را دارید، مجموعه‌ای از بهترین ارائه‌دهندگان گواهینامه SSL موجود را گردآوری کرده‌ایم. توضیحاتی در مورد ارائه، ویژگی های کلیدی و قیمت آنها.

بهترین ارائه دهندگان گواهینامه SSL

mix.01

قیمت: رایگان

Wix یک راه حل امنیتی وب سایت یک مرحله ای را برای مشاغل از طیف گسترده ای از صنایع ارائه می دهد. و برای هر فرد یا کسب و کاری که دارای یک وب سایت است، داشتن یک جامع از اصول اولیه امنیت سایبری کلید محافظت در برابر حملات است. این شرکت علاوه بر پلتفرم سازنده وب‌سایت کش و رها کردن پیشرو در صنعت، طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای بهینه‌سازی سایت خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از جمله میزبانی وب رایگان، ویژگی‌های پیشرفته SEO و ثبت نام دامنه.

اگر نحوه ساخت یک وب سایت با Wix را پوشش داده اید، از قبل می دانید که امنیت وب سایت شما به طور خودکار به یکی از بهترین گواهینامه های SSL رایگان در بازار مجهز می شود. این به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی در مورد زمان‌بندی بازسازی یا هزینه‌های اضافی، اطمینان حاصل کنید که داده‌های بازدیدکنندگان همیشه امن است. علاوه بر این، دریافت گواهی رایگان SSL تأثیر مستقیمی بر هزینه نهایی وب سایت دارد و آن را به حداقل می رساند. پیشگیری، تشخیص و پاسخ، ستون های امنیت Wix هستند.

در Wix ما تعهد خود را برای محافظت از وب سایت های کاربران و داده های آنها جدی می گیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار به مرکز حریم خصوصی و امنیت ما مراجعه کنید.

ویژگی های کلیدی:

گواهی SSL رایگان

میزبانی وب قوی

اعتبار سنجی خودکار و روان

02. ارائه دهنده گواهی SSL با DigiCert

قیمت: شروع از 207 دلار در سال

پس از خرید راه حل های امنیتی وب سایت نورتون و سیمانتک در سال 2017، DigiCert به ارائه دهنده گواهینامه SSL برای شرکت های Fortune 500 و Fortune 100 تبدیل شده است. پیشنهادات این شرکت از محصولات استاندارد مانند انواع گواهینامه OV و EV SSL تا راه حل های پیشرفته مانند مدل امنیتی رمزنگاری پس کوانتومی آنها را شامل می شود.

DigiCert علاوه بر ارائه دهنده پیشرو در این زمینه، مستقیماً در توسعه فناوری های جدید SSL مشارکت دارد. این شرکت یکی از اعضای موسس انجمن CA/Browser است، یک نهاد صنعتی متشکل از مقامات صدور گواهینامه و مرورگرهای وب با هدف بهبود روش استفاده از گواهینامه ها به نفع کاربران اینترنت و حفظ امنیت ارتباطات آنها.

ویژگی های کلیدی:

گواهینامه های SSL Wildcard

صدور سریع گواهینامه

مهر اعتماد نورتون

03. سکتیگو

قیمت: شروع از 79 دلار در سال

Sectigo که قبلا به عنوان Comodo CA شناخته می شد، یکی از مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان گواهینامه SSL در میان نام های پیشرو در صنعت است. در سال‌های اخیر، قیمت‌گذاری تهاجمی آن‌ها را قادر ساخته تا به سرعت سهم بازار خود را افزایش دهند و جایگاهی را در میان فروشندگان قابل اعتماد به دست آورند.

Sectigo همه انواع رایج گواهینامه های SSL را ارائه می دهد، از جمله تک دامنه و چند دامنه و همچنین علامت عام با اعتبار دامنه یا سازمان. علاوه بر این، گواهی های اعتبار سنجی توسعه یافته (EV) در هر دو گزینه تک دامنه و چند دامنه در دسترس هستند.

ویژگی های کلیدی:

قیمت مقرون به صرفه

مدیر گواهی بصری

انواع گواهینامه های SSL

04.ارائه دهنده گواهی SSL با GeoTrust

قیمت: شروع از 149 دلار در سال

GeoTrust که قبلا متعلق به VeriSign و Norton بود، در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های تابعه DigiCert فعالیت می کند. کاربران می‌توانند طیف گسترده‌ای از گواهی‌های SSL و محصولات مرتبط، از جمله گواهی‌های اعتبارسنجی تک‌دامنه، وایلد کارد و توسعه‌یافته را دریافت کنند.

GeoTrust تخفیف های قابل توجهی را برای خرید تعداد زیادی مجوز ارائه می دهد و آن را به یکی از بهترین ارائه دهندگان گواهینامه SSL برای مشاغل بزرگ و فروشندگان تبدیل می کند. علاوه بر این، این شرکت راه‌حل‌های مناسبی را برای شرکت‌های سطح سازمانی تحت دسته‌بندی‌های سازمان دولتی، مؤسسه مالی و کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

گزینه های خرید عمده

راه حل های خیاطی برای شرکت ها

گارانتی تا 1.5 میلیون تومان

05. Entrust

قیمت: شروع از 199 دلار در سال

Entrust که قبلاً به عنوان Entrust Datacard شناخته می شد، از همان روزهای اولیه وب جهانی وب، راه حل های امنیتی ارائه می کرد. با طیف گسترده ای از محصولات در صنایع مختلف، گواهینامه های SSL به طور گسترده ای قوی ترین پیشنهاد برند در نظر گرفته می شود.

Entrust برای ارائه خدمات به مخاطبان تجاری خود، فقط اعتبار سازمانی و گواهینامه های اعتبار سنجی توسعه یافته را ارائه می دهد، که اولی در انواع تک دامنه و چند دامنه و همچنین SSL با حروف عام در دسترس است. این گواهی ها را می توان بر روی تعداد نامحدودی از سرورها بدون هزینه اضافی نصب کرد و در طول مدت آنها بدون هزینه جایگزینی مجدداً صادر کرد.

ویژگی های کلیدی:

اسکن آسیب پذیری وب سایت و شبکه

صدور مجدد نامحدود و مجوز سرور

پلت فرم گزارش انقضا قوی

06.ارائه دهنده گواهی SSL با Thawte

قیمت: شروع از 149 دلار در سال

طبق گزارش ها، Thawte بیش از 40٪ از بازار جهانی را در اختیار دارد، یکی از بهترین ارائه دهندگان گواهینامه SSL در صنعت است. پس از یک سری خرید که در سال 2017 به اوج خود رسید، این برند در حال حاضر تحت مالکیت DigiCert است. در حالی که شرکت مادر آن بر مشتریان بزرگ در سطح سازمانی تمرکز می کند، راه حل های Thawte در درجه اول به مشاغل متوسط و شرکت های کوچک پاسخ می دهد.

عرضه آنها به سه محصول با درجات مختلف اطمینان مشتری و گارانتی تحت پوشش تقسیم می شود. هر یک از آنها را می توان به عنوان یک برنامه چند ساله برای حداکثر شش سال خریداری کرد، همچنین با یک گواهی نامه SSL برای هزینه اضافی جفت شد. Thawte اکثر گواهی‌ها را در کمتر از سه روز صادر می‌کند، با برنامه‌های اساسی که فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا تنظیم شوند.

ویژگی های کلیدی:

زمان صدور سریع

مجوز سرور نامحدود

گارانتی تا 1.5 میلیون تومان

07. SSL.com

قیمت: شروع از 36.75 دلار در سال

همانطور که از نام آن پیداست، SSL.com به طور کامل بر فروش و اجرای گواهینامه های SSL تمرکز دارد. این شرکت یک مرجع معتبر گواهینامه است و ارائه گسترده آنها شامل SSL قابل اعتماد، حروف عامیانه، ارتباطات یکپارچه، نام جایگزین موضوع و گواهی های اعتبار سنجی گسترده است.

به منظور جذب طیف گسترده ای از مشتریان، SSL.com گواهینامه های طبقه بندی شده ای را ارائه می دهد که پاسخگوی نیازهای سازمان ها در هر سطح و اندازه است، از مشاغل کوچک با الزامات اولیه SSL گرفته تا شرکت های بزرگ که به دنبال چندین دامنه و مجوز زیر دامنه هستند.

ویژگی های کلیدی:

قیمت مقرون به صرفه

مجوز سرور نامحدود و صدور مجدد

گارانتی تا 2 میلیون تومان

08.ارائه دهنده گواهی SSL: راه حل های شبکه

قیمت: شروع از 59.99 دلار در سال با مدت 2 ساله

Networks Solutions که در سال 1979 تأسیس شد، یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت خدمات دیجیتال است. در حالی که نقش ارائه دهنده گواهی SSL آنها هنوز به بخشی تعیین کننده از برند تبدیل نشده است، قیمت ورودی پایین پیشنهاد آنها آنها را به عنوان گزینه ای شایسته برای مشاغل کوچک و متوسط روی نقشه قرار داده است.

پیشنهادات این شرکت شامل دامنه چند ساله، سازمان، گواهینامه های SSL توسعه یافته و چند دامنه، و همچنین گواهی نامه های wildcard و توسعه یافته است. توجه به این نکته مهم است که قیمت پایه بسته‌های مختلف شامل زمان اعتبارسنجی سریع نمی‌شود، به این معنی که فرآیند ممکن است تا پنج روز کاری طول بکشد.

ویژگی های کلیدی:

قیمت ورودی پایین

گارانتی تا 1 میلیون تومان

صدور سریع در دسترس است

09. GoDaddy

قیمت: شروع از 79.99 دلار در سال

GoDaddy که در سطح جهانی به عنوان یک ثبت کننده دامنه شناخته می شود، گواهی های SSL را به عنوان بخشی از ارائه امنیت وب خود ارائه می دهد. ساختار قیمت‌گذاری مبتنی بر یک وب‌سایت واحد و چندین سایت برای اعتبارسنجی دامنه، سازمان و توسعه‌یافته، و همچنین SSL برای زیر دامنه‌های نامحدود با اعتبارسنجی دامنه یا سازمان است.

یکی از محصولاتی که GoDaddy را از اکثر پلتفرم‌های دیگر فهرست متمایز می‌کند، سرویس SSL مدیریت شده آن‌ها است که کاربران پلتفرم میزبانی آنها را هدف قرار می‌دهد. این سرویس تحت همان ساختار قیمت گذاری ذکر شده در بالا در دسترس است و شامل نصب خودکار و تعمیر و نگهداری مداوم است.

ویژگی های کلیدی:

تخفیف های اولیه قابل توجه

خدمات SSL مدیریت شده

مجوز سرور نامحدود و صدور مجدد

10.ارائه دهنده گواهی SSL با GlobalSign

قیمت: شروع از 249 دلار در سال

GlobalSign به طور گسترده یکی از بهترین ارائه دهندگان گواهینامه SSL برای سازمان های سطح سازمانی در نظر گرفته می شود. این شرکت از سال 2001 یک مرجع گواهی معتبر WebTrust است و خود را به عنوان یک نهاد قابل اعتماد برای خدمات اتصال و تراکنش ایمن تثبیت کرده است.

ارائه آنها شامل سه نوع اصلی گواهینامه SSL است که همگی از حروف عام و تا 100 نام جایگزین موضوع پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، این شرکت گواهی‌های رمزنگاری منحنی بیضوی را ارائه می‌کند که نوید امنیت قوی‌تر و عملکرد بهتر را می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

راه حل های مقیاس پذیر

گارانتی تا 1.5 میلیون تومان

پشتیبانی ECC در دسترس است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT