افزونه های Minecraft 2023

بهترین افزونه های Minecraft 2023 – برای سرورهای Minecraft

زمان مطالعه 8 دقیقه

Minecraft به خودی خود یک بازی شگفت انگیز است، اما امکان بازی چند نفره با دوستان خود در سرور خودتان به شدت آن را شگفت انگیز تر می‌کند. افزونه های Minecraft 2023 را در ادامه بشناسید.

این کاتالوگ های افزونه از مجموعه ای از افزودنی های متنوع، سرگرم کننده و خلاقانه برای سرور شما ساخته شده‌اند، از مینی بازی ها، دستورات توسعه یافته، ابزارهای سفارشی و افسون ها.

شما می‌توانید اکثر این افزونه ها را از طریق صفحات رسمی آنها در وبسایت هایی مانند Curseforge، Spigot و Bukkit و از طریق مدیر پلاگین ها از پنل بازی خودمان دانلود کنید!

در صورتی که هنوز سرور Minecraft خود را ندارید، نحوه ایجاد سرور Minecraft خود را بیاموزید. ایجاد سرور Minecraft به شما امکان می‌دهد کنترل خلاقانه ای را در دست بگیرید و تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید بازی کنید. شما می‌توانید این وبلاگ را دنبال کنید و از میان طیف وسیعی از افزونه ها برای تقویت تجربه بازی خود انتخاب کنید.

قبل از شروع

به خاطر داشته باشید که همه این افزونه ها برای کار کردن به یک jar سرور سفارشی مانند Spigot یا Paper نیاز دارند، توصیه می‌کنیم از Paper استفاده کنید، اما می‌توانید از افزونه ای استفاده کنید که مطابق با نیازهای شماست، روی یکی از نام هایی که قبلاً ذکر شد کلیک کنید تا به آن هدایت شوید.

اکنون، بدون هیچ مقدمه ای، 10 مورد از بهترین و ضروری ترین افزونه ها را برای سرور Minecraft شما از سال 2023 انتخاب کرده ایم.

1- EssentialsX

افزونه های Minecraft 2023

افزونه های Minecraft 2023

آیا تا به حال احساس کرده اید که دستورات پیش فرض برای سرورها فاقد ویژگی هستند یا بسیار فنی هستند و بنابراین درک آنها برای کاربران جدید دشوار است؟ چندین پلاگین در دسترس هستند که هدفشان حل این مشکل است، اما EssentialsX بهترین آنهاست.

EssentialsX افزونه ای است که ده ها دستور جدید را به سرور شما اضافه می‌کند، یک افزونه ضروری که شامل ابزارهای مدیریت و تعدیل، اختصارات دستورات وانیلی، دستورات انتقال از راه دور و حتی دستورات سفارشی سرگرم کننده خود است. علاوه بر این، EssentialsX دارای مجموعه ای از برنامه های افزودنی با ویژگی های جدید مانند رنگ ها در چت، حفاظت از منطقه است.

EssentialsX از طریق صفحه رسمی آن برای دانلود در دسترس است.

2- WorldEdit

ساختن می‌تواند به چنین دردسری تبدیل شود و در مقیاس بالا یک کار تکراری باشد، برای کاربر قابل ستایش است که بتواند ساختارهای شگفت انگیزی را بلوک به بلوک بسازد، حقیقت این است که این کار زمان زیادی می‌برد، زمانی که در دسترس نیست.

با توجه به این فرض، WorldEdit یک افزونه ضروری برای همه سرورها و بهترین ابزاری است که سازنده می‌تواند داشته باشد، پس این افزونه چه کاری انجام می‌دهد؟ طیف وسیعی از دستورات را برای ساختن جهان در هر مقیاسی اضافه می‌کند که باعث ساده سازی و صرفه جویی در کار و زمان زیادی می‌شود. با WorldEdit می‌توانید ساختارها را فقط با تایپ چند دستور ایجاد کنید!

WorldEdit در چندین نسخه با ویژگی های خاص خود در دسترس است و تاریخ انتشار اولیه آن تا سال 2010 است.

WorldEdit برای نصب از طریق صفحه رسمی آن در دسترس است.

3- WorldGuard

داشتن مناطق محافظت شده در سرور یکی از اولین مواردی است که اگر می‌خواهید سرور عمومی داشته باشید باید در نظر بگیرید، غمگین ها یک مشکل واقعی هستند، و اینکه بازیکنان هر کاربر جدیدی را از بین ببرند چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید. همه ما داستان های فرار از تخم ریزی 2b2t را شنیده ایم.

و اینجاست که WorldGuard وارد بازی می‌شود، WorldGuard یک افزونه ضروری است که مدیریت منطقه را به سرور اضافه می‌کند و به صاحبان سرور اجازه می‌دهد مناطق خاصی را تعریف و محافظت کنند و محدودیت ها یا قوانینی را برای آنها اضافه کنند. با WorldGuard این امکان وجود دارد که یک منطقه Spawn برای بازیکنان جدید ایجاد کنید، یک فروشگاه درون بازی که بازیکنان نمی‌توانند به یکدیگر آسیب برسانند، یا زندان هایی بدون دسترسی به چت برای بازیکنان بد، انتخاب با شماست.

WorldGuard برای کار کردن به WorldEdit فوق الذکر نیاز دارد، می‌توانید آخرین نسخه WorldGuard را از طریق صفحه رسمی آن دریافت کنید، و از آنجایی که این ابزار بسیار مهم و ضروری است.

4- Multiverse-Core

افزونه های Minecraft 2023

افزونه های Minecraft 2023

آیا تا به حال احساس کرده اید که داشتن تنها یک جهان برای سرور شما کافی نیست؟ شاید می‌خواهید هم یک دنیای صاف و هم یک دنیای معمولی داشته باشید؟ Multiverse-Core پلاگین عالی برای آن است! همانطور که از نام آن پیداست، Multiverse-Core امکان ایجاد و استفاده از دنیاهای مختلف را بر روی سرور ماین کرافت شما اضافه می‌کند، که هر کدام دارای یک نوع جهان و دانه به انتخاب شما هستند.

حتی می‌توانید رفتار پلاگین های خاصی را در این دنیاها تغییر دهید، پورتال هایی برای رفتن به این دنیاها ایجاد کنید، یا حتی دسترسی را محدود کنید، بنابراین می‌توانید مفاهیمی مانند جهان را که فقط برای جمع آوری منابعی که هر چند روز یک بار به طور خودکار بازنشانی می‌شوند، معرفی کنید. جایی که pvp مجاز نیست، یا شاید دنیایی خلاقانه برای بازیکنان که بتوانند هر آنچه که دوست دارند بسازند.

با Multiverse-Core می‌توانید هر تعداد دنیا را که می خواهید ایجاد کنید، البته تا زمانی که سرور شما منابع کافی برای مدیریت بار اضافی داشته باشد.

می‌توانید Multiverse-Core را از طریق صفحه رسمی Spigot از اینجا دانلود کنید و با انداختن فایل jar در پوشه افزونه ها، آن را روی سرور خود نصب کنید.

5- Simple Voice Chat

اگر از من بپرسید، احساس می‌کنم چت صوتی یک ابزار ضروری در هر بازی چند نفره است، گاهی اوقات ابزارهای ارتباطی موجود در یک بازی می‌تواند واقعاً محدود باشد، و اگر می‌خواهید همکاری کنید، نمونه ای از پیام های از پیش تعریف شده نیاز خواهد بود.

اگرچه می‌توان آن را به عنوان ترکیبی بین یک پلاگین و یک مد طبقه بندی کرد، زیرا بازیکنان باید این مد را در انتهای خود نصب کنند، Simple Voice Chat در سمت سرور افزونه ای است که چت صوتی را به سرور Minecraft شما اضافه می‌کند، با ویژگی هایی مانند چت صوتی مجاورت و ضبط کننده صدا، به همراه چندین گزینه برای پیکربندی مانند فاصله صدا در دسترس است تا بتوانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. با استفاده از این پلاگین، بازیکنان می‌توانند به روشی بدون دردسر ارتباط برقرار کنند و برای استفاده از دستورات فقط به چت سرور متکی هستند.

6- Dynmap

بازی های دیگری مانند Terraria نقشه‌های خاص خود را دارند که در آن می‌توانید کل دنیا را ببینید و تغییراتی را که در آن ایجاد کرده‌اید از طریق بازی های خود مشاهده کنید، و اگرچه درست است که Minecraft سیستم نقشه خود را دارد، اما این یکسان نیست و می‌توانید به راحتی به آن دست پیدا کنید. از دست رفته است، به همین دلیل است که افزونه ای مانند Dynmap برای سرور شما ضروری است.

پس Dynmap چه کاری انجام می‌دهد؟ این یک نقشه زنده هوایی به سرور شما اضافه می‌کند که از طریق IP سرور و پورت اختصاص داده شده یا حتی وبسایت خودتان قابل دسترسی است، که در آن می‌توانید تغییرات لحظه ای در نقشه و مکان همه بازیکنان را با بسیاری از ویژگی های دیگر مانند چهره بازیکن، چت وب (برای بینندگان نقشه)، پیام های چت قابل مشاهده در نقشه و سازگاری با افزونه هایی مانند WorldGuard برای نمایش مناطق محافظت شده در نقشه. این افزونه مخصوصاً در صورتی مفید است که قصد اجرای SMP با موضوع Earth را دارید

7- Holographic Displays

افزونه های Minecraft 2023

افزونه های Minecraft 2023

فرض کنید می‌خواستید به بازیکنان در سرور خود دستورالعمل هایی را در مورد قسمت های خاصی از اسپون بدهید، در گذشته باید علائمی با فلش هایی که به جهت ها اشاره می‌کنند، قرار می‌دادید، که صادقانه بگوییم، این واقعاً محدود است و ممکن است خواندن آن سخت باشد. خوشبختانه، نمایشگرهای هولوگرافیک وجود دارند و به عنوان راهی برای نمایش پیام ها یا حتی تصاویر به بازیکنان روی سرور عمل می‌کنند.

با نمایشگرهای هولوگرافیک می‌توانید پیام ها و متن های سفارشی را برای خواندن بازیکنان قرار دهید، و با افزونه هایی مانند Placeholder API حتی می‌توانید آمار خاصی از افزونه های دیگر را برای هر بازیکن نمایش دهید (مفید است اگر می‌خواهید یک تابلوی امتیاز نمایش دهید).

می‌توانید این افزونه را در صفحه Bukkit آن در اینجا پیدا کنید، و در حالی که در حال حاضر نگهداری نمی‌شود، حداقل همچنان به نسخه های جدیدتر Minecraft منتقل می‌شود.

8- LuckPerms

افزونه های Minecraft 2023

افزونه های Minecraft 2023

پلاگین ها در سرورهای Minecraft با مجموعه مجوزهای خاص خود ارائه می‌شوند، این امر برای محدود کردن دستورات در دسترس بازیکنان پیش فرض و دستورات مربوط به تیم مدیریت ضروری است، تا از هرج و مرج کامل که در آن هر بازیکن می‌تواند بازیکنان را به میل خود منع و لغو ممنوعیت کند، جلوگیری می‌کند.

به همین دلیل است که شما به LuckPerms در سرور خود نیاز دارید، با LuckPerms می‌توانید گروه ایجاد کنید و مجوزها را از هر افزونه به دلخواه اضافه یا حذف کنید، می‌توانید یک گروه Moderator تنها با دستورات kick/ban ایجاد کنید، یا یک گروه سازنده با دسترسی به WorldEdit و خلاقانه، یا شاید یک گروه VIP برای فروش در فروشگاه سرور Tebex.

9- ClearLag

افزونه های Minecraft 2023

افزونه های Minecraft 2023

موجودیت های واقع در ماین کرافت در صورت رها شدن می‌توانند مشکل ساز شوند، در حالی که ممکن است در حین بازی با چند نفر از دوستان خود متوجه این موضوع نشوید، مشکل واقعی زمانی پیش می‌آید که 20 بازیکن در یک سرور وجود داشته باشد که هر کدام در قسمت متفاوتی از نقشه آیتم های انتخاب نشده باقی می‌گذارند. گوی های اکسپوز، توده های تخم ریزی، نابود کردن همه چیز زیر نور خورشید با TNT و آزمایش اینکه چه تعداد مرغ می‌توانند در 1/4 قطعه بسازند. این البته در نهایت باعث تاخیر شدید خواهد شد، راه حل؟ راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده از طریق پانل بازی و افزونه ای برای محدود کردن آن، جایی که ClearLagg وارد عمل می‌شود.

ClearLagg افزونه ای است که گزینه های زیادی را برای جلوگیری از تاخیر در سرور شما به ارمغان می‌آورد، مانند حذف موجودیت ها به صورت خودکار در یک بازه زمانی خاص، حذف موجودیت ها فقط در شعاع مشخص، محدود کردن تولیدکنندگان موب و انفجارهای TNT. این افزونه گزینه های زیادی برای پیکربندی در دسترس دارد، مانند اینکه چه نهادهایی باید حذف شوند/فیلتر شوند، در صورتی که سرور شما بیش از مصرف رم باشد، دستورات پاکسازی را اجرا کند، بازه زمانی حذف خودکار و غیره.

10- Citizens

آیا هرگز احساس نکرده اید که منطقه Spawn شما حس تنهایی دارد و استفاده از روستاییان بسیار محدود است؟ آیا دوست ندارید که هر بار که به سرور می‌پیوندید، یک شخصیت بازیکن مانند در ابتدا از شما استقبال کند؟ این تنها یکی از تمام کارهای ممکنی است که می‌توان با افزونه ای مانند Citizens انجام داد

با Citizens می‌توانید NPC هایی با عملکردها، ظاهر (پشتیبانی از همه انواع اوباش) و دستورالعمل های خاص خود ایجاد کنید. این یک منبع ساده و در عین حال پیچیده است که می‌تواند به روش های خلاقانه برای دستیابی به نتایج باورنکردنی مورد استفاده قرار گیرد، مانند NPC Guards در قسمت خاصی که دسترسی به بازیکنان غیرمجاز را مسدود می‌کند، فروشگاه دارانی که فروشگاه سفارشی خودشان را دارند، یا NPC هایی که دستوری را در زمانی که درست اجرا می‌کنند. توسط یک بازیکن کلیک شده است

Citizens از طریق صفحه رسمی bukkit در اینجا رایگان و برای همه در دسترس است

مهم

اگرچه ما آن‌ها را در این فهرست قرار ندادیم، بیشتر این افزونه‌ها برای کار کردن به API افزونه دیگری به عنوان وابستگی نیاز دارند، مانند Vault برای مدیریت اقتصادی، Placeholder API برای نمایش متن‌ها و متغیرهای سفارشی از سایر افزونه‌ها، و ProtocolLib برای گسترش و اجازه دادن تغییرات بیشتر در پروتکل minecraft که در نتیجه ویژگی های جدیدی را برای سایر افزونه ها فراهم می کند

خودشه!

و با آن، به پایان وبلاگ رسیدیم! امیدواریم این وبلاگ آموزنده بوده باشد و به شما اجازه دهد تصمیم بگیرید کدام پلاگین را روی سرور Minecraft خود نصب کنید. حتماً پایگاه دانش Minecraft ما را بررسی کنید که شامل آموزش‌های متنوعی است تا به شما کمک کند از سرور Minecraft خود نهایت استفاده را ببرید.

امتیاز 4.9/5 - از 102 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT