اسلایدهای گوگل

10 کاری که می توانید با اسلایدهای گوگل انجام دهید

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال استفاده بیشتر از اسلایدهای Google هستید؟ برنامه اسلایدهای گوگل را بیشتر بشناسید.

تا آنجا که ابزارهای طراحی و ارائه هستند، PowerPoint، Canva و Keynote شناخته شده ترین هستند. اما یک ابزار همه کاره وجود دارد که فشار بسیار کمی دارد – Google Slides.

استفاده از اسلایدهای Google نه تنها رایگان است، بلکه بسیار راحت است. قابلیت همکاری بلادرنگ، ویژگی های طراحی و رابط کاربر پسند آن را به انتخابی عالی برای استفاده های حرفه ای و خلاق تبدیل کرده است. اگر با Google Slides آشنا نیستید، در اینجا چند کار را که می‌توانید با این ابزار انجام دهید، به صورت خلاصه شرح داده شده است.

1. یک ارائه برای محل کار یا مدرسه ایجاد کنید

Google Slides ابزاری عالی برای ایجاد ارائه های بصری جذاب و آموزنده و جذاب است. شما می توانید از بین الگوهای متعدد طراحی شده حرفه ای انتخاب کنید یا ارائه خود را از ابتدا ایجاد کنید.

این پلتفرم همچنین از چند رسانه‌ای مختلف، از جمله عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های GIF پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی ارائه خود را در Docs یا Sheets ادغام کنید.

بهترین بخش این است که شما همیشه با استفاده از ویژگی سابقه نسخه به تمام ویرایش های خود دسترسی خواهید داشت، به این معنی که می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که همیشه می توانید به نسخه قبلی ارائه خود برگردید یا همه تغییراتی را که از آن زمان ایجاد کرده اید مشاهده کنید. شما شروع به کار روی پروژه خود کردید

2. خانه خود را دوباره دکور کنید

اگر قصد دارید فضای خود یا حتی فقط یک اتاق در خانه خود را تغییر دهید، استفاده از پلتفرم‌های طراحی و تزئین آنلاین می‌تواند به شما کمک کند قبل از سرمایه‌گذاری گران‌قیمت فقط به تخیل خود تکیه نکنید. Google Slides، در این مورد، می‌تواند ابزار مناسبی برای بازی با انتخاب‌های مختلف طراحی، چیدمان مبلمان و انتخاب رنگ باشد.

برای مثال، می‌توانید با Shapes در Google Slides برای ایجاد مبلمان موقت کار کنید. به طور مشابه، اگر می‌خواهید رنگ‌های برجسته را برای دیوارهای خود آزمایش کنید، سعی کنید از کدهای رنگی شش گوش مختلف در اسلایدها استفاده کنید تا زمانی که چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و مطمئن باشید در خانه شما کار خواهد کرد.

3. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید

اسلایدهای Google می توانند به طور قابل توجهی روند ایجاد یک برنامه سفر را ساده کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی برنامه سفر پیدا کنید که بخش‌های از پیش تعریف‌شده را برای وارد کردن جزئیات کلیدی، مانند تاریخ‌های سفر، مکان‌ها، رویدادهای احتمالی و عکس‌ها در اختیار شما قرار دهد. با این حال، اگر ترجیح می دهید، می توانید قالب دلخواه خود را نیز طراحی کنید.

پس از ایجاد ارائه خود، می توانید آن را دانلود کنید یا اگر می خواهید نظرات آنها را داشته باشید، آن را به صورت آنلاین با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. به لطف قابلیت همکاری آنلاین Google Slides، افرادی که آن را با آنها به اشتراک می گذارید می توانند یادداشت ها و بازخوردهای خود را اضافه کنند یا حتی تغییراتی ایجاد کنند.

4. یک کلاس تدریس کنید

اسلایدهای گوگل

اسلایدهای گوگل

Google Slides یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ایجاد ارائه های تعاملی است که دانش آموزان شما را درگیر می کند. با مجموعه‌ای از الگوهای رایگان، زیرنویس‌های زنده، یادداشت‌های سخنران، و نمای ارائه‌دهنده با استفاده آسان، می‌توانید به لطف اسلایدهای Google، بازی ارائه خود را ارتقا دهید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Google Slides این است که شما محدود به استفاده از آنها برای ارائه در کلاس نیستید. در عوض، می‌توانید آنها را با دانش‌آموزان خود به اشتراک بگذارید، تکالیف خود را به آنها محول کنید، یا در اسلایدهای تعاملی با دستیاران آموزشی خود همکاری کنید.

5. در پروژه های گروهی همکاری کنید

همانطور که در مورد بسیاری از ابزارهای Google Workspace، Google Slides به چندین کاربر اجازه می دهد تا همزمان روی یک پروژه کار کنند. این آن را به یک ابزار ارائه ایده آل برای پروژه های گروهی یا همکاری های تیمی تبدیل می کند.

برخلاف برخی از ابزارهای ارائه، هنگام استفاده از اسلایدهای Google به چندین تنظیمات اشتراک‌گذاری دسترسی دارید. بنابراین، به عنوان مثال، می‌توانید پروژه خود را خصوصی نگه دارید، به افراد اجازه دهید پروژه شما را ببینند اما آن را ویرایش نکنند، یا به افراد اجازه دهید کارهای شما را مشاهده و ویرایش کنند.

6. یک آلبوم عکس به یاد ماندنی بسازید

یک جایگزین دیجیتال عالی برای آلبوم‌های عکس فیزیکی، می‌توانید از Google Slides برای ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌های مورد علاقه خود با عزیزانتان استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر را به Drive خود اضافه کنید و آنها را در ارائه اسلایدهای خود قرار دهید. همچنین می‌توانید زیرنویس یا توضیحاتی را به هر عکس اضافه کنید، بنابراین افرادی که آن را در نقطه‌ای بعد مشاهده می‌کنند، زمینه‌ای خواهند داشت.

بهترین بخش استفاده از Google Slides به عنوان یک آلبوم عکس دیجیتال این است که امکان ویرایش و سفارشی سازی آسان را فراهم می کند. این گزینه به شما امکان اضافه کردن، حذف یا تنظیم مجدد عکس ها را می دهد و به شما امکان می دهد آلبوم خود را در صورت نیاز به روز کنید.

7. یک نمونه کار بسازید

چه نیاز داشته باشید دستاوردهای آموزشی خود را فهرست کنید یا یک فضای دیجیتالی برای نمایش همه پروژه های کاری که در آنها همکاری داشته اید داشته باشید، Google Slides پلتفرم عالی است.

برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از الگوی نمونه کارها استفاده کنید که در فهرست الگوهای اسلایدهای Google خود از قبل پر شده می بینید. همچنین، می‌توانید الگوی خود را از ابتدا ایجاد کنید. با این حال، گزینه قبلی بدون شک آسان تر است.

8. یک رزومه چشم نواز بسازید

اسلایدهای گوگل

اسلایدهای گوگل

در حالی که اکثر مردم از ابزارهایی مانند Google Docs و Canva برای ایجاد رزومه استفاده می کنند، شما همچنین می توانید یک رزومه تعاملی با عناصر پویا با استفاده از Google Slides ایجاد کنید.

به لطف تمام ویژگی‌های طراحی داخلی در Google Slides، می‌توانید رزومه خود را به آسانی قالب‌بندی کنید و چیزی متمایز بسازید. علاوه بر این، از آنجایی که اسلایدهای Google قابل ویرایش هستند، می‌توانید طراحی فعلی را در هر زمانی در آینده مطابق با قابلیت‌ها و الزامات حرفه‌ای خود در آن زمان سفارشی کنید.

9. فلش کارت ایجاد کنید

فلش کارت ها برای حفظ حافظه عالی هستند. با این حال، ایجاد آنها با قلم و کاغذ می تواند وقت گیر و اتلاف منابع باشد. خبر خوب این است که می توانید از اسلایدهای گوگل برای ایجاد سریع فلش کارت های دیجیتال استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید فلش کارت های خود را پرینت بگیرید یا به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، همچنین می‌توانید به ارائه Google Slides خود برگردید و در صورت نیاز فلش کارت‌ها را ویرایش کنید. این به ویژه اگر در حال مطالعه چیزی چالش برانگیز هستید یا به کسی آموزش می دهید مفید است.

10. یک مجله بنویسید

روزنامه نگاری تعدادی از مزایای درمانی دارد. با این حال، یک مجله آفلاین نگرانی های زیادی در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند. علاوه بر این، ممکن است همیشه در دسترس شما نباشد. Google Slides، خوشبختانه، می تواند یک جایگزین دیجیتال عالی باشد.

با توجه به اینکه می‌توانید در هر زمان و از هر مکانی از آن استفاده کنید تا زمانی که اتصال اینترنت پایداری داشته باشید، می‌توانید از اسلایدهای Google برای ضبط ایمن افکار، تجربیات و افکار خود استفاده کنید.

استفاده از ویژگی‌های داخلی Google Slides

Google Slides بدون شک یکی از مفیدترین و همه کاره ترین ابزار Google Workspace است. در حالی که اغلب توسط جایگزین های محبوب تر نادیده گرفته می شود، قابلیت ادغام پلتفرم با سایر ابزارهای Workspace و طیف وسیعی از ویژگی های قدرتمند آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های حرفه ای و شخصی تبدیل می کند.

در نهایت، چه برای ایجاد ارائه‌های تجاری برنده یا طراحی طرح‌هایی برای اتاق خواب شما، Google Slides ابزاری ضروری است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT