ارز دیجیتال خود را بفروشید

ارز دیجیتال خود را بفروشید !

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بلومبرگ گزارش می دهد که دیوید کلی(David Kelly)، استراتژیست ارشد جهانی در JPMorgan Asset Management، ادعا می کند که سرمایه گذاران باید ارز دیجیتال خود را بفروشید. کلی متقاعد شده است که سیاست انقباضی مداوم فدرال رزرو ایالات متحده ریزش بیشتری را برای دارایی های دیجیتال به همراه خواهد داشت.

ارز دیجیتال خود را بفروشید

او همچنین نسبت به سهام‌های فناوری با ارزش بازار بزرگ دیدگاه نزولی دارد. بیت کوین همگام با سهامهای بزرگ حوزه فناوری معامله می شود

پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی به کمپین انقباضی خود برای افزایش نرخ بهره در کنفرانس جکسون هول ادامه خواهد داد، بازار کریپتو حرکت نزولی شدیدی داشت. بیت کوین و آلت کوین های برتر به دلیل اظهارات نزولی پاول، رشد خود را از دست دادند.

روز دوشنبه، نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس گفت که از فروش گسترده در بازار “خوشحال” است زیرا این بدان معناست که سرمایه گذاران درک می کنند که فدرال رزرو کاملا متعهد به بازگرداندن تورم به 2٪ است. کشکاری می‌گوید: نسبت به رشد بازار سهام که در اواخر تیرماه پس از اعلام دومین افزایش متوالی 75 واحد پایه ای نرخ بهره توسط بانک مرکزی رخ داد، حس خوبی نداشت.

در آگوست گذشته، کشکاری گفت که 95 درصد کریپتو کلاهبرداری، هیاهو، سر و صدا و سردرگمی است.

ماه گذشته، JPMorgan اشاره کرد که هزینه تولید برترین ارز دیجیتال به تنها 13000 دلار کاهش یافته است.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع:utoday

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT