استخدام دستیار مجازی

راهنمای نهایی برای استخدام دستیار مجازی برای کسب و کار آزاد شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال راهی برای گسترش تجارت آزاد خود هستید؟ یک دستیار مجازی استخدام کنید تا در کارهایی که زمان زیادی از شما می گیرد به شما کمک کند. استخدام دستیار مجازی را در این سایت ها انجام دهید.

صاحبان مشاغل آزاد مسئولیت های متعددی دارند و به نظر می رسد لیست کارهای آنها بیش از ساعات کاری در دسترس آنها در یک روز است. یکی از راه‌های موثر برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، استخدام یک دستیار مجازی برای مدیریت وظایف اداری و کارکردهای غیر اصلی سرمایه‌گذاری است.

اما فهمیدن اینکه دقیقاً چه زمانی هزینه اضافه شده یک دستیار مجازی برای شرکت شما ارزشمند است، دشوار است. بنابراین، در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد تجارت آزاد شما به یک دستیار مجازی نیاز دارد.

نشان می دهد که کسب و کار آزاد شما به یک دستیار مجازی نیاز دارد

چند نشانه بزرگ وجود دارد که نشان می دهد شرکت مستقل شما به یک دستیار مجازی نیاز مبرم دارد:

شما هرگز نمی توانید استراحت کنید

دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن جدا کردن برق برای تعادل بهتر کار و زندگی وجود دارد. بهره وری را تضمین می کند و تمرکز شما را تقویت می کند. اما اگر به دلیل انبوهی از کارهایی که در غیاب شما انباشته می شوند، از استراحت می ترسید، وقت آن است که به استخدام یک دستیار فکر کنید.

یک دستیار مجازی ماهر می تواند کارهای تکراری مانند پاسخ دادن به ایمیل ها، رسیدگی به سوالات و تعیین وظایف را انجام دهد. این تضمین می کند که همه چیز به آرامی اجرا می شود حتی زمانی که در حال استراحت هستید.

شما زمان کمتری را صرف رشد کسب و کار خود می کنید

کار اداری می تواند بخش زیادی از روز شما را به خود اختصاص دهد. اما با یک دستیار مجازی که تمام این وظایف عملیاتی را انجام می دهد، می توانید تمرکز خود را به سمت رشد کسب و کار خود تغییر دهید.

شما می توانید زمان بیشتری را صرف درک مخاطبان هدف خود کنید. سپس محتوای رسانه های اجتماعی را می توان طوری تنظیم کرد که پایگاه مشتری شما را گسترش دهد. همچنین زمان بیشتری برای ارتباط با افراد جدید و به دست آوردن مشتریان آزاد بیشتری از طریق شبکه خواهید داشت.

علاوه بر این، با کمک یک دستیار مجازی به شما، می توانید زمان بیشتری را برای تحقیق در مورد فرصت های جدید برای رشد سرمایه گذاری کنید. این به شما کمک می کند تا جریان های درآمدی سرمایه گذاری خود را متنوع کنید. همچنین می‌توانید خدمات خود را با یادگیری مهارت‌های جدید بهبود بخشید که به شما این شانس را می‌دهد که نرخ‌های بهتری تعیین کنید و به طور بالقوه درآمد بیشتری کسب کنید.

اسناد و تقویم شما هرگز سازماندهی نمی شوند

اسناد ناکارآمد و تقویم به هم ریخته می تواند تأثیر منفی بر بهره وری کسب و کار شما داشته باشد. ممکن است در نهایت اسناد مهم مانند خلاصه‌های مشتری، صورتجلسه‌های جلسه و سوابق فیدبک را اشتباه قرار دهید.

یک تقویم تصادفی همچنین می تواند به معنای از دست دادن مهلت های مهم یا بدتر از آن، یک جلسه باشد. چنین حوادثی می تواند به معنای از دست دادن مشتری باشد. بنابراین، آنها می توانند بر استرس صاحبان مشاغل آزاد بیفزایند.

خوشبختانه، یک دستیار مجازی می تواند تمام وظایف سازمانی را انجام دهد. این می تواند شامل حفظ یک سیستم فایل دیجیتال، مدیریت تقویم شما، و یادداشت برداری در مورد اسناد مشتری باشد. چنین سطحی از سازمان اطمینان حاصل می کند که همه چیز به خوبی اجرا می شود و به شما کمک می کند خدمات بهتری را به مشتریان به عنوان یک فریلنسر ارائه دهید.

بهترین مکان ها برای استخدام دستیار مجازی برای کسب و کار آزاد شما

در اینجا برخی از معتبرترین پلتفرم هایی که می توانید با دستیاران مجازی ماهر ارتباط برقرار کنید، آورده شده است:

استخدام دستیار مجازی در Upwork

Upwork یک پلتفرم شناخته شده برای استخدام فریلنسرها است. برای شروع، به عنوان مشتری ثبت نام کنید. هنگامی که اکانت شما تأیید شد، باید یک پست شغلی ایجاد کنید که شامل شرایط خاصی است که در یک دستیار مجازی به دنبال آن هستید.

مطمئن شوید که الزامات خود را با جزئیات توضیح داده اید تا فریلنسرها بتوانند به راحتی قضاوت کنند که آیا برای این نقش مناسب هستند یا خیر. همچنین می توانید از متقاضیان بخواهید که یک کلمه یا جمله خاص را در ابتدای طرح پیشنهادی خود اضافه کنند تا اطمینان حاصل شود که قبل از درخواست، کل پست را خوانده اند.

اگر مدیریت یک پست شغلی فنجان چای شما نیست، می توانید «دستیار مجازی» را نیز در نوار جستجو تایپ کنید. این به شما امکان می‌دهد مستقیماً بر اساس عملکرد و تجربه دستیاران مجازی برتر Upwork ارتباط برقرار کنید.

با هر مسیری که بروید، Upwork به شما امکان می دهد مستقیماً با فریلنسرها چت کنید. شما می توانید قبل از ارسال قرارداد استخدام، پرداخت و سایر الزامات را با آنها در میان بگذارید.

حتی اگر Upwork از مشتریان برای ارسال مشاغل هزینه ای دریافت نمی کند، آنها هزینه خدماتی را دریافت می کنند که بسته به کل پرداختی که در طول زمان به فریلنسر پرداخت کرده اید می تواند متفاوت باشد. ویژگی Escrow به امنیت پرداخت شما می افزاید و تضمین می کند که کلاهبرداری نشوید.

استخدام دستیار مجازی در LinkedIn

لینکدین یکی دیگر از پلتفرم های قابل اعتماد در میان استخدام کنندگان است. می توانید یک شغل ارسال کنید و منتظر بمانید تا دستیاران مجازی مشتاق درخواست کنند. لینکدین همچنین کاربران امیدوار کننده ای را که با نیازهای شما مطابقت دارند توصیه می کند.

حتی می توانید دستیارهای مجازی را در نوار جستجوی لینکدین جستجو کنید. این پلتفرم دارای بیش از 40 فیلتر پیشرفته است که می تواند به محدود کردن جستجوی شما کمک کند. می توانید پروفایل دستیاران مجازی را که برای این نقش مناسب می دانید مشاهده کنید و مستقیماً از طریق پلتفرم با آنها ارتباط برقرار کنید.

استخدام دستیار مجازی در Fiverr

Fiverr یک پلتفرم فریلنسینگ است که از یک سیستم “گیگ” استفاده می کند که در آن فریلنسرها خدماتی را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. برخلاف Upwork، هیچ اکانت جداگانه ای برای استخدام کننده ها وجود ندارد.

می‌توانید خلاصه‌ای ارسال کنید که فریلنسرها می‌توانند به آن پاسخ دهند، یا مستقیماً گیگ ‌های دستیار مجازی را جستجو کنید. هنگامی که روی یک پروفایل گیگ کلیک می کنید، می توانید خدمات ارائه شده در گیگ، ساختار قیمت گذاری و نظرات کاربران را مشاهده کنید.

این پلتفرم هزینه خدماتی را دریافت می کند که ممکن است متفاوت باشد. قبل از انجام تراکنش، مطمئن شوید که کارمزدهای فعلی پلتفرم را بررسی کرده اید. در ازای آن، یک سرویس Escrow دریافت خواهید کرد که یک معامله منصفانه و مطمئن را تضمین می کند.

استخدام دستیار مجازی در Belay

Belay به عنوان مشاوره ای عمل می کند که به کسب و کارها در استخدام دستیاران مجازی کمک می کند. هنگامی که اکانت شما تأیید شد، پلتفرم شما را با یک نماینده اختصاصی مرتبط می کند که به شما کمک می کند یک دستیار مجازی را مطابق با بودجه و نیازهای کاری خود پیدا کنید.

این بدان معنی است که شما مجبور نیستید فرآیند خسته کننده بررسی رزومه های مختلف و انتخاب نامزدها را طی کنید. کل فرآیند از راه دور است، و پس از انجام فهرست نهایی، یک تماس اولیه ترتیب داده می شود. نامزد پس از تایید شما استخدام می شود و Belay به طور منظم چک-این ها را انجام می دهد تا از شما و دستیار مجازی شما پشتیبانی کند.

یک دستیار مجازی می تواند به کسب و کار آزاد شما کمک کند تا به ارتفاعات جدید دست یابد

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری فریلنسری خود را به پتانسیل واقعی خود ارتقا دهید، مهم است که علائم نیاز به دستیار مجازی را تشخیص دهید. اینها شامل نداشتن زمان کافی برای استراحت، بازاریابی خدمات یا گسترش پیشنهادات خود است.

اگر به دنبال استخدام یک دستیار مجازی هستید، Upwork و Belay هر دو پلتفرم های قابل اعتمادی هستند که برای قراردادهای بلندمدت عالی هستند. استفاده از Fiverr بسیار آسان است و LinkedIn دارای یکی از بزرگترین استعدادهای جویندگان کار است. اما قبل از ایجاد یک پست شغلی در لینکدین، مطمئن شوید که کسب و کار شما در این پلتفرم حضور مناسبی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT